عمومیکسب و کار جدید

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتورهای پرکینز انگلیسی (پرکینز) در سال 1932 در انگلستان شروع به کار کردند و با توسعه کارخانه پرکینز از 10 کاوا تا 2000 کاوا تولید می کنند. محصولات پرکینز در انواع صنایع دریایی، صنعتی و برق به فروش می رسد، این دیزل ژنراتور عملکرد بی صدا دارد و قطعات دیزل ژنراتور پرکینز انگلیسی با پیشرفته ترین تجهیزات مونتاژ می شود. . موتورهای پرکینز بسته به ظرفیت 43 میلیون تومان یا بیشتر قیمت دارند. این نمایشگر دیزل ژنراتور و انواع ژنراتور پرکینز، دیتا شیت ها، کاتالوگ ها، اندازه ها، مشخصات و لیست قیمت دیزل ژنراتور پرکینز در زیر توضیح داده شده است.

پرکینز یک دیزل ژنراتور انگلستان است

قیمت دیزل ژنراتور پرکینز انگلیس و موتور ژنراتور پرکینز دارای سه دسته هستند که با توجه به کارایی آنها می توان به صورت جداگانه ارائه داد. پرکینز همواره به کیفیت پایبند بوده و موتورهای آن از 11 تا 2800 اسب بخار قدرت دارند و در صنایع کشاورزی و صنعتی کاربرد فراوانی دارند. سری 4000 موتورهای دیزلی تا توان 50 کیلووات یا سری 67 و موتورهای دیزل پرکینز تا 240 کیلووات یا سری 320 تولید می شوند.

پرکینز موتور انگلستان

موتورهای دریایی پرکینز: این موتورها برای تامین نیرو و انرژی موتورهایی که روی آب شناور هستند مانند کشتی ها و قایق ها طراحی شده اند.

موتورهای صنعتی پرکینز: این موتورها برای راه اندازی و راه اندازی تجهیزات برق مانند لیفتراک، لودر، ابزار برقی، تراکتور و دروگر ساخته می شوند.

موتورهای ژنراتور پرکینز: از این موتورها برای تولید برق در صنایع استفاده می‌شود، موتورهای دیزلی یکی از مهم‌ترین نیازهای این صنعت هستند.

پرکینز خود را متعهد به کیفیت می داند و این تعهد را در قلب کار خود قرار می دهد و همچنان در این زمینه پیشرو است. شرکت پرکینز با بهره گیری از کارشناسان و متخصصان مجرب تلاش می کند تا هر روز موتورهای باکیفیت تر با سایز کوچکتر، راندمان بیشتر و مصرف انرژی کمتر را در اتاق های فکر تولید کند و از علم و فناوری روز دنیا استقبال کند.

موتور دیزل پرکینز

موتور دیزل پرکینز سری 400

موتور دیزل پرکینز سری 1000

موتور دیزل پرکینز سری 1100

موتور دیزل پرکینز سری 1300

موتور دیزل پرکینز سری 1500

موتور دیزل پرکینز سری 2000.

موتور دیزل پرکینز 3000

پرکینز سری 4000 دیزل