علت رشد اتریوم کلاسیک

براساس داده های Coin360، پس از انتشار اخبار مثبت درباره اتریوم کلاسیک (ETC) قیمت این ارز دیجیتال بیش از ۴۰ درصد افزایش یافت.

گفتنی است که طی هفته‌ اخیر، کلاسیک از ۵٫۵ دلار تا حدود ۷٫۳ دلار افزایش یافته است. در حال حاضر چایگاه این ارز دیجیتال در میان ارزهای دش و تزوس و در رده‌ی شانزدهم بازار می باشد.

فورک ماه آینده «آتلانتیس»

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، فورک آتلانتیس با در نظر گرفتن نگرانی های جامعه، امنیت را بهبود می بخشد.

با عرضه این فورک، اتریوم کلاسیک با قیمت اتریوم (ETH) سازگاری بیشتری خواهد داشت و این مسئله باعث می شود که ارتباط میان این دو زنجیره نیز آسان تر شود. همچنین، فورک آتلانتیس با توجه به حمله ۵۱ درصدی که در ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ رخ داد، کارکرد و ثبات شبکه را نیز بهبود خواهد بخشید.

گسترش فعالیت در آسیا

برگزاری اجلاس اتریوم کلاسیک در ماه اکتبر

برنامه‌ی نشست سالیانه اتریوم کلاسیک، در تاریخ ۳ الی ۴ اکتبر در ونکوور کانادا برگزار می شود. افزایش قیمت ارزهای دیجیتال در طول یک رویداد یا کنفرانس در صنعت ارزهای دیجیتال یک امر طبیعی است. اتریوم کلاسیک نیز از این قاعده مستثنی نیست و این ارز دیجیتال در سال های گذشته نیز نشان داده که در طول یک نشست با افزایش قیمت مواجه می شود.

گفتنی است که این کنفرانس طیف وسیعی از مباحث مربوط به اینترنت اشیا (IoT)، توسعه بلاک چین، متغیرهای بازار، قراردادهای هوشمند، مشکلات اجتماعی حوزه بلاک چین و قابلیت همکاری میان زنجیره‌های مختلف و موارد دیگر را در بر می گیرد.

 

 

خروج از نسخه موبایل