حوادث

سرقت از مسافران ترمینال جنوب با داروی با تعارف چای مسموم

آفتاب‌‌نیوز :

متهم به سرقت‌های انجام شده اقرار کرد و گفت سوژه‌های خود را از بین مسافرانی که به تنهایی سفر می‌کردند و همراهی نداشتند انتخاب می‌کرد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای در ترمینال جنوب خبر داد و گفت: استفاده از داروی بیهوشی، شیوه سارق حرفه‌ای برای سرقت لوازم مسافران بود.

سرهنگ علی قاسم‌پور اظهار داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر سرقت لوازم شخصی او و بیهوش شدن پس از صرف چای، ماموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب تحقیقات را آغاز کردند.

وی افزود: طبق تحقیقات و بررسی‌ها، مشخص شد متهم ۳۵ ساله کارگر سوپرمارکتی در ترمینال جنوب است و وقتی مسافران برای صرف چای و آبمیوه به این فرد مراجعه می‌کنند، پس از بیهوش کردن آنها با ریختن دارو در نوشیدنی، لوازم قیمتی، تلفن همراه و وجه نقد آنان را سرقت می‌کند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان کرد: ماموران کلانتری با اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی، در یک عملیات منسجم پلیسی متهم را غافلگیر و دستگیر کردند و اموال به سرقت رفته از مالباختگان در مخفیگاه وی کشف شد.

سرهنگ قاسم‌پور ادامه داد: متهم به سرقت‌های انجام شده به صراحت اقرار کرد و گفت سوژه‌های خود را از بین مسافرانی که به تنهایی سفر می‌کردند و همراهی نداشتند انتخاب می‌کرد. در ادامه دو نفر از شکات شناسایی شدند و شناسایی شکات دیگر و کشف جرائم احتمالی متهم در دستور کار پلیس قرارگرفت.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.