علمی و پزشکی

دکتر زالی: در اپیدمی کرونا نیروهای بهداشتی کارنامه درخشانی برای دانشگاه به ارمغان آوردند

دکتر علیرضا علی علی با اشاره به وضعیت بهداشت بالای دانشگاه در کشور گفت: “خدمات بهداشتی در اپیدمی کرونا نتایج درخشانی را برای دانشگاه به ارمغان آورده است.”

به گزارش اینترنشنال نیوز ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در دیدار با رئیس دانشگاه دکتر علیرضا علی علین ، روسای مراکز بهداشتی درمانی و شبکه های بهداشتی دانشگاه ، خدمات سخت کوش دانشگاه در خط مقدم وی با اشاره به جایگاه والای دانشگاه در زمینه بهداشت در کشور افتخار کرد.

رئیس دانشگاه با اشاره به اشراف کامل و تجربه ارزشمند دکتر بهادری در تمام سطوح بهداشتی ، برنامه ها و برنامه های منظم و دقیق را در این زمینه ستود.

دکتر علی علی با اشاره به اینکه سالهاست که بخش بهداشت در سطح ملی و منطقه ای مورد غفلت واقع شده است ، نیازهای بخش بهداشت را از نظر زیرساخت ، تدارکات و نیروی انسانی متذکر شد و وجود چنین کمبودها و نیازهایی را در تهران تشریح کرد به عنوان بسیار دردناک

وی در بخش دیگری از سخنان خود ، روح و رفتار مجتمع بهداشتی ، شرکای توانمند و م effectiveثر و کار سخت را ستود ، از نقش مراکز بهداشتی و رهبران شبکه در استراتژی های مراقبت های بهداشتی ستایش کرد.

رئیس دانشگاه با اشاره به فشار مضاعف بر همکاران و کارکنان بهداشتی در سال گذشته ، به همه گفت که آنها نتیجه درخشانی را برای دانشگاه به ارمغان آورده اند.

دکتر علی علی با اشاره به فعالیت های روزانه همکاران خود در زمینه بهداشت دانشگاه در سال گذشته برای اجرای برنامه ها ، کنترل بیماری های قلبی عروقی ، ویزیت و مدیریت ، تأکید کرد: همه باید قدردان فرزندان غیور خود در سلامتی باشند.

وی با اشاره به منطقه وسیع جغرافیایی و جمعیتی این دانشگاه اشاره کرد. “این دانشگاه ساده ترین خدمات بهداشتی در کشور را ارائه می دهد.”

رئیس دانشگاه با ارزیابی اجرای برنامه های غربالگری خلاقانه و خلاقانه در بازار تهران ، در بازار تجریش ، در منطقه هرند ، توسط مجتمع بهداشتی دانشگاه ، بر لزوم گسترش این برنامه های نوآورانه سلامت تأکید کرد.

دکتر علی علی اجرای برنامه برای هر خانه را مبنایی در زمینه بهداشت و درمان از اولویت های دیگر دانست و گفت: اجرای این برنامه سازنده باعث ارتقا سلامت استان تهران می شود.

وی همچنین از اجرای برنامه شهید سلیمانی در نتیجه آشکار شدن خلا existingهای موجود در بخش بهداشت و درمان تهران یاد کرد و یادآور شد: برنامه هایی در این زمینه در حال تدوین است.

به گفته وی ، هر ساله در ایام تعطیلات نوروز ، یک “طرح نظارت” برای ویزیت های بهداشتی اجرا می شود و امسال به دلیل گسترش تاج ، ما باید جنبه های نظارت و خدمات این برنامه را افزایش دهیم.

دکتر علی بازار تهران را پدیده ای اجتماعی ، اقتصادی و امنیتی توصیف کرد که به دلیل شیوع ویروس جهش یافته ، نیاز به توجه بیشتری دارد ، زیرا محیط شلوغ بستر مناسبی برای گسترش بیشتر ویروس فراهم می کند.

وی در ادامه به توضیح خواسته های شبکه بهداشت و مدیران مراکز و پرداخت و قول داد که مرخصی کارکنان بهداشت را محاسبه کند.

لزوم تغییر وضعیت برنامه تحول سلامت ، افزایش تعداد تخت های بیمارستانی در دانشگاه در کارچاک ، تأمین نیازهای زیرساخت های بهداشتی و درمانی دانشگاه از دیگر مباحث مطرح شده توسط رئیس دانشگاه بود. در این جلسه

دکتر علی علی در پایان سخنان خود از تلاشهای مرکز بهداشت دانشگاه طی 13 ماه گذشته برای همکاری با کرونا برای بهبود سلامت جامعه قدردانی کرد ، برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی کرد.

دکتر بهادری ، معاون بهداشتی دانشگاه ، همچنین رهبران شبکه در مراکز بهداشتی درمانی دانشگاه را به عنوان ژنرالی در صف مقدم مبارزه با تاجگذاری در بخش بهداشت معرفی کرد.

وی به همکاران خود که در زمینه بهداشت دست کار می کنند ، گفت و خاطرنشان کرد: خدمات شبانه روزی و طاقت فرسای آنها از نظر خداوند متعال ایمن است و از این پس برکات دنیوی را به همراه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: فعال سازی برنامه شهید سلیمانی از 7 مارس 1999 تا 6 آوریل 1400 یادآور شد که کارهای مضاعف در چارچوب این برنامه انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، در جلسه مذکور ، روسای مراکز بهداشتی و شبکه های بهداشتی وابسته به دانشگاه ، با قدردانی از حمایت های رئیس دانشگاه در امور بهداشت ، پیشنهادات و اقدامات.

انتهای پیام: