اقتصادی

سیاهکلی: آقای وزیر باید به جای واگذاری سهام ایران خودرو، مدیریت را واگذار می‌کرد

سیاهکلی: آقای وزیر باید به جای واگذاری سهام ایران خودرو، مدیریت را واگذار می‌کرد

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن با بیان این‌که خریدن پراید از رده خارج شده آرزوی مردم است، گفت: آقای فاطمی امین مسیر را اشتباه رفته‌اند باید به جای واگذاری سهام ایران خودرو، مدیریت را واگذار می‌کرد.

به گزارش اینترنشنال نیوز، لطف‌الله سیاهکلی در جلسه علنی نوبت ظهر امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در ادامه بررسی استیضاح سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان موافق گفت: دولت آقای رئیسی به خصوص شخص او، ولایی و با اخلاص است که امور اجرایی را برای مردم به عهده گرفتند. شهادت می‌دهم که برای حل مشکلات تمامی تلاش صورت گرفته و بخشی از مسائل حل شده که آینده کاملا آن را مشخص می‌کند اما وظیفه ما در مجلس شورای اسلامی کمک به دولت است که در موارد لزوم گوشزد هم می‌کنیم اگر درست نشد از تمام ظرفیت‌های قانونی برای استیفای حقوق مردم استفاده خواهیم کرد تا کشور متحمل هزینه نشود.

وی ادامه داد: باید برای حل مشکلات کمک کرد که مسیر آن هم شایسته سالاری است تا مدیران براساس شایستگی و نه براساس فامیل بازی، دوستی و باند بازی انتخاب شوند. من از مجلس شورای اسلامی می‌خواهم کشور را برای همیشه از شر اندرونی‌ها و گروه‌های بی نام و نشان خلاص کنند.

ادامه دارد