علمی و پزشکیکسب و کار جدید

سیر سیاه برای درمان زود انزالی

اختلالات انزال از اختلالات شایع در مردان است.
اختلال در انزال، به پنج نوع شایع تقسیم میشود که عبارت‌اند از: انزال زودرس، انزال دیررس، ناتوانی در رسیدن به انزال، انزال دردناک و عدم انزال. در این ویدیو که با ‌ حضور آقای دکتر نیما نریمانی فوق تخصص اورولوژی، ناباروری و اختلالات انزال، تهیه شده، آقای دکتر نریمانی علل زودانزالی را مطرح نمودند که می‌توانید در این ویدئو مشاهده نمایید.

دلایل زود انزالی به دو بخش اولیه و اکتسابی تقسیم میشود.

در دلایل زود انزالی اولیه بیشترین دلیل مربوط به نواحی عصبی فرمانی مغز بیمار میباشد یکی از این عوامل پیش فعالی میباشد.
یکی از دلایل بالا بودن حس سر آلت آقایان میباشد.

درمورد مسائل ثانویه که بسیار شایع است استرس و اضطراب می باشد که تاثیر بسیار بالایی در روند زود انزالی آقایان دارد
در این مورد افراد قبلا دچار معضل زودانزالی نبوده اند ولی تاسفانه با وارد شدن استرس های دوره ای دچار مشکل زود انزالی میشوند.

یکی دیگر از عوامل خواب ناکافی و نداشتن رژیم غذایی مناسب هست که باعث ایجاد زودانزالی در آقایان میشود.

برخی از بیماری ها مانند مشکلات تیروئیدی یا تیروئید پرکار داشتند باعث ایجاد زودانزالی در آقایان میشود.

افرادی که دچار رفتارهای پرخطر جنسی و عفونت های شدید جنسی میشوند از جمله این افراد هستند که با مراجعه به پزشک متخصص ارولوژیست میتوانند از این ابتلا جلوگیری کنند.

سیر سیاه چیست؟

سیر سیاه که در ایران فقط توسط دکتر بیز تولید و عرضه میشود طی فرایند خاص سیر سفید را تبدیل به سیر سیاه میکنند، حال این فرایند خاص چگونه است؟

در کمپانی دکتر بیز از تازه ترین سیر های سفید برای تولید سیر سیاه استفاده میشود و ابتدا سیر سفید را در دستگاه های مخصوصی به مدت 3 ماه در دمانی 60 الی 90 درجه سانتی گراد نگه داری میکنند.

و بعد از گذشت 3 ماه سیر سفید تبدیل به سیر سیاه میشود و تغییرات زیادی در ان ایجاد میشود.

سیر سیاه بر خلاف سیر سفید بوی بد و طعم تندی ندارد و همچنین جالب است بدانید طعم بسیار ملس و ترش دارد و اصلا بوی بدی هم ندارد!

سیر سفید در طی تخمیر شدن و تبدیل شدن به سیر سیاه تغییرات زیادی میکند و مهم ترین آن تغییرات از بین رفتن بوی بد و طعم تند آن است و همچنین خواص بسیار زیادی دارد سیر سیاه که در ادامه توضیح میدهیم.

سیر سیاه برای زود انزالی

یکی از مهم ترین خواص سیر سیاه برای زود انزالی است، و سوال اکثر کاربران این است که آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است؟

با مصرف کردن منظم و دقیق سیر سیاه میتوانید در چند ماه زود انزالی خود را درمان کنید و شاهد بهبود روند پیشرفت آن باشید.

طبق تجربه افرادی که سیر سیاه را مصرف کردند نشان میدهد که این نوع سیر، تاثیر بسیار خوبی برای زود انزالی دارد.

البته سیر سیاه دکتر بیز به تنهایی تاثیرات معجزه کننده ای ممکن است نداشته باشد و پیشنهاد میکنیم در کنار سیر سیاه برای درمان زود انزالی قهوه سوپریم گانودرما هم مصرف کنید.

سیر سیاه و قهوه سوپریم برای زود انزالی

سیر سیاه دکتر بیز برای زود انزالی بسیار مفید است و این نتایج طبث تحقیقات علمی و بازخورد مردم ثابت شده است، ولی پیشنهاد میکنیم در کنار سیر سیاه حتما قهوه سوپریم دکتر بیز مصرف کنید.

قهوه سوپریم گانودرما ترکیات بسیار معجزه کننده ای برای زود انزالی دارد و همچنین این دو محصول در کنار هم قدرت سیستم ایمنی بدن شما را افزایش میدهد و هزاران خواص دیگری دارد که در بخش بلاگ سایت مقالات زیادی را برای شما عزیزان گزاشته ایم.

ترکیبات قهوه سوپریم شامل: جنسینگ، خرنوب، قارچ گانودرما لوسدیوم و قهوه عربیکا میباشد که همه این ترکیبات برای زود انزالی بسیار مفید است مخصوصا گیاه خرنوب و جنسینگ که به گیاه جاودانه معروف است!

