عمومیکسب و کار جدید

راه های جدید برای افزایش ریپلای استوری اینستاگرام

چگونه استوری ریپلای خور بسازیم ؟

داشتن ایده برای استوری ریپلای خور اینستاگرام همیشه دغدغه بسیاری از تولید کنندگان محتوای اینستاگرام بوده است. زیرا بعضا برخی کلی هزینه خرید فاللور و یا خرید اکسپلور اینستاگرام کرده اند و توقع تعامل بالا دارند. استوری های اینستاگرام راهی بی‌نظیر برای ایجاد تعامل با مخاطب‌هایتان است. آمار نشان می‌دهد که در اواخر سال 2017، بیش از 300 میلیون نفر در روز به تماشای استوری های اینستاگرام پرداخته‌اند. این آمار تقریباً دو برابر آمار اسنپ چت است!
با توجه به این آمار، شکی نیست که استوری اینستاگرام باید بخشی از استراتژی بازاریابی در سال 2019 و سال‌های آینده باشد. چیزی که باید به آن اشاره شود این است که ما شاهد کاهش چشمگیری در میزان تعاملات کاربران با پست‌های معمولی بوده‌ایم ولی این در حالی است که استوری ها همچنان محبوب مانده‌اند.

درنتیجه، اگر از ویژگی استوری استفاده نمی‌کنید، بخش مهمی از اینستاگرام را از دست‌داده‌اید! حالا ممکن است بپرسید: «استوری چی بزارم ؟ چطوری ریپلای استوری بگیرم ؟ در استوری چه چیزهایی پست کنم؟» نگران نباشید؛ در ادامه می‌توانید لیست بهترین ایده‌ها برای استوری اینستاگرام را مشاهده کنید.

استوری ریپلای خور برای اینستا | استوری ریپلای خور برای کراش | استوری ریپلای خور جدید

چگونه استوری پربازدید داشته باشیم ؟

در سال‌های گذشته، بیش از 2 هزار اکانت اینستاگرام از نکات زیر برای داشتن استوری ریپلای خور استفاده کرده‌اند و توانسته‌اند تعداد فالوور های خود را افزایش دهند! بیش از این شمارا منتظرم نمی‌گذاریم.

  1. استفاده از لوکیشن یا موقعیت در استوری اینستاگرام
  2. استفاده از ویژگی نظرسنجی یا Poll اینستاگرام


هر چند وقت یک بار اینستاگرام ویژگی های جدیدی را ارائه می کند. چند وقت پیش، قابلیت انجام نظرسنجی یا Poll به اینستاگرام اضافه شد.
چیزی که واضح است این است که اینستاگرام می خواهد ویژگی های جدیدش را ارائه داده، به اکانت هایی که استوری ریپلای خور و بازدید بیشتری دارند پاداش دهد و از این طریق به خودش کمک کند تا ویژگی جدید توسط کاربران سریع تر پذیرفته شود.
ویژگی نظر سنجی ممکن است آن قدر ها هم جدید نباشد، ولی هنوز هم یک ایده برای استوری به حساب می آید زیرا از مخاطبین خود می خواهید که با استوری با شما تعامل داشته باشند. افزایش تعامل کاربر با استوری های شما یکی از کلیدهای موفقیت در اینستاگرام است!

اینکه از کسی بخواهید برای شما کاری انجام دهد باعث می شود از شما خوشش بیاید و این کمک می کند که در آینده شانس اینکه بیشتر به شما کمک کنند بالا می رود. (#روانشناسی)
کلید اصلی برای پرسیدن سوال در استوری اینستاگرام این است که سوال های ساده با جواب های آسان بپرسید. مثلا اگر در زمینه مد فعالیت دارید، می توانید از فالوور های خود بپرسید: امروز دوست دارید تی شرت چه رنگی بپوشید؟ آبی یا قرمز.

  1. کاربران را تشویق کنید که به شما پیام بدهند


بعد از اینکه در سال 2017 اینستاگرام تغییرات بسیار زیادی را در الگوریتم هایش اعمال کرد، افراد بیشتری در مورد کاهش بازدید ها و تعاملات پست هایشان شکایت می کنند. در حال حاضر، تلاش اینستاگرام این است که محتوایی را به شما نشان دهد که دوست دارید ببینید و به آن علاقه مند هستید.
اگر اینستاگرام خود را باز کنید، مطالب اکانت هایی را می بینید که برای شما کاملا شناخته شده هستند و شما با آن ها تعاملات زیادی دارید.

