فراخوان یازدهمین کنگره «ادبیات پایداری» رونمایی شد

اینترنشنال نیوز/کرمان صبح امروز ۱۸ شهریورماه و با حضور دبیران علمی و اجرایی، فراخوان یازدهمین دوره کنگره ادبیات پایداری در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان رونمایی شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد دبیر اجرایی کنگره در این مراسم و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز با رونمایی فراخوان، روند برگزاری یازدهمین کنگره ادبیات پایداری آغاز می‌شود و تا ۳۰ دی‌ماه پذیرش مقالات را داریم.

وی افزود: با بیش از ۱۰۰۰ نفر از دوستانی که در کنگره‌های قبل همکاری داشتند، در تماس هستیم و پوستر فراخوان کنگره یازدهم به همه مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و دانشگاه‌های کشور ارسال خواهد شد.

مهدوی فرد بیان کرد: بعد از پذیرش مقالات، یک ماه داوری مقالات انجام و از ابتدا تا نیمه اسفندماه امسال نتایج داوری اعلام می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ یازدهمین کنگره ادبیات پایداری در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند مقالات خود را از طریق ایمیل، شبکه اجتماعی ایتا و سایت «مقر ۴۱ » بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان ارسال و از اطلاعات کنگره ادبیات پایداری که در سایت بارگذاری شده، استفاده کنند.

انتهای پیام