زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن “کووبرکت” برعهده وزارت بهداشت است

به گفته شفاف. که خبرهای خوبی در این زمینه دارد ، قسمت “وفاداری” در مناطق کم درآمد کشور برگزار شد.

محمد مخبر با اشاره به 5 رویدادی که در این جشنواره اتفاق می افتد ، گفت: “امروز ما از راه اندازی 15000 پروژه با 4000 شغل ایجاد شده در سال 1999 ، كه 3000 میلیارد درام برای آنها در بنیاد بركت سرمایه گذاری شد ، سپاسگزاریم.

او افزود: “علاوه بر این ، در سال 1400 ، اقدامات اجرایی ایجاد 270،000 شغل جدید در مناطق محروم کشور مبارک است که برای آن 13.270 میلیارد درام توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در امضای تفاهم نامه با 10 بانک سرمایه گذاری می شود. و موسسات مالی. “

او افزود. “سال گذشته ، حدود 30٪ از مشاغل جدید ایجاد شده در کشور توسط گروه کوچکی ایجاد شد ، مانند ستاد اجرایی فرمان امام ، زیرمجموعه های آن ، در حالی که ادارات اجرایی چندین برابر بودجه و امکانات دارند ، اکنون وی پرسید که چه کسی راز این واقعه چیست؟ “

رئیس قوه مجریه ادامه داد. راز موفقیت گروه 40 نفره مانند بنیاد برکت در یافتن “مردم” در پایتخت کشور ، آوردن قدرت ، سرمایه و تلاش خود به میدان ، همه پروژه هایی است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام با مشارکت مردم. و بخش خصوصی به پایان رسیده است ، این راه غلبه بر مشکل است ، ما باید باور داشته باشیم که سرمایه واقعی در دنیای امروز نیروی انسانی و مردم است ، نه نفت ، گاز یا استخراج.

مخبر با اشاره به نوآوری های جدید بنیاد “برکت” گفت. اسکن “بازگشت به روستا” و “همدلی برکت” و همچنین سیستم “حمایت از مشاغل آسیب دیده تاج” – سایر ابزارهای اساسی که امروز بطور رسمی آغاز می شود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بعداً گفت: “از طریق برنامه برکت ، بازگشت ، ایجاد اشتغال برای افرادی که از مناطق روستایی به شهرها نقل مکان می کنند و همچنین حضور مستقیم و فرصت های سرمایه گذاری امکان پذیر است. برای اشتغال عمومی در مناطق محروم.

مخبر افزود. “پیش بینی ما این است که در سال 140 ما می توانیم حداقل 3000 نفر را به روستاها بازگردانیم و از طریق این برنامه برای آنها شغل ایجاد کنیم.”

وی تأکید کرد. وی افزود: از طریق این سیستم ، افراد می توانند مشاغل خرد را به صورت هدیه یا وام خوب برای هموطنان خود فراهم كنند. مهم نیست كه مشاركت عمومی چقدر باشد ، ستاد اجرایی به همان میزان وعده داده شده سرمایه گذاری خواهد كرد.

در مورد آخرین وضعیت واکسن کویران برکت ، مخبر گفت. “طبق وعده داده شده ، ما یک میلیون دوز واکسن را تا پایان ماه مه و 3.5 میلیون آن را در ماه ژوئن به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.”

او افزود. مرحله سوم آزمایشات بالینی واکسن هفته گذشته آغاز شد و 6000 نفر در شش ایالت در سراسر کشور واکسینه شدند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: “تصمیم گیری در مورد شروع واکسیناسیون عمومی با واکسن ایران برکت به عهده وزارت بهداشت است. تمام محصولات انبوه ستاد در اختیار این وزارتخانه قرار می گیرد.

امیرحسین مدنی مدیر عامل بنیاد “برکت” با اشاره به فعالیت های گسترده این بنیاد گفت: “تاکنون توانسته ایم 338000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق روستایی محروم کشور از جمله 7703 روستا ایجاد کنیم. فعالیتهای بنیاد برکت “.

وی با اشاره به نوآوری جدید این بنیاد افزود: “فرصت ایجاد شغل برای افرادی که از طریق برنامه برکت ، مطابق با لیست رهبر معظم انقلاب ، مطابق با دستور رئیس ستاد امام خمینی (ره) به شهرها مهاجرت کرده و به روستاهای محل زندگی خود بازگشته اند.” ما در مناطق محروم کشور شغل فراهم کرده ایم.

او افزود. “افرادی که به دلیل بیکاری و مشکلات اقتصادی از روستاهای خود به شهرها بازگشته اند ، می توانند با مراجعه به برنامه برکت و پر کردن تخم مرغ های لازم ، شرایط خود را به ما اطلاع دهند. ما به آنها کمک خواهیم کرد که دهکده مبدا خود را داشته باشند. از مشاغل امن برخوردار شوید تا بتوانند به روستاهای خود در حومه شهرها بازگردند.

