دنیا شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی است

ر | رژیم صهیونیستی

به گزارش اینترنشنال نیوز از زنجان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان صبح جمعه در جلسه تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه باید از فرصت‌های محدودی که به دست می‌آوریم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، افزود: بی‌تردید اگر این رویه در پیش گرفت شود، همین فرصت‌های محدود منتج به انجام کارهای بزرگ خواهد شد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه تریبونی است که همواره جایگاه محوری و مردمی داشته و دارد، از زنجان به عنوان استانی که دارای جایگاه علمی، معنوی و فلسفی بالایی است، یاد کرد و ادامه داد: یکی از فرصت‌های ارزشمندی که باید از آن بهره کافی را برد، همین جایگاه نماز جمعه است که باعث می‌شود پیوند بین اقشار مختلف مردم مستحکم‌تر شود.

این مسئول در ادامه به شرایط کنونی منطقه اشاره و با تاکید بر اینکه در حال حاضر در مرحله حساس حرکت جهانی مقاومت قرار داریم، اظهار کرد: امروز دو جریان حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته‌اند و شرایط به گونه‌ای است که همه دنیا شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که چطور زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با یادآوری اینکه حرکت جبهه مقاومت از گذشته تا به امروز همواره به سمت قله‌های پیروزی بوده و این حرکت امروز به یک حرکت جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: خداوند همواره به انسان‌هایی که در راه رسیدن به حق، استمرار ورزیده و مقاومت می‌کنند، وعده نصرت داده و ملت ایران این واقعیت را بعد از ۴۵ سال مقاومت و پیروزی به معنای واقعی کلمه درک کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه برای انجام امور در حوزه جوانان که یکی از تاثیرگذارترین اقشار جامعه به شمار می‌روند، باید کارها با انسجام بیشتر انجام گیرد، خاطرنشان کرد: در همین راستا انتظار داریم همه با همفکری و کمک به هم بتوانیم از پس این مسؤولیت سنگین به خوبی برآییم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی با بیان اینکه بدون داشتن وحدت رویه نمی‌توان در امور مختلف گام‌های مؤثری برداشت و به موفقیت رسید، افزود: برای اینکه بتوانیم به موفقیت حداکثری دست یابیم، این مهم در گرو مستحکم‌تر شدن ارتباطات انسانی است؛ چرا که همین ارتباطات در امور پیش‌برنده بوده و نمی‌توان به مطالبی که مکتوب شده است، اکتفا کرد.

46

خروج از نسخه موبایل