عمومی

طرح تصفیه خانه اشنویه از مطالبات جدی مردم این منطقه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد اشرفی عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندار ارومیه با بیان اینکه طرح تصفیه خانه اشنویه تنها ۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: متأسفانه اعتبارات لازم برای اجرای طرح تصفیه‌خانه فاضلاب تاکنون تخصیص داده نشده و این طرح که از مطالبات بحق مردم شهرستان اشنویه است و امیدواریم از محل‌های دیگر تأمین اعتبار شود.

وی در خصوص اجرای طرح‌های توسعه شبکه‌های آب و فاضلاب در شهرستان اشنویه گفت: در دهه فجر امسال شاهد افتتاح و بهره‌برداری چهار طرح آبفا در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در خصوص معوقات دستمزد کارگران اداره آبفای اشنویه نیز افزود: از خرداد ماه سال جاری این بحث تا حدی رفع شده و معوقات حقوق و دستمزد کارگران اشنویه در دست پیگیری است.

پیشرفت ۴۰ درصدی پایدارسازی منابع آب ۳۷۹ روستا در آذربایجان غربی

اشرفی در ادامه عنوان کرد: طرح‌های مختلف در حوزه آب روستاهای استان در دست اجراست و بدین منظور عملیات پایدارسازی منابع ۳۷۹ روستا از محل قراداد محرومیت‌زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی در حال انجام که از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است.

مدیرعامل آب و فاضلاب آذربایجان غربی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و هشت روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برخوردار هستند که با این رقم، به پوشش ۸۷ درصدی روستایی در استان رسیده‌ایم.

وی گفت: پوشش خدمات این شرکت در شهرهای آذربایجان غربی هم ۱۰۰ درصدی است که در حوزه شهر و روستا از میانگین کشوری بالاتر هستیم.