علمی و پزشکی

درخواست ستاد کرونا از مردم برای پرهیز از سفر در تعطیلات پیش‌رو

دفتر مرکزی كرونا از مردم می خواهد كه در تعطیلات آینده از مسافرت خودداری كنند

در این بیانیه ، ستاد ملی کورونا از اکثریت جمعیت کشورمان تشکر کرده است ، که با همکاری کادر بهداشتی و درمانی ، کمترین میزان ترافیک در شهرها ، جاده ها را داشتند و از اقلیت خواستند که این مسئله را نادیده بگیرند. به جمع کثیری از ایرانیان بپیوندید تا با هم در برابر کرونا مبارزه کنند ، طبق دستورالعمل پزشکان وزارت بهداشت و پرستاران ، کرونا را آلوده نکنید ، با پیروی از تمام دستورالعمل ها دیگران را آلوده نکنید.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، در این بیانیه آمده است: وی ادامه داد: با تشکر از حمایت و همکاری مردم ایران اسلامی در تحقق کلیه دستورالعمل های ستاد ملی کورنا برای جلوگیری از ویروس Quid 19 به دلیل تعطیلات آینده و فرصتی که برخی از هموطنان ما برای مسافرت دوباره دارند. استرس دارد.
1- براساس آخرین توصیه های سازمان بهداشت جهانی ، مسافت اجتماعی ، اقامت در خانه در شهرها و حداقل حرکت در جاده ها و پوشیدن ماسک موثرترین راه برای پیشگیری از بیماری عروق ویروس کرونا قلب است.
2. بررسی میدانی توسط اپیدمیولوژیست های وزارت بهداشت طی شش ماه گذشته این نکته را تأیید می کند که بیماری های قلبی عروقی و میزان مرگ و میر در ارتباط مستقیم با مسافرتها در سراسر کشور است ، بنابراین ، سفر به معنای پذیرش خطر عفونت است. سایر هموطنان را با ویروس Quid 19 آلوده کنید.
4- کاهش مرگ و میر تاج تنها با مهار ویروس در حالی که به مراقبین کمک می کند مراقبت از سالمندان و مبتلایان به بیماری های زمینه ای را انجام دهند ، میسر می شود.
5 – Quid 19 ویروس با طبیعت ناشناخته احتمال تغییر غیرقابل پیش بینی ممکن است با توجه به واکنش این ویروس در بدن انسان ، اخطار جدی متخصصان جهت افزایش مراقبت در پیشگیری از حفره ها در اجرای دقیق دستورالعمل های وزارت بهداشت.
6- سرانجام ، ضمن تشکر از اکثر عزیزان کشورمان که با کارکنان مراقبت های بهداشتی در مبارزه با کرونا در شهرها و جاده ها همراهی و همکاری داشته اند ، انتظار دارد که اقلیت بی دقتی تعداد زیادی از ایرانیان را همراهی کنند. “طبق دستورالعمل پزشکان متخصص پرستار وزارت بهداشت در نبرد با کورونا بپیوندید ، به کرونا آلوده نشوید ، دیگران را با پیروی از تمام دستورالعمل ها آلوده نکنید.”

انتهای پیام: