«رویداد صدرا» فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی به وجود می‌آورد

امیری:

کارآفرین | کارآفرینی

معاون علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد عنوان کرد:با اجرای «رویداد صدرا» فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می‌آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه «رویداد صدرا» با هدف آشنایی با ظرفیت‌ها و دستاورد‌های هنرمندان حوزه صنایع‌دستی، واحد‌های تولیدی و شرکت‌های تجاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد برگزار شد.

در این نمایشگاه هنرمندان و صنعتگران آخرین تولید خود را در ۲۰ غرفه ارائه کردند.

این رویداد با شعار «صنعت، دانشگاه، راه اشتغال» و با هدف اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان، جذب کارآموز در طرح پویش و معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی به صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد افتتاح شد.

معاون علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگار آنا گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکید بر توسعه اشتغال و راهبرد‌های کلان دانشگاه و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر توسعه فعالیت‌های فناورانه با رویکرد کارآفرینی در زیست‌بوم‌های محلی و منطقه‌ای و همچنین با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین دانشجویان و اعضای هیئت علمی، جامعه و صنعت، نمایشگاه «رویداد صدرا» گشایش یافت.

بهرام امیری، مهارت‌افزایی دانشجویان، ارتباط تعاملی و مستمر دانشگاه با صنایع، اتصال حلقه آموزش، کارآفرینی و اشتغال، اجرای بهینه طرح پویش، ایجاد فرصت اشتغال و مهارت‌آموزی دانشجویان، معرفی دانش‌آموختگان دانشگاه به بنگاه‌های اقتصادی، استفاده از خبرگان صنعت و خدمات به‌عنوان مدرسان مهارتی در دانشگاه را از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

وی متذکر شد: با اجرای «رویداد صدرا» فرصت‌های بزرگی برای کارآفرینی در کشور به وجود می‌آید که منجر به تولید ثروت برای صاحبان کسب و کار خواهد شد و دانشجویان و نخبگان کشور باید از این فرصت‌ها برای تولید ثروت برای خود و کشور استفاده کنند.

معاون علمی و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد با اشاره به استقبال خوب دانشجویان از غرفه‌ها ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک دومین مرحله این رویداد در دانشگاه برگزار شود.