ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه ولایت به ۹۰ درصد رسید

اینترنشنال نیوز/خراسان رضوی رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از ظرفیت اشغال ۹۰ درصدی هتل‌های مشهد در دهه ولایت خبر داد.

محمود مادرشاهیان در گفت‌وگو با اینترنشنال نیوز در خصوص وضعیت هتل‌های مشهد در دهه ولایت گفت: هتل‌های اطراف حرم رضوی در دهه ولایت بیش از ۹۰ درصد اشغال شد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌ اشغال بالای هتل‌های مشهد به دلیل تخفیف‌هایی بود که برای مسافران در نظر گرفته بودیم و سعی کرده‌ایم هتل‌ها را خانواده محورکنیم. با توجه به مشکلاتی که در زمینه جابجایی مسافران از طریق ناوگان هوایی وجود دارد، به هر طریقی سعی داریم جذب مسافر و زائر داشته باشیم.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: با هماهنگی‌های که صورت گرفته بود پروازهای عراق به مشهد افزایش داشته و در جذب مسافران عراقی رشد داشته‌ایم که باعث افزایش ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد شد.

مادرشاهیان اضافه کرد: اگر مشکلات پروازی حل شود و پروازهای خراسان رضوی افزایش پیدا کرده و قیمت پروازها تعادل پیدا کند، پیش بینی کرده‌ایم ظرفیت اشغال هتل‌ها در مشهد تا  ۱۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. در حال حاضر تنها مشکل ما کمبود پرواز و افزایش نرخ پروازها است که در ظرفیت اشغال هتل‌ها به شدت تاثیرگذار است.

وی در خصوص افزایش نرخ هتل‌های مشهد در فصل تابستان عنوان کرد: هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها و خانه‌های مسافر هیچگونه افزایش قیمتی نداشته‌اند و به نرخ سال گذشته به مسافران خدمات می‌دهند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی یادآور شد: تقاضا دارم ظرفیت ناوگان هوایی، ریلی و زمینی را افزایش دهند تا مسافرانی که برای زیارت به مشهد تشرف می‌یابند با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل