علت کمبود ایستگاه مترو تهرانسر در امتیاز 22

بدون شک یکی از پرامکانات‌ترین محله‌های غرب تهران است که می‌تواند برای کسانی که از مناطق شلوغ پایتخت بیزارند محل مناسبی برای زندگی به شمار برود. در این مقاله از سامانه متقاضی قصد داریم تا راه‌های دسترسی به این محله را از طریق مترو  و سایر وسایل نقلیه عمومی بیان کنیم. با ما همراه باشید.

تهرانسر | ساختمان

محله تهرانسر کجاست؟

ما در وب سایت امتیاز 22 به  معرفی محله های تهرانسر و منطقه 22 چیتگر میپردازیم ،محله تهرانسر یکی از محله‌های آرام و خلوت شهر تهران است. این محله در منطقه 21 شهرداری تهران واقع شده و خود به بخش‌های شمالی، جنوبی، شرقی و غربی تقسیم شده است. این محله از شمال به بزرگراه لشگری و از جنوب به بزرگراه فتح منتهی می‌شود. همچنین، محله تهرانسر از سمت غرب به بزرگراه آزادگان و از شرق به رودخانه کن متصل است.

بررسی وضعیت دسترسی به محله تهرانسر

برای رفتن به محله تهرانسر می‌توانید از ایستگاه‌هایی که در نزدیکی آن قرار دارند، اتوبوس‌های بی آر تی و خطوط تاکسیرانی استفاده کنید. در ادامه قصد داریم هر کدام از این موارد را به تفصیل بیان کرده و نحوه دسترسی آن را بررسی کنیم:

دسترسی به محله تهرانسر از طریق مترو

محله تهرانسر ایستگاه مترو ندارد بنابراین برای دسترسی به این محله از طریق مترو می‌بایست در ایستگاه اکباتان پیاده شوید و با اتوبوس‌های بی آر تی به این محله بروید. ایستگاه متروی شهرک اکباتان یکی از ایستگاه‌های خط سوم متروی تهران است که در سال 1391 افتتاح شده و تاکنون در حال خذمات‌رسانی است. ناگفته نماند علاوه بر ایستگاه شهرک اکباتان می‌توانید از سایر ایستگاه‌های خط پنجم متروی تهران نظیر چیتگر هم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید |

دسترسی به محله تهرانسر از طریق اتوبوس‌های بی آر تی

برای دسترسی به محله تهرانسر از طریق اتوبوس‌های بی آر تی می‌توانید از خطوط مختلفی استفاده کنید که در ادامه لیستی از این خطوط را برایتان ذکر می‌کنیم که همگی به این محله می‌رسند:

دسترسی به محله تهرانسر از طریق خطوط تاکسیرانی

محله تهرانسر از طریق خطوط تاکسیرانی نیز قابل دسترسی است. برخی از خطوط تاکسیرانی معروف برای دسترسی به این محله عبارتند از:

مراکز مهم و ساختمان‌ های نزدیک مترو تهرانسر

محله تهرانسر از موقعیت مکانی نسبتا بالایی برخوردار است به همین خاطر مراکز تجاری‌ و تفریحی بسیاری در این محدوده قرار دارد که می‌تواند برای کسانی که قصد رفتن به آن را دارند کاربردی باشد. در ادامه به برخی از مراکز مهمی که در محله تهرانسر واقع شده‌اند اشاره می‌کنیم:

مراکز درمانی مهم

در نزدیکی محله تهرانسر مراکز درمانی مهمی واقع شده‌اند که شما می‌توانید طی مسیری کوتاه به آن‌ها برسید. موارد زیر برخی از این مراکز درمانی هستند:

مراکز تجاری مهم نزدیک مترو تهرانسر

برخی از مراکز تجاری مهم همانند ونوس و آرن مال هم در این محله قرار دارند. در ادامه این مراکز را به همراه آدرس ذکر می‌کنیم:

بیشتر بخوانید | بهترین محله برای زندگی

مراکز تفریحی مهم

بوستان‌ها و مراکز تفریحی بسیاری در این محلهقرار دارند که می‌توانید از طریق مترو اکباتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید. موارد زیر برخی از این مراکز هستند:

بیشتر بخوانید | ساعات حرکت

مراکز آموزشی مهم نزدیک مترو تهرانسر

یکی دیگر از مزایای ویژه محله تهرانسر برخورداری آن از مراکز مهم آموزشی است که برای افراد محصل می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد. در ادامه به برخی از این مراکز علمی اشاره می‌کنیم:

نکته پایانی

در این مقاله از سامانه متقاضی، دسترسی به محله تهرانسر را به همراه امکانات آن معرفی کردیم و دسترسی‌های مختلف حمل‌ونقل عمومی آن را بررسی کردیم. در انتها نیز مراکز و ساختمان‌های مهمی که در آن قرار دارند را به همراه آدرس ذکر کردیم.

 

خروج از نسخه موبایل