قابلیت های ساعت طرح اپل واچ

قیمت ساعت هوشمند طرح اپل واچ

در بازار انواع  ساعت هوشمند طرح اپل واچ کیفیت ها، امکانات و قیمت های متنوعی وجود دارند. جالب است بدانید که ساعت اپل واچ طرح اصلی با قیمت های زیر 300 هزار تومان وجود دارند که با نمونه واقعی شباهت زیادی داشته و اکثرا دارای تمامی امکانات مورد نیاز برای یک ساعت هوشمند از جمله سنسورهای ورزشی، امکان اتصال به گوشی های هوشمند و حتی مکالمه را دارند.

موردی که در بسیاری از این نوع ساعت ها مشاهده می شود امکان اتصال سیم کارت به آن ها می باشد و این گجت ها در برخی از موارد نیز ریجستر شده اند و می توان از سیم کارت های ایرانی نیز برای آن ها استفاده نمود.

نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که نباید از این ساعت ها انتظار و کارآیی خیلی بالایی داشت اما در صورت استفاده مناسب، می تواند عمر طولانی داشته باشد. البته ممکن است کمی از شارژدهی باتری و کیفیت و کارآیی این ساعت ها ناراضی باشید.

بهترین کپی های اپل واچ

اپل واچ اولترا طرح اصلی: اما اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند طرح اپل هستید که اصطلاحا با عنوان های کپی اپل واچ (High Copy) نیز شناخته می شوند، بهتر است بودجه خود را به بالاتر از 500 هزار تومان ارتقا دهید.

در بازه قیمتی بین 500 هزار تا 1 میلیون تومان ساعت هایی با کپی دقیق از نظر ظاهری و امکانات از ساعت هوشمند اپل وجود دارند. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حتی بعضی از آن ها دارای گواهینامه های ضد آب و ضد گرد و غبار می باشند.

با این حال اسمارت واچ طرح اپل با قیمت های بالای یک میلیون تومان نیز بعضا دارای امکانات اضافه تری مانند GPS، سنسورهای دقیق تر و اپلیکیشن های پر امکانات تر می باشند.

اگرچه شاید ساعت های کپی اپل واچ ارزان قیمت ممکن است دارای کیفیت مناسبی نداشته باشند اما شما می توانید از بین محصولات متنوع موجود در حوزه ساعت هوشمند، با کیفیت ترین و بهترین ساعت طرح اپل واچ را با قیمت های بسیار مناسبی تهیه نمایید. با این حال شما می توانید برای خرید ساعت هوشمند طرح اپل واچ محصولات زیر را مشاهده کنید و در صورت نیاز به راهنمایی، از طریق واتساپ یا تماس تلفنی با ما در ارتباط باشید

خرید ساعت هوشمند طرح اپل

بهترین ساعت های هوشمند بسیار کارآمدتر از نمایش اعلان ها بر روی مچ دست شما هستند. آنها همه چیز را در یک بسته ارائه می دهند: یک ردیاب تناسب اندام برای کیف پول های دیجیتال سالم تر و در برخی موارد حتی یک تلفن روی مچ دست شما. ساعت هوشمند همچنین می تواند با هشدارهای ضربان قلب بالا جان شما را نجات دهد و در صورت سقوط به طور خودکار شما را به خدمات اضطراری متصل کند. یک نوار قلب (ECG) بسازید و سطح اکسیژن خون (SpO2) را نشان دهید. با ساعت طرح اپل واچ، ممکن است به تمام ویژگی‌هایی که می‌خواهید، دسترسی نداشته باشید، اما می‌توانید ویژگی‌هایی را که می خواهید در بسیاری موارد حتی ارزان‌تر از پولی که برای آن پرداخت می‌کنید، دریافت کنید. مه متر از همه، ساعت هوشمند زیبا با طراحی اپل استایل شما را جذاب تر می کند و به شما کمک می کند زیبایی و ظاهر خود را کامل کنید.

قیمت ساعت هوشمند طرح اپل واچ

انواع مختلفی از طرح های اپل واچ با کیفیت، ویژگی ها و قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. جالب است بدانید که طراحی اصلی اپل واچ با قیمت های زیر 300 هزار تومانن عرضه می شود که بسیار شبیه به مدل واقعی است و اغلب دارای تمام ویژگی های لازم برای یک ساعت هوشمند از جمله سنسورهای ورزشی، اتصال به گوشی هوشمند و حتی مکالمه است. آن را داشته باشید. یکی از مواردی که در بسیاری از این نوع ساعت ها به چشم می خورد، قابلیت اتصال سیم کارت به آن ها است، چرا که این گجت ها در برخی موارد رجیستر می شوند و می توان از سیم کارت های ایرانی برای آن ها استفاده کرد. نکته ای که در اینجا وجود دارد این است که نباید از این ساعت ها انتظار زیادی داشت و کارایی آن را داشت اما در صورت استفاده صحیح می تواند عمر طولانی داشته باشد. البته ممکن است کمی از شارژ باتری و کیفیت و عملکرد این ساعت ها ناراضی باشید.

