راهنمای انتخاب مناسبترین پوشش سقف ویلا + مزایای سقف اردواز

در واقع این برند پوشش سقفی شینگل برای متقاضیان مزایا و کاربردهای بسیار زیادی را به دنبال دارد. یکی از مزیت های مهم و قابل توجه استفاده از این نوع پوشش سقفی شینگل و اجرای سقف ویلا و اردواز مقاومت بسیار بالای آن است. در واقع این برند معتبر در ساخت ویلا در برابر عوامل محیطی و طبیعی همچون زلزله، بارش سنگین برف، باران و طوفان بسیار مقاوم می باشد. جالب است بدانید که در عین داشتن این مقاومت بالا بسیار سبک بوده و به سقف ویلا فشاری زیادی را وارد نمی کند.

انتخاب من

همچنین توجه به موارد دیگری همچون نصب، جنس، آب بندی و قیمت سقف انتخابی می تواند به شما کمک کند تا سقف مناسب و ایده آلی را در ساخت ویلای خود انتخاب نمایید. بهتر است بدانید که کارشناسان و متخصصان جهت ساخت ویلا از انواع مختلف سقف های شیبدار استفاده می کنند. بد نیست با برخی از این انواع مختلف سقف های شیبدار آشنا شوید.

امروزه از پوشش های سقفی مختلفی همچون پوشش سقف شیبدار فلزی، پوشش سقف شیبدار سنگی، پوشش سقف شیبدار چوبی، سقف شیبدار مصنوعی، پوشش سقف شینگل استفاده می کنند. لازم به ذکر است که هر کدام از این پوشش های سقف شیبدار دارای انواع مختلف هستند که هرکدام از مزایا و کاربردهای متنوعی برخوردار می باشند.

همونطور که حتما می دونید، ما در وب سایت شرکت ویلا سقف، علاوه بر خدمات خرید و فروش، پیرامون مسائل دیگه از جمله طراحی ویلا هم صحبت می کنیم. توی این مطلب، به یه موضوع جالب پرداختیم. موضوعی که از خود شما مشتریان گرامی گرفته شده.

خیلی از دوستانی که جهت بازدید و خرید ویلا به منطقه تهراندشت و سرخاب تشریف می آورند، عنوان می کنند که قصد بازدید ویلای مدرن را دارند. بعضی دیگر هم عنوان می کنند که به دنبال بازدید باغ ویلاهای حس و حال دار هستند! خواستیم اینجا سوالی در این رابطه را طرح کنیم. مطلبی که در ادامه مطالعه می کنید، عینا در صفحه اینستاگرام ویلا سقف نقل شده.

اما الان چند سالیه که رویه عوض شده و گرایش به سبک مدرن باعث شده ویلاها به صورت مدرن و با سقف ساده اجرا بشن. 🔖 نکته فنی ماجرا هم اینجاست که شیروونی بودن سقف ربطی به سبک معماری نداره.

⁦🏷️⁩ اما این موضوع چیزیه که جا افتاده و ویلاها یا با عنوان سقف شیرونی شناخته میشن یا با عنوان ویلای مدرن. 💡 در هر حال خواستیم بدونیم نظر شما چیه؟ بیشتر کدوم نوع ویلا رو میپسندین؟ 🔖 اگه شیرونی بیشتر دوس دارین، بگین ویلای شیرونی بذاریم. اگه هم بنظرتون ویلا باید مدرن باشه، بگید ویلاهای مدرن بیشتر کار کنیم.

🔖 امروز توی این پست میخوایم یه سوال ازتون بپرسیم. اینکه شما به عنوان مصرف کننده، ویلاهای با سقف شیبدار (شیروانی) رو بیشتر میپسندید یا ویلاهای مدرن رو؟ ⁦🏷️⁩ بعضیا تو جواب این سوال میگن اصلا ویلا اگه سقفش شیبدار نباشه که نمیشه گفت بهش ویلا! ⁦🏷️

⁩ واقعیت ماجرا اینجاست که این اقلیم و آب و هوای هر منطقه س که تعیین میکنه ویلا سقفش شیبدار باشه یا ساده. 🔖 توی منطقه تهراندشت و مناطق ویلایی دیگه مثل کردان و لواسون، قبلا ویلاها کلا با سقف شیروونی ساخته میشدن. اکثر ویلاهای قدیمی منطقه رو که ببینید متوجه این موضوع میشید.

خروج از نسخه موبایل