اقتصادی

سند راهبردی بانک مرکزی تصویب شد



سند برنامه های استراتژیک بخش های مختلف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای دوره 1399 تا 1400 به تصویب هیئت مدیره این بانک رسیده است.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، این سند مبتنی بر سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی است که در آن کنترل تورم ، تضمین ثبات اقتصادی و کمک به رشد اقتصادی و همچنین تضمین سلامت نهادهای تحت نظارت ، مأموریت اصلی بانک است. مرکزی .

در این جلسه برنامه های بانک مرکزی برای توسعه عملیات بازار آزاد در سال جاری و لزوم اعلام شده از سوی دولت برای تأمین اوراق ضروری توسط خزانه داری کشور علاوه بر حضور بانک ها در نظر گرفته شد ، بازار مالی نیز باید در بازار ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

براساس اعلام بانک مرکزی ، در این جلسه تأکید شده است که واحد اعتباری بانک باید اقدامات اجرایی بخشهای مختلف شبکه اعتبار را نظارت کند و اجرای کند که 75 میلیارد نفر از این شبکه بانکی را برای برطرف کردن اثرات در نظر بگیرند. از Corona در کمترین زمان ممکن.

انتهای پیام


تمام مقالات سایت به وسیله سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین دلیل مسوولیت نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و سامانه بر خط اینترنشنال نیوز هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.