زالی: شیب پذیرش بیمارستانی بیماران کرونایی تهران رو به افزایش است

بیمارستان

در پایتخت تهران ، فرمانده عملیات مدیریت بیماری عروق کرونا ، از تمایل ملایم برای پذیرش بیماران کرونا در تهران خبر داد. “اگر همان الگو در روزهای آینده تکرار شود ، لازم است برای تغییر سیگنال هشدار داده شود. رنگ شهر.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ، علیرضا علی علی روز شنبه (4 فوریه) درباره اوضاع کرونا در استان تهران گفت. تعداد موارد جدید پذیرفته شده در 24 ساعت گذشته 252 مورد است که از این تعداد حدود 90 مورد در بخش مراقبت های ویژه است که به ویژه در بیمارستان بستری است.

او افزود. “در حال حاضر ، تعداد کل بیماران در تهران 1966 است ، در حالی که در هفته گذشته به کمتر از 1800 نفر رسیده ایم.” 777 نفر از آنها در بخشهای مراقبت ویژه بستری می شوند.

وی افزود: 170 بیمار در 24 ساعت گذشته مرخص شده اند. “آمارها نشان می دهد که هم در بیمارستان های سرپایی و هم در بخش سرپایی عمومی مجتمع بیمارستان های تهران رشد با سرعت نسبتاً ملایمی در حال رشد است.

او تاکید کرد. “با ادامه این روند ، قطعاً اعمال محدودیت های بیشتر ضروری است. با توجه به اینکه نوسانات آماری زیادی در تهران وجود دارد ، اگر روند مشابهی در روزهای آینده تکرار شود ، روند پذیرش در بیمارستان افزایش یابد ، لازم است در مورد تغییر رنگ شهر هشدار داده شود.

یادآوری کرد. تجربه تاج سوم در تهران نشان داد كه پر كردن بيمارستان ها و افزايش تعداد بستري هاي روزانه در كمتر از 10 روز صورت گرفت ، ما در 10 روز به اوج رسيديم. بنابراین ، ما فرض می کنیم که اگر افزایش جدیدی در تهران رخ دهد ، می توانیم شاهد افزایش تعداد بیماران بستری در بیمارستان نسبت به قبل ، با دوره های بسیار کوتاه تر باشیم.

فرمانده عملیات کرونا در تهران گفت: “اوضاع در تهران مانند گذشته شکننده و ناپایدار است.” – اگر آینده افزایش یابد ، آمار روزانه بسیار کوتاه تر خواهد بود. زمان. “

علی علی افزود. “دو مشکل در ارتباط با بیماری کرونا قلب وجود دارد. یکی از آنها ریشه کنی بیماری است که در واقع تا به امروز در عرصه جهانی ریشه کن شده است ، در هیچ کجای دنیا صحبتی درباره ریشه کنی نهایی تاج نشده است. بحث دیگر کاهش جدی آمار با دفع ویروس از جامعه است. در حال حاضر ، هیچ یک از این رویدادها در تهران و کشور رخ نداده است. بنابراین ، از آنجا که بهبودی نهایی بیماری در تهران و بسیاری از شهرهای دیگر رخ نداد ، فکر می کنم ما به انتهای تاج رسیده ایم ، این یک تصمیم خیلی زود است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری تاج گذاری در پایتخت تهران افزود. “در حال حاضر مشخص نیست که چه زمانی افراد به تاج می رسند ، زیرا این ویروس ، بر خلاف پیشینیان خود ، در طبیعت سقط جنین ندارد ، در محیط طبیعی خود به زندگی خود ادامه می دهد.”

علی علی با تأکید بر لزوم خودداری از هرگونه ساده سازی در مورد تاج ، گفت: “طبق گزارشات دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران ، کل نگهداری رویه های بهداشتی به 72/3 درصد رسیده است که در مقایسه با 80 درصد قبلی کاهش نشان می دهد. شنبه. “

او افزود. “متأسفانه ، در تهران ، با وجود رعایت بسیاری از پروتکل ها ، مهمترین عامل گیج کننده پارامترها مسئله فاصله اجتماعی است ، به ویژه در مکان های عمومی ، در مرکز شهر ، به ویژه در حمل و نقل عمومی ، که هنوز هم یک مشکل جدی و غیرقابل حل است. . “مهمترین چیز تهران در حال تغییر است ، جمعیت ما در حال کاهش است ، مسئله فاصله اجتماعی حمل و نقل عمومی ، به ویژه مترو.

در پایتخت تهران ، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا قلب ، با ابراز نگرانی از ازدحام جمعیت در این شهر ، افزود: “بین انباشت و رشد نمایی بیماری های قلبی عروقی ارتباط مستقیمی وجود دارد.”

علی علی گفت: “طی یک سال گذشته انتظار می رفت که با استفاده از روش های مدرن مجازی جلوی ویروس های انسانی گرفته شود.” وی گفت: “جمعیت به طور مساوی در خطوط مترو تهران توزیع نشده و در برخی از جمعیت بیش از دیگران بود.” “حد طبیعی اتفاق می افتد و این نگران کننده است.

وی تأکید کرد. در زمینه خدمات ، حوزه های اقتصادی – اجتماعی باید الگوی بیولوژیکی متفاوتی را به شهروندان تهرانی ارائه دهیم. در حال حاضر ، کرونا با ما خواهد بود ، ما باید یک مثال بیولوژیکی جدیدتر زندگی کنیم.

علی علی ادامه داد. وی افزود: طی چند هفته گذشته 20 تا 25 درصد ترافیك بیشتر از هفته های گذشته مشاهده كرده ایم كه همگی عوامل نگران كننده ای هستند كه می توانند به تداوم شیوع و بقای ویروس كمك كنند.

وی در پایان با اشاره به تلاش های شهید سلیمانی برای به حداقل رساندن گردش ویروس کرونا در تهران اشاره کرد. “این جمعیت می تواند ویروس خاموش را بیدار کند و ما را مجبور به مواجهه با عود جدی ویروس کند.”

انتهای پیام /

کد مربوطه: 7703 MR