طول درمان زود انزالی با مصرف قهوه سوپریم و سیر سیاه حداقل 4 ماه تا 6 ماه است که باید به صورت منظم و مداوم مصرف شود و طی ماه های اول روند پیشرفت آن را مشاهده میکنید.

در پاسخ به سوال آیا سیر سیاه برای درمان زود انزالی مفید است، میتوانیم بگوییم بله! اما نحوه مصرف بسیار مهم است که باید توجه داشته باشید.

زود انزالی چگونه درمان می‌شود؟

معمولاً زود انزالی بر اساس وضعیت رابطه مرد و دلیل عارضه (اینکه مادام‌العمر است یا اکتسابی) درمان می‌شود.

چندین روش برای درمان زود انزالی وجود دارد از جمله درمان جنسی، تکنیک‌های رفتاری، ژل کاهش دهنده حساسیت آلت مردانه، داروهای خوراکی و درمان‌های اختلال نعوظ (اگر مشکل اختلال نعوظ هم وجود داشته باشد).

ممکن است پزشک بیمار به یک متخصص مثل متخصص درمان جنسی، متخصص اورولوژی یا متخصص غدد معرفی کند.

بهترین زمان مصرف سیر سیاه | تاخیری درمان زود انزالی با سیر | خواص سیر سیاه برای معده

درمان جنسی

مشاوره با یک متخصص درمان جنسی مجرب به رفع مشکل مردان مبتلا به زود انزالی مادام‌العمر یا اکتسابی کمک بسیار زیادی می‌کند. مشاوره به شناسایی هرگونه مشکل رابطه‌ای یا جنسی زمینه‌ای موجود کمک می‌کند، زیرا شخص فرصت پیدا می‌کند آزادانه در مورد عارضه‌اش صحبت کند.

تکنیک‌های رفتاری

در تکنیک «توقف- شروع» سیمناز، مرد هنگامی که به انزال نزدیک می‌شود از شریک جنسی‌اش می‌خواهد که تحریک جنسی را متوقف کند. وقتی احساس اوج لذت رفع شد، می‌توان تحریک را دوباره شروع کرد. این مراحل توقف و شروع را می‌توان تا اندازه‌ای که نیاز است تکرار کرد.

در تکنیک «فشردن» ماسترز و جانسون، به مدت چندین ثانیه قبل از انزال انتهای آلت مردانه فشرده می‌شود، تا میل به انزال کم شود. این کار آنقدر تکرار می‌شود تا جایی که مرد و زن هر دو برای انزال آماده باشند. مردان می‌توانند با کمک این تکنیک یاد بگیرند انزالشان را کنترل کنند.

کاهش حساسیت آلت مردانه

کرم‌ها و ژل‌های بی‌حسی موضعی حساسیت آلت مردانه به لمس را کم می‌کنند؛ این مواد می‌بایست ۳۰ دقیقه قبل از آمیزش جنسی استفاده شوند. استفاده از کاندوم باعث جلوگیری از جذب ژل یا کرم توسط پوست شریک جنسی می‌شود. استفاده از دو کاندوم روی هم نیز به کاهش حساسیت و در نتیجه طولانی‌تر شدن زمان انزال کمک می‌کند.

داروهای خوراکی

یکی از عوارض جانبی بعضی داروهای ضدافسردگی (داروهای ضدافسردگی تری‌سایکلیک و داروهای مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین (SSRIها) تأخیر انزال است، که به همین دلیل امروزه پزشکان به طور معمول این داروها را برای زود انزالی تجویز می‌کنند.

در استرالیا، داپوکستین (پریلیگی) تنها مورد از این داروها است که مشخصاً برای درمان زود انزالی (در مردان ۱۸-۶۴ ساله) تأیید شده است. از این داروها، نه به صورت روزانه، بلکه در صورت نیاز استفاده می‌شود؛ معمولاً، یک تا سه ساعت قبل از آمیزش جنسی، ۳۰ میلی‌گرم از آن مصرف می‌شود.

مشخص شده که برای بعضی مردان داروی ضدافسردگی تری‌سایکلیک (کلومیپرامین) بهتر از داروهای SSRI (فلوکستین، پاروکستین، سرترالین) عمل می‌کند. البته، این داروها تا زمانی جواب می‌دهند که آقایان روزانه آن‌ها را مصرف کنند. مصرف داروهای SSRI می‌تواند با عوارضی مثل کاهش میل جنسی، تهوع، تعریق، اختلال در دفع مدفوع و خستگی همراه باشد.

مواد تشکیل دهنده دمنوش ستین شاهتره که با نام دمنوش تخصصی کبد چرب نیز شناخته می‎شود از گیاهانی چون کاسنی، گزنه، قاصدک، علف لیمو، به لیمو، چای سبز می باشد. دمنوش لاغری دکتر بیز کاملا طبیعی کاهش وزن همراه با برنامه غذایی رایگان – بامجوز رسمی سازمان غذا و دارو می باشد

دمنوش لاغری ستین بیز دارای خواص درمانی بسیاری می باشد . که فواید آن از سیر معمولی هم بیشتر است ولی اندازه آن شهرت ندارد. جهت سفارش سیر سیاه دکتر بیز کلیک کنید

منبع: دكتر بيز سير سياه