اینکه شما با اکانتی از طریق دایرکت اینستاگرام ارتباط برقرار کنید، سیگنالی بسیار قوی به اینستاگرام می فرستد. این سیگنال به اینستاگرام می گوید که صاحب آن اکانت دوست شما است و صرفا یک اکانت رندوم که شما چند سال پیش تصادفی فالو کرده اید نیست! در نتیجه، از افراد بخواهید که به دایرکت شما پیام ارسال کنند.
ایجاد رابطه با کاربران و بالا بردن نرخ تعاملات یک بخش داستان است. بخش دیگر این است که شما باید رابطه ای کاملا خوب و مثبت با فالوور های خود بر قرار کنید! این دقیقا چیزی است که شبکه های اجتماعی می خواهند. روابط واقعی! این خود یک ایده برای استوری ریپلای خور است.

  1. حس واقعی خود را نشان دهید

قرار نیست که تمام روز های زندگی شما یکسان باشد. استوری های شما باید کاملا طبیعی باشند. سعی نکنید که همیشه عالی و بی نقص باشید. وقتی که عجله دارید، می توانید خیلی راحت به مخاطبین خود بگویید که داستان چیست و به آن ها بگویید که چرا در حال به اشتراک گذاری پست هایتان نیستید.
اگر واقعا حوصله ندارید که یک استوری اینستاگرام خیلی عالی و جذاب تولید کنید، می توانید این مسئله را خیلی راحت به فالوور های خود بگویید. یکی از راه های داشتن استوری ریپلای خور، برانگیختن حس همذات پنداری با مخاطب است. این را بدانید که مخاطب صداقتی را که از خود نشان می دهید را درک کرده و دوست خواهد داشت.
از طرفی دیگر، این مساله به حوزه کاری شما بستگی دارد. به عنوان مثال اگر شما مربی ورزش هستید، بهتر است کاری نکنید که تنبل و بی حوصله به نظر برسید! به عنوان یک مربی تناسب اندام بهتر است بیشتر وقت ها پر انرژی و پر انگیزه باشید.

  1. در مورد مسائل گوناگون نظر بدهید و صحبت کنید

اگر موضوع یا چیز خاصی وجود دارد که شما به آن عشق می ورزید، بی شک می تواند محتوای بسیار مناسبی برای استوری ریپلای خور و پست های شما باشد.
برای اینکه نظر شما در مورد موضوع خاصی برای دیگران مهم شود، ابتدا باید در مورد چیزهای مختلف نظر دهید. اگر همیشه در مورد همه چیز نظر میانه داشته باشید و سعی کنید نظری دهید که با اکثریت موافق باشد، ممکن است به مرور زمان خسته کننده شوید.
نظر داشته باشید و از اینکه آن را با صدای بلند اعلام کنید ترس نداشته باشید. هرکاری که انجام دهید همیشه افرادی خواهند بود نظر شما را دوست نداشته باشند. کسانی که با شما موافق باشند وقتی نظرات شما را ببینند بیشتر از قبل به شما احترام خواهند گذاشت.

  1. استفاده از تیزر ها در اینستاگرام


آیا تصمیم دارید که از محصول جدید خود رو نمایی کنید؟ خیلی عالی است! می توانید از یک تیزر جذاب برای آماده کردن مخاطبین خود کمک کنید. می توانید هم از تصویر و هم از ویدیو استفاده کنید.
برای دیدن نمونه های موفق تیزر می توانید در اینستاگرام هشتگ محصول جدید (newproduct#) را جستجوی کنید تا نمونه های موفقط تیزرها را ببینید و ایده بگیرید.

