رمز ماندگاری، اخلاص در عمل است

به گزارش شفاف ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حوزه انتخابیه ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ، در این مراسم نماینده رهبر معظم انقلاب از خدمات دانشجویان جهادگر به ویروس کرونا تقدیر کرد.

مراسم حجت الاسلام والمسلمین معزی سخنرانی خود را با تعریف جستجو ، با توضیح معنی و مفهوم جستجو آغاز کرد. نماینده ولی فقیه در این بخش از سخنان خود بر حضور دانشمندان ، روانشناسان در فعالیت های اجتماعی تأکید کرد. “جستجو به معنای یادگیری است. اصول نیز ادامه دارد. وی سپس دانشجو یا مطلع مجتهد وطنی ، یا مبلغ یا معلمی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هدف مبلغ در هر جایگاهی تهیه و اشاعه دین است ، افزود: “در هر موقعیتی ، روان باید پناهگاه مردم باشد ، شما همان کاری را انجام می دهید که انجام می دهید.”

تفاوت دیدگاه های خیرخواهانه در ایران اسلامی و غرب

به گفته نماینده رهبر معظم انقلاب هلال احمر ، تفاوت کارهای خوب در ایران و غرب در این است که کارهای خوب با قصد قرب الهی انجام می شود. در توضیح این دیدگاه ، حجت الاسلام وارد مسلمانان به Moets اشاره کرد. تفاوت بین هلال احمر و صلیب سرخ عمدی است. در کارهای خوب ما برای رضای خدا کار می کنیم. طبق گفته آیت الله جواد آولی آملی ، امتیاز هلال احمر ایران همان اخلاص نیت های صلیب های سرخ دیگر را دارد.

در بخشی دیگر از سخنان خود ، حجت الاسلام و المسلمین راز خدمت خود به مردم معز را عملاً اخلاص توصیف كرد. زیرا اگر برای خدا عمل کنیم ، ادامه خواهد یافت. اما اگر به دنبال نام و نشان باشیم ، عملکرد ما ناپدید می شود. بسیاری وارد تاریخ شدند ، این موارد را جستجو کردند ، از تاریخ حذف شدند.

ارزیابی طرفداران بهداشت

حجت الاسلام و المسلمین محمدی در ادامه سخنان خود به دشواری روزهای دشوار تاجگذاری اشاره کردند.

وی در این بخش از سخنان خود ، یاد و خاطره چندین روحانی برجسته را که در سال های اخیر به دلیل تاجگذاری جان خود را از دست داده اند ، گرامی داشت. پرستاران در خط مقدم نبرد با کرونا بودند و با فداکاری برای نجات جان خود تلاش می کردند. صبر و مجاهدت آنها ، که از الگوی تحمل و تحمل حضرت علی عیناب (KHAON) ناشی می شود ، بزرگترین جهاد و مبارزه واقعی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در پایان سخنان خود در این بخش افزود: وی خطاب به پرستار گفت: “من آماده هستم تا حقوقي را كه نوشتم با يك شب مراقبت از بيمار عوض كنم.”

سودمند بودن مومن بودن

نماینده ولی فقیه در هلال احمر ، سودمندی را از ویژگی های یک م belمن می داند. “همه مردم خاندان خدا هستند ، تأمین نیازهای مخلوقات خدا موجب خشنودی خداوند و پیامبر می شود. پیامبر اکرم (ص) می فرمایند انسانی که به مردم خدمت می کند محبوب ترین خلق خدا در پیشگاه خداست.

وی با خاتمه بخشیدن به این قسمت از سخنان خود ، افزود: خدمت به خلق خدا یکی از بهترین نعمت هایی است که خداوند تاکنون به مردم عطا کرده است. اگر به دنبال نعمت های عمیق هستید ، به شما می گویم اگر مرحوم سید علی زی از امروز زنده بود ، به شما 20 امتیاز می دادند.

نماینده ولی فقیه جمعیت هلال احمر در ادامه با تأکید بر اینکه خدمت به مردم مستلزم برنامه ریزی دقیق ، تلفیق داخلی است ، گفت: “در خدمت به مردم خدمات ، ما باید از فعالیت جزایر خودداری کنیم تا بتوانیم از سرمایه و توانایی های خود به خوبی استفاده کنیم. اما مهمترین چیز در خدمت به مردم ، اخلاص در عمل است.

در طی این مراسم ، برخی از روانپزشکان خاطرات خود را از عملکرد جهادی بهداشت روان با چهار هدف کمک به سلامت جامعه ، کمک به بیماران در مراکز درمانی و ایجاد نشاط در تلاش برای کمک به بیماران و خانواده های اموات گفتند. آنها همچنین با انجام مراحل مذهبی تدفین ، حرمت مrsمنان مرده را حفظ کردند.

خروج از نسخه موبایل