درخواست رییس هیات مدیره نظام پزشکی تهران برای لغو گردهمایی ۴ آبان ماه پزشکان

رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در اطلاعیه ای با تاکید بر اینکه امکان تامین فضای فیزیکی مناسب برای جلسه روز چهارشنبه وجود ندارد، از متقاضیان خواست آن را لغو کنند تا در شرایط بهتر و مناسب تری برگزار شود. را می توان در فضای خالی از هر نوع کوشونت و کرد با بردباری کرد کرد

ما گزارش می دهیم، دکتر سید معید الویان – رئیس هیات مدیره نظام پزشکی تهران، در رابطه با انتشار اطلاعات در فضای مجازی مبنی بر جمع بندی پزشکان در روز چهارم اردیبهشت اطلاعیه ای صادر کرد. «مجری‌های سفید جامد که در همه عرصه‌های خدمت به مردم کشور هستند، پیشگام هستند. با توجه به شرایط کشور و بنا به درخواست برخی از همکاران برای تشکیل جلسه در روز چهارم اردیبهشت ماه در سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ موضوع را با همکارانم در هیات مدیره سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ مطرح کردم.

همه ما به اصول اخلاق پزشکی از جمله تلاش حداکثری برای حفظ جان و حفظ حریم خصوصی مردم به عنوان یکی از حقوق اساسی بیماران اعتقاد داریم و معتقدیم حفظ سلامت جامعه وظیفه اساسی ما در تمامی حرفه های گروه پزشکی است. و تیم سلامت نظام پزشکی عزیزترین خانه شماست و به دیدگاه های مختلف احترام می گذارم اما در شرایط فعلی نمی توان فضای فیزیکی مناسبی برای متقاضیان فراهم کرد.

لذا ضمن تاکید بر اهمیت ارزش‌های مشترک کادر پزشکی که همگی موافق حفظ آن هستیم، به عنوان رئیس هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از همکارانی که بنده را به جلسه دعوت کرده‌اند تقاضا دارم. لغوش کنیم تا در فضای بهتر و مناسب تری بحث کنیم بیایید بدون خشونت و با مدارا تجربه کنیم. حفظ سلامتی علی بریم در بریم و حذز الی است.

من برای شما دعا می کنم که شرایط فعلی را درک کنید و وحدت و یکپارچگی جامعه پزشکی را حفظ کنید. برای خدمت به تمامی آسیب دیدگان با نگاه تخصصی و حفظ حقوق آنان را بپذیریم تا بتوانیم راهی را که در یک سال اخیر در کنار شما برای حفظ حقوق جامعه پزشکی و تقویت اخلاق حرفه ای آغاز کرده ایم ادامه دهیم.

امید است سلامت روگوی، کایکی و جولییی ایران عزیز مردتوگه همه متولیّان امر کرید.

پیام پایانی

خروج از نسخه موبایل