بین الملل

دیدار رهبری حماس و جهاد اسلامی در دوحه

اسراييل | اسماعیل هنیه | جنبش جهاد اسلامی فلسطین

رهبری جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین ضمن دیداری در دوحه، آخرین تحولات سیاسی و میدانی نوار غزه را بررسی کردند.

به گزارش اینترنشنال نیوز، جنبش حماس امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد در نشستی با حضور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تحولات سیاسی، میدانی و مخصوصا جنگ رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بررسی شد.

به نقل از خبرگزاری شهاب، هیات‌عای حماس و جهاد اسلامی بر وحدت مقاومت فلسطین در میدان و عرصه سیاسی برای تحقق اهداف ملت فلسطین در سطوح موقت و راهبردی تاکید و از وحدت جبهه مقاومت و عرصه‌های حمایتی در لبنان، یمن و عراق تقدیر کردند.

هیات‌های حماس و جهاد اسلامی ضمن قدردانی از ایستادگی ملت فلسطین به رغم قتل‌عام وحشیانه اشغالگر و جنگ نسل‌کشی آن علیه مردم غزه، عملکرد مقاومت و ثبات و قدرت آن در دفاع از ملت فلسطین در برابر دشمن متجاوز، حملات متوالی به رژیم صهیونیستی و خنثی سازی اهداف سیاسی و نظامی آن را در جنگ غزه ستودند.

۲ هیات تحولات مذاکرات غیرمستقیم و تلاش‌های انجام شده برای توقف جنگ غزه را بررسی کردند و تاکید کردند که هر توافقی باید شامل آتش‌بس دائمی، خروج کامل اشغالگران از نوار غزه، بازسازی آن، پایان محاصره این باریکه و معامله جدی اسرا باشد.

در این نشست همچنین وضعیت اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی  و جنایت‌های ابن رژیم در قدس و کرانه باختری و نیز لزوم پایان دادن به این جنایات و آپارتایدی رژیم صهیونیستی بررسی شد.

انتهای پیام 
 

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.