فیلترهای آبی با قابلیت حذف بیش از ۶۵۰ نوع باکتری

این شرکت فناوری فیلترهای ضد باکتری برای شستشوی آب ، ماشین لباسشویی هایی ساخته است که می توانند میکروارگانیسم ها و باکتری ها را از بین ببرند.

به: گزارش: اینترنشنال نیوز ، در حال حاضر یكی از شركتهای فن آوری تصفیه نانو دارای فیلترهای نانو ضد باكتری ، شوینده های ضد باكتری است كه بر پایه موادی ساخته شده است كه از رشد باكتری های موجود در بدن ، ساختار یا ساختار آنها جلوگیری می كند.

نانو فیلترهای این شرکت که شامل یک ماده ضد باکتری یا بیوسید در ساختار فیلتر هستند ، خطر آلودگی سطوح آن را به تعدادی از باکتری ها و میکروارگانیسم ها بسیار کاهش می دهد. استافیلوکوکوس اورئوس و اشریشیا کلی باکتریهایی هستند که از رشد سطوح فیلتر عقیم کننده آب جلوگیری می کنند. اگر سطوح فیلتر در مجاورت آب آشامیدنی به این باکتری ها آلوده شود ، می تواند سلامتی مصرف کنندگان را با خطر جدی مواجه کند.

مغانلو ، مدیر فروش شرکت ، تأکید کرد که در این فیلترها ، کلر درون کربن از آب جدا می شود ، و چون کلر خاصیت ضد عفونی کننده دارد ، حذف آن فرصت خوبی برای رشد باکتری ها ایجاد می کند. میکروارگانیسم ها با وجود این فیلتر ، فیلتر آب نیازی به فیلتر UV ندارد. فیلتر UV با انتشار نور ماوراlet بنفش در آب باعث از بین رفتن باکتری ها و میکروارگانیسم ها می شود. اما به دلیل هزینه بالای نور UV ، مقرون به صرفه نیست. فیلترهای ضد باکتری قادر به از بین بردن هر گونه باکتری قارچ موجود در آب هستند.

به گفته دفتر مرکزی نانو ، این نانو فیلترها به دلیل وجود نانوذرات دارای خواص ضد باکتری هستند ، علاوه بر از بین بردن عوامل بیماری زا ، به از بین بردن رنگ آب ، بو ، بد مزه بودن آن کمک می کنند. نانوذرات یک ماده ضد باکتری قدرتمند است که می تواند طیف وسیعی از باکتری ها را از بین ببرد. آنها به دیواره سلولهای باکتری متصل می شوند و این عوامل بیماری زا را از بین می برند. اثر ضد باکتری ذرات در نانومتر به طرز چشمگیری افزایش می یابد ، بنابراین نانوذرات قادر به از بین بردن بیش از 650 گونه باکتری هستند.

انتهای پیام:

خروج از نسخه موبایل