خاندوزی گزینه مناسبی برای وزارت اقتصاد است؟

با توجه به اینکه احسان خاندوزی به عنوان وزیر اقتصاد دولت سیزدهم به مجلس معرفی شده است ، اقتصاددانان انتخاب وی را مناسب تر از سایر اعضای کابینه پیشنهادی و پیشنهادات خود در زمان انتصاب به این وزارتخانه می دانند.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، احسان خاندوزی ، دارای دکترای اقتصاد ، هیچ تجربه اجرایی به عنوان مدیر یا معاون نهادهای دولتی ، ادارات ندارد. در این راستا ، با در نظر گرفتن موضوعات جدی مانند اصلاحات مالیاتی-بانکی ، تأمین مالی داخلی-خارجی ، مدیریت سیاست های ارزی-کلان اقتصادی خارجی که بر عهده وزارت اقتصاد است ، این س ofال را از کارشناسان اقتصادی بررسی می کند که آیا احسان خاندوزی نسخه مناسب برای وزارت اقتصاد است یا خیر؟ پرداخت کردیم.

وحید شقاقی در گفت وگو با اینترنشنال نیوز ، اظهار کرد: بنابراین ، تیم اقتصادی دولت باید تمام تلاش خود را برای حل انباشت 50 ساله چالش های اقتصادی که از طریق تخصص ، تجربه اجرایی ، هماهنگی تیم اقتصادی و اعضای آن انجام می شود ، حل کند.

او اضافه کرد. انتظارات از تمایل من برای مدیریت و چالش های اقتصادی را برآورده نکرد.

خاندوزی ، گزینه بهتری نسبت به سایر اعضای کابینه است

این کارشناس اقتصادی ادامه داد. جهت دار است و به نظرات متخصصان گوش می دهد. “با این حال ، خاندوزی تجربه اجرایی کافی برای رسیدگی به این موضوع را با ایجاد تیم اقتصادی خود برای وزارت اقتصاد و توجه ویژه به کنترل اقتصادی و رهبری ندارد.

شکاکی با انتقاد از برنامه وزیر پیشنهادی اقتصاد گفت. البته ، باید توجه داشت که وضعیت فعلی به گونه ای نیست که وزیران پیشنهادی بتوانند برنامه مفصلی با جزئیات ارائه دهند ، اما هنگامی که وی وزیر اقتصاد شد ، باید با اجماع نخبگان بر اساس اصلاحات ساختاری و ثبت احداث شود. آخرین آمار اقتصادی از برنامه برای اولویت بندی مسائل اقتصادی و نحوه رسیدگی به آنها ، که باید به طور جداگانه برای هر چالش ارائه شود.

وی افزود که برای خاندوزی راحت تر از دیگران رای اعتماد می دهد ، افزود: نخبگان باید درگیر شوند “راههای کمک.

چند پیشنهاد به خاندوزی برای تصدی سکان وزارت اقتصاد

این تحلیلگر اقتصادی پس از دریافت رای اعتماد و اظهارنظر درباره پیشنهادات خود به وزیر پیشنهادی اقتصاد. تهیه نقشه راه برای هر یک از مشکلات اقتصادی کشور با جزئیات ، اولویت ها ، ریشه یابی منابع و منابع مورد نیاز برای اصلاح ساختاری.

شقاقی ادامه داد. «آمار اقتصادی کشور مخدوش است که اصلاحات را نیز مخدوش می کند. دولتهای قبلی “

هماهنگی اقتصادی بزرگترین چالش دولت است

کامران ندری در بخشی دیگر از سخنرانی کام در مورد برنامه تنظیم خانواده وزارت اقتصاد به اینترنشنال نیوز گفت. و نحوه تخصیص منابع این امر برای اصلاحات مهم است. از سوی دیگر ، از آنجا که خاندوزی تجربه اجرایی ندارد ، بسیار مهم است که او می خواهد با چه تیم اقتصادی اقتصاد را اداره کند.

وی به عدم هماهنگی بین تیم اقتصادی دولت از نظر دیدگاه های اقتصادی اشاره کرد. و میرکاظم. به مسائل اجرایی می پردازد که این افراد رویکرد متفاوتی نسبت به آن دارند.

انتهای پیام:

خروج از نسخه موبایل