  1. استیکر در استوری اینستاگرام را فراموش نکنید


یکی روش ساده و ایده برای استوری ریپلای خور این است که از استیکر استفاده کنید زیرا هیچ شکی وجود ندارد که استیکرها استوری شما را بسیار جذاب تر می کنند.
با استفاده از استیکرهای اینستاگرام می توانید کارهای بسیار جالبی انجام دهید و توجه فالوورهایتان را به خود جلب کنید. برای این کار از جدید ترین استیکر ها و استیکر های مناسبتی استفاده کنید.

  1. محصول خود را در استوری اینستاگرام معرفی کنید

ممکن است ایده معرفی محصول در اینستاگرام برای شما کاملا واضح باشد، اما اگر یک محصول یا سرویس جدید دارید فراموش نکنید که آن را در بخش استوری حسابتان نیز معرفی کنید. محصول خود را از زوایای مختلف به نمایش بگذارید و از نحوه کار با آن ویدیو بگیرید.
اگر سرویسی را ارائه می دهید حتما ویدئو های کوتاه تهیه کنید که در آن ها از اهمیت آن برای مشتری های خود توضیح می دهید. در مورد مزایا و قیمت آن سرویس کاملا دقیق و واضح صحبت کنید. فقط بر روی ویژگی های محصول خود تمرکز نکنید!

  1. منشن کردن دیگران در استوری اینستاگرام


بله، منشن کردن در اینستاگرام هنوز هم روش بسیار خوبی است! در واقع، استفاده کردن از منشن ها راه بسیار خوبی برای ایجاد رابطه معنادار با افرادی که دوست دارید و محتوایی مشابه محتوای شما دارند است.
علاوه بر این، ممکن است شما زمان زیادی را برای ساختن پیج اینستاگرام خود صرف کرده باشید و به همین دلیل دوست ندارید اسکرین شاتی از پست های دیگران بگذارید.

  1. استفاده از پست های Swipe Up یا “به بالا بکشید” در استوری اینستاگرام


قبل از اینکه راجع به این ویژگی برای شما توضیح بدهیم باید این واقعیت تلخ را بگوییم که قابلیت Swipe Up یا به بالا کشیدن صفحه فقط برای اکانت های بالای 10 هزار فالوور وجود دارد!
اگر شما یک بلاگر هستید، استفاده از قابلیت Swipe Up گزینه بسیار مناسبی برای معرفی آخرین و جدید ترین پست های شما است. و بی شک می توانید از این ویژگی برای ترافیک آوردن به سمت صفحه محصولات خود استفاده کنید. با استفاده از طراحی و انیمیشن های جذاب نیز می توانید کاربران را به بالا کشیدن صفحه تشویق کنید.

  1. پست های جدید خود را در استوری معرفی کنید
  2. ویدئو های کوتاه و جذاب بسازید

ساخت ویدئو یکی از موثرترین ایده ها برای افزایش تعامل و ایجاد استوری ریپلای خور است. اگر واقعا قصد دارید که دیده شوید و بالا تر از بقیه قرار بگیرید، باید سطح ادیت کردن پست های خود را خیلی بالا ببرید! این روزها تقریبا همه یک سری ویدیو کوتاه در بخش استوری خود پست می کنند. در این ویدیو ها معمولا هیچ یا در حد بسیار کم ادیت وجود دارد.
اگر می خواهید افراد جذب استوری های شما شوند باید پست های جذاب بگذارید! بی شک ادیت کردن ویدیو ها آسان نخواهد بود و نیازمند این است که شما وقت زیادی بگذارید یا هزینه کنید. می توان کار ادیت ویدیو های خود را به یک فرد حرفه ای بسپارید.

  1. به ویدئو های خود موزیک اضافه کنید
  2. از نقل قول ها و جملات انگیزشی در استوری خود استفاده کنید


هیچ چیز بهتر از این نیست که یک جمله انگیزشی سرشار از انرژی مثبت در استوری اینستاگرام ببینید. اگر موضوع پیج شما انگیزشی نیست می توانید چنین جملاتی را در استوری های خود پست کنید تا ترتیب و حوزه موضوعی پیج اینستاگرام شما به هم نخورد.
ابزارهای گرافیکی بسیار زیادی وجود دارند که به شما اجازه می دهند تصویری زیبا را با یک جمله انگیزشی ترکیب کنید و گرافیکی بسیار زیبا و جذاب تولید کنید.