درک موقعیت‌های خطرناک با سینه‌خیز رفتن

اینترنشنال نیوز / خراسان رضوی تجربیات قبلی شیردهی کودکان را در مورد خطرات و رفتارهای پیاده روی آگاه می کند ، بنابراین شیردهی برای نوزادان در کشف محیط بسیار مفید خواهد بود.

به گزارش مدیکال نیوز ، “کودکان یاد می گیرند چگونه بین سطوح ایمن و غیر ایمن تمایز قائل شوند ، با لمس اجسام و نگاه دقیق به آنها از افتادن اجتناب کنند.” حفاظت بیش از حد نوزادان با محدود کردن حرکت ، ایمنی محسوب نمی شود ، اما توسعه درک موقعیت های خطرناک را به تأخیر می اندازد.

تحقیقات انجام شده از دانشگاه اوتاگو ، New land land del land نشان می دهد که هرچه کودک در مورد شیردهی احساس بیشتری کند ، احتمال اینکه از افتادن در آب جلوگیری کند ، بیشتر است.

نتایج این مطالعه بخشی از یک مطالعه طولانی مدت است که به بررسی تأثیر تجربه حرکتی بر جلوگیری از سقوط ناگهانی در نوزادان پرداخته است.

دکتر کارولینا برنی ، محقق مطالعه می گوید: “رفتار نوزادان در اطراف حمام آزمایش شده است.” افتادن از کجا افتادن از بین کسانی که از افتادن اجتناب کردند ، تفاوت اصلی در میزان شیردهی آنها بود.

دکتر برنی همچنین مطالعه ای در مورد نحوه تعامل کودکان با شیب منتهی به آب انجام داد که در مجله Developmental Psychobiology منتشر شده است.

نتایج نشان می دهد که شیردهی به نوزادان اجازه می دهد تا در شیب تدریجی مانند ساحل مشرف به اقیانوس وارد آب شوند. در این مورد ، تجربه حرکتی هیچ تاثیری بر رفتار نوزادان ندارد ، و آنها رفتارهای خطرناکی را انجام می دهند.

قبل از مطالعه ، محققان تعداد نوزادان غرق شده (تعداد نوزادان غرق شده در سال) در حوادث استخر یا ساحل را در چه سنی می دانستند. رویکرد جدید نحوه ارتباط نوزادان با منابع آب و زمان درک خطر را بررسی می کند.

دکتر برنی می گوید: “اگر می خواهیم استراتژی های بهتری برای جلوگیری از غرق شدن کودکان کوچک ایجاد کنیم ، باید بدانیم که آنها چگونه با آب تعامل دارند ، چگونه یاد می گیرند که اثرات تعامل با آب را درک کنند.”

این مطالعه همچنین شیب های خطرناکی را در نظر گرفت ، اما والدین و مراقبان باید مراقب باشند تا به کودکان در این جاده ها برسند و از ورود آنها به محیط آبی جلوگیری کنند.

انتهای پیام:

خروج از نسخه موبایل