درباره چاپ روی فلز چه میدانید ؟

چاپ روی فلز

در گذشته چاپ فلز و انواع طرح های ساده به تک رنگ محدود می شد، اما با پیشرفت ماشین های چاپ، رنگ هر چه بیشتر در این مدل چاپ ممکن شد. در حال حاضر امکان ایجاد تصاویر رنگی بر روی فلزات بدون محدودیت اندازه وجود دارد و انواع تصاویر بزرگ یا کوچک را می توان بر روی انواع ورق های فلزی چاپ کرد. محققان دانشگاه سن پترزبورگ این را با تغییر پارامترهای پردازش لیزری برای کنترل چگالی یک ورق فلز و دادن محدوده دمایی گسترده به آن برای آوردن تصاویر طیف رنگی به صنعت چاپ فلز آزمایش کردند.

امروزه از فرآیندهای لیزری مدرن نیز می توان برای چاپ تصاویر رنگی بر روی طیف گسترده ای از سطوح فلزی استفاده کرد. چاپ مستقیم روی فلز بر روی فلزات ساخته شده از آلومینیوم، آهن، فولاد، گالوانیزه، طلا، نقره و مس حداکثر تا 310*160 سانتی متر و حداکثر ضخامت 12 سانتی متر انجام می شود.

برای چاپ مستقیم روی فلز از دستگاه فلت بد UV استفاده می شود. این دستگاه جوهر را مستقیماً روی فلز می پاشد و طرح مورد نظر شما را روی آن چاپ می کند. خدمات چاپ فلزات در ابعاد و ضخامت های مختلف انجام می شود. انتخاب هر اندازه یا ضخامتی به نظر و سلیقه مشتری و نوع فلز مورد استفاده بستگی دارد.

حبر دیگری: قیمت چاپ روی فلز

استفاده از جوهرهای مرغوب برای چاپ باعث تثبیت رنگ شده و آن را در برابر عوامل مضر خارجی از بین نمی برد. پس از پاشش، جوهر بلافاصله با نور UV خشک می شود.

چاپ روی فلز در دو رنگ پایه، سفید مات و شفاف شفاف ارائه می شوند. این پوشش پایه همانند کاغذ عمل می کند. جوهرها توسط این قسمت از پانل عکس فلزی تخصصی جذب می شوند. سپس این پایه توسط یک پوشش بیرونی محافظت می شود که معمولاً در رنگ های براق، مات یا ساتن موجود است.

اگرچه چاپ روی فلز ارزش زیادی دارند، اما ارزان نیستند. آنها بسیار بیشتر از یک چاپ سنتی با همان اندازه هزینه خواهند داشت. از آنجایی که بیشتر هزینه می‌کنید، بهتر است به یک آزمایشگاه حرفه‌ای یا چاپخانه‌ای که می‌داند چه کار می‌کنند بروید، نه یک فروشنده بی‌چون و چرا که سفارش شما را به یک کارخانه چاپ تولید انبوه ناشناخته در خارج از سایت می‌فرستد. . قیمت ها در بین ارائه دهندگان خدمات متفاوت خواهد بود. از مکان های واقعا ارزان خودداری کنید و از نکات ذکر شده در اینجا استفاده کنید تا فردی را پیدا کنید که مایل است به شما کمک کند تا به آنچه می خواهید کمک کند.

خروج از نسخه موبایل