مدنی به قسمت دیگری از خدمات این پروژه اشاره كرد و گفت: جامعه ای که دارایی های سرمایه ای بلااستفاده داشته باشد ، می خواهد از آن برای ایجاد شغل ، تولید در کشور استفاده کند ، می تواند با مراجعه به یک مقدار ، برنامه “برکت” را نصب کند. آنها می خواهند آنها را به صورت رایگان یا کارزات الحسنه در اختیار بنیاد برکت قرار دهند ، در این صورت ستاد اجرایی فرمان امام بازگشت پول آنها را تضمین می کند.

او افزود. “مردم حتی می توانند روستایی را انتخاب کنند که به ایجاد شغل علاقه مند هستند ، زمینه و زمینه ای که می خواهند در آن شرکت کنند ، مانند کشاورزی یا دام یا صنایع دستی ، یا هر زمینه دیگر ، مانند پروژه پیشرفت آنلاین و شفاف و محقق. “آن را مشاهده یا دنبال کنید.

مدیر اجرایی بنیاد برکت همچنین درباره “سیستم حمایت از تجارت کرونا آسیب دیده” گفت. “از طریق بستر ایجاد شده در بنیاد برکت ، مردم می توانند شرایط آسیب دیده کسب و کار خود را ثبت کنند ، این داده ها بررسی می شود و در نهایت این افراد به بانک ها می روند. از طریق بنیاد. “همکاران برای دریافت موسسه معرفی می شوند.

وی متذکر شد. “یکی از مشکلات بانک ها در این زمینه همیشه مربوط به وضعیت تسهیلات ارائه شده ، بازگرداندن اعتبار ، کسب پروژه هایی است که آنها در آن شرکت می کنند ، که بر اساس اشعار ، سیستم ، ارتباط مستقیم آن با سیستم بانکی “این نگرانی کاملاً برطرف شده است ، و بانک می تواند بصورت آنلاین به صورت شفاف جزئیات برنامه ها ، روند اجرای آنها را رصد کند و بلافاصله از آخرین وضعیت آن مطلع شود.

در ادامه مراسم ، مدیرعامل بانک “پارسیان” کوروش پرویزیان گفت. “من فقط خوشحالم که می توانم نقشی اساسی در خدمات بزرگ فرمان امام داشته باشم. گردش مالی و پولی کشور باید به سمت ایجاد شغل ، شفافیت و اجرای موفقیت آمیز نهادهایی مانند بنیاد برکت باشد. “این برای همکاری و مشارکت بانک ها در این زمینه مناسب است.

او افزود. “ایجاد یک بستر برکت شعر محور تلاش ارزشمندی است که فرصت نظارت منظم را نیز فراهم می کند.”

در بخشی دیگر از مراسم ، محمدرضا فرزین مدیر عامل بانک کارآفرین گفت: “مدل صندوق برکت ، که به جمع آوری کمک های مالی ، ایجاد یک بستر مدرن و محکم کمک خواهد کرد ، ایده ای ارزشمند و جدید است ، بنابراین ریسک اعتباری را کاهش می دهد. این نگرانی اصلی بانک ها است. “سرمایه آنها را بصورت آنلاین نظارت کنید ، که یک چیز پربرکت ناشی از اندیشه ، تجربه و ایده های شجاعانه دکتر موبر است.

او افزود. “این مدل همچنین به دولت کمک می کند تا از نبود چنین سیستم قدرتمندی خلاص شود و از این پس برنامه ها را به طور هدفمند اجرا کند.”

سخنران دیگر این مراسم سید فرید موسوی عضو هیئت مدیره ملی بانک بود که اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در کشور را ستود. “ایجاد 220،000 شغل به معنای حفظ عزت 220،000 ایرانی است.” امروز ما فقط بخشی از اقدامات این ستاد انقلابی را می بینیم.

او افزود. “در زمینه نهادها ، نگرانی ما همیشه این است که آیا این پروژه موفقیت آمیز بوده است ، آیا ایجاد اشتغال می کند یا خیر. بستر ارائه شده توسط بنیاد برکت نگرانی های ما را برطرف می کند و باعث می شود به روشنی ببینیم که این پروژه از کجا آمده است. “

پس از این مراسم ، صندوق های ملی و بانک های بنیاد برکت ، صادرات ، پارسیا ، کارآفرینی ، گرم الحسنه آنلاین ، بنیاد کارآفرینی امید ، سپه ، صنعت “معدن” ، “پست بانک” و “بانک” CJSC “تفاهم نامه همکاری امضا کردند . بنیاد وفاداری برکت به ایجاد 270،000 شغل در مناطق محروم کمک خواهد کرد.

در پایان این مراسم ، به دستور مدیر اجرایی فرمان امام ، ایجاد 40،000 شغل متوسط ​​متوسط ​​بنیاد برکت از طریق ویدئو کنفرانس در 15 ایالت کشور افتتاح شد.

خروج از نسخه موبایل