علمی و پزشکیکسب و کار جدید

فواید قرص فورس فکتور

قرص فورس فاکتور یک داروی چاق کننده بدن است که توسط شرکت GNC آمریکا تولید می شود. این محصول در بسته بندی های حاوی 120 قرص یا کپسول 500 میلی گرمی به فروش می رسد. در این مقاله با قرص های فاکتور نیرو برای چاقی آشنا می شوید.

سرویس سلامت ستاره – اگرچه بسیاری از مردم به دنبال راه هایی برای کاهش وزن هستند. اما افرادی هم هستند که چاقی و اضافه وزن برایشان به آرزوهای دست نیافتنی تبدیل می شود. اینها همان افرادی هستند که هر چه بخورند چاق نمی شوند. این داستان ممکن است به نظر مشکل بزرگی برسد، اما واقعاً اینطور نبوده و بسیاری از این افراد برای رسیدن به وزن دلخواه خود روش های زیادی را امتحان کرده اند.

اگرچه بهترین راه برای افزایش وزن استفاده از رژیم غذایی افزایش وزن و ورزش منظم زیر نظر متخصص تغذیه است، اما برای نتیجه سریعتر می توانید از داروهای تحریک کننده اشتها (تحت نظر پزشک) نیز استفاده کنید. یکی از این داروها که به عنوان قرص های چاقی نیز به بازار عرضه می شود، قرص فورس فاکتور است. با این داروی چاقی بیشتر آشنا خواهید شد.

معرفی مکمل های فورس فاکتور برای چاقی

قرص فورس فاکتور  بهترین قرص چاقی ، یکی از داروهای چاق کننده بدن است که سازندگان آن ادعا می کنند ماهانه 12 تا 17 کیلوگرم وزن اضافه می کنند بدون هیچ عارضه و بازگشتی، اما آیا این ادعا درست است یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال تحقیقات بیشتری لازم است. سازندگان این محصول ادعا می کنند که فورس فاکتور جذب طبیعی پروتئین را در بدن افزایش می دهد و به افزایش وزن طبیعی بدن کمک می کند.

این دارو ساخت شرکت آمریکایی GNC است و گفته می شود باعث تحریک چربی بدن و افزایش اشتها می شود. فورس فاکتور در سال 2012 وارد بازار جهانی شد. این محصول در بسته بندی های حاوی 120 کپسول 500 میلی گرمی به فروش می رسد. فرمولاسیون قرص های اصلی فورس فاکتور.

متاسفانه نمونه های تقلبی داروهای چاقی یا کاهش وزن در بازار وجود دارد که توسط سایت ها یا فروشگاه های نامعتبر به فروش می رسد. گفته می شود در ایران شرکت فراز طب پیشرو در تولید قرص فورس فاکتور بوده و سال هاست که این محصول را به فروش می رساند. بنابراین توصیه می کنیم در صورت تمایل به خرید این محصول به یک فروشنده معتبر مراجعه کرده و اصالت آن را بررسی کنید.

مقدار و نحوه غذا خوردن

نحوه صحیح استفاده از قرص یا کپسول فورس فاکتور به زبان فارسی همراه محصول توضیح داده شده است. معمولاً به 4 کپسول در روز نیاز دارید و بهترین راه مصرف این است که دو کپسول را با هم 2 ساعت قبل از ناهار، یکی بعد از ظهر و یک عدد 2 ساعت قبل از شام و عصر مصرف کنید.

هنگام شروع مصرف دارو فرازطب می توانید از این روش استفاده کنید. در هفته اول یک کپسول 2 ساعت قبل از ناهار و 2 ساعت قبل از شام مصرف شود. اگر اشتهای شما در این هفته به حد قابل قبولی رسیده است، دو کپسول را در همان روز تا پایان دوره مصرف کنید. اما اگر اشتها خوب نبود از هفته دوم یک کپسول 2 ساعت قبل از ناهار. یک بار بعد از ظهر و 2 ساعت قبل از شام بنوشید. به همین ترتیب، اگر در هفته دوم اشتهای شما به حد قابل قبولی رسید می توانید تا پایان دوره روزانه سه کپسول بخورید. اما اگر اشتها خوب نیست از هفته سوم 2 ساعت قبل از ناهار شروع کنید. می توانید 1 بعد از ظهر و 1 بعد از ظهر بنوشید. 2 ساعت قبل از شام غذا بخورید.