ساعت طرح اپل واچ ارزان

اما اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند اپل واچ یا Apple Copy (High Copy) هستید، بهتر است بودجه خود را به بیش از 500 هزار تومان ارتقا دهید. در بازه قیمتی بین 500000 تا 1 میلیون تومان، ساعت هایی با کپی دقیق از نظر ظاهر و مشخصات ساعت هوشمند اپل وجود دارد. این محصولات از کیفیت بالایی برخوردار بوده و حتی برخی از آنها دارای گواهی ضد آب و گرد و غبار نیز می باشند. با این حال، ساعت‌های هوشمند اپل با قیمت‌های بیش از یک میلیون تومان گاهی دارای ویژگی‌های اضافی مانند GPS، سنسورهای دقیق‌تر و برنامه‌های کاربردی غنی‌تر هستند.

ساعت هوشمند مدل X7 Pro Max

X7 Promax جدیدترین و دقیق ترین نسخه از اپل واچ 7 تا به امروز است. با خاموش نگه داشتن ساعت، طراحی شیک و ظریف آن توجه شما را به خود جلب می کند. فریم ساعت از آلومینیوم ساخته شده و کیفیت بالایی دارد. در سمت راست ساعت دکمه جادویی فعال، میکروفون مکالمه و دکمه پاور فعال روی ساعت قرار دارد و در سمت چپ شیار اسپیکر ساعت دقیقا مشابه اپل واچ 7 به صورت جداگانه است. همچنین می توانید بند ساعت را به شیارهای بالا و پایین ساعت متصل کنید. بند این ساعت هوشمند سیلیکونی است اما امکان استفاده از هر بند اورجینال اپل واچ 42، 44 و 45 میلی متری برای این ساعت وجود دارد. همچنین می توانید از تسمه های فلزی، سیلیکونی، بافت دار و نواری برای X7 Pro max استفاده کنید. تمام صفحه ساعت از شیشه ساخته شده است که انحنای بسیار خاص و جذابی شبیه به ساعت اپل واچ 7 دارد همچنین در حالت خاموش شدن جلوه زیبایی دارد و صفحه خاموش شده از قاب قابل تشخیص نیست.

صفحه نمایش حاشیه بسیار کمی دارد و در بالا و پایین صفحه نمایشگر صاف است، یعنی صفحه نمایش درست در وسط ساعت قرار دارد که جذابیت آن را دو چندان می کند. این مورد در ساعت های هوشمند کمتر دیده می شود. در پشت ساعت سنسورهای سلامت ساعت قرار دارند. ابعاد این ساعت هوشمند مشابه اپل واچ 7 با ابعاد 45 میلی‌متر، 45.3 در 38.5 در 11 میلی‌متر است. خوشبختانه امکان استفاده از قاب و شیشه اصلی اپل واچ با سایز 45 میلی‌متر برای این ساعت هوشمند وجود دارد.

برند متفرقه
رنگ سرمه ای، صورتی (رزگلد), مشکی، نقره ای با بند طوسی
گارانتی 7 روز ضمانت تعویض کالا، همراه با کارت گارانتی 12 ماهه
مناسب برای آقایان و خانم ها
عرض قاب 45 میلی‌متر
ابعاد قاب 45.3 در 38.5 در 11 میلی‌متر
وزن 50 گرم
نوع کاربری ورزشی، رسمی، روزمره
فرم صفحه مستطیل
جنس بدنه آلومینیوم
جنس بند سیلیکونی
نوع قفل بند پین بند
صفحه نمایش رنگی بله
صفحه نمایش لمسی بله
نوع صفحه نمایش IPS
اندازه صفحه نمایش 1.8 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 385*320
قابلیت نصب سیم کارت ندارد
GPS ندارد
سازگاری قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند اندروید 7.0 به بالا و آی او اس 10.0 به بالا
اپلیکیشن اختصاصی Wearfit Pro
پردازنده HS6621
قابلیت نصب کارت حافظه ندارد
میکروفون دارای میکروفون و اسپیکر
پشتیبانی از زبان فارسی -قابلیت نمایش تمامی پیام های فارسی (پیامک، واتساپ، اینستاگرام و …)
-پشتیبانی از منوی فارسی
قابلیت مکالمه مستقیم دارد
ریموت دوربین دارد
کنترل موسیقی (MUSIC PLAYER) دارد
اتصالات بلوتوث
حسگرهای سلامتی سنسورهای سلامتی اندازه گیری قند خون، پایش خواب، فشار خون، ضربان قلب، اکسیژن خون و گام شمار
نوع و ظرفیت باتری 200 میلی آمپر ساعت
قابلیت های ویژه -صفحه نمایش مستطیلی تمام تاچ، باکیفیت و رنگی با حاشیه کم
-مجیک باتن و دکمه پاور فعال
-قابليت مكالمه
-انتقال تماس از طریق ارتباط بلوتوثي
-شماره‌گیری/پاسخ‌دهی/رد تماس با ساعت از طریق ارتباط بلوتوثي
-دسترسي به بخشی از دفترچه تلفن گوشي سينك شده
-مشاهده کلیه پیامک‌های دریافتی
-نوتيفیكیشن پيامك و شبکه‌های اجتماعي
-پشتیبانی از اعلانات فارسی
-مجهز به زنگ و ويبره
-شارژر وایرلس
-باطری باکیفیت
-هشدار عدم تحرک
-هشدار نوشیدن آب
-دستیار صوتی سیری
-پیدا کردن ساعت از طریق گوشی
-ريموت موزيك پليرگوشی و پخش موزيك از طریق ارتباط بلوتوثي
‏-ریموت دوربین گوشی‏
-آلارم/کرنومتر/نمايش زمان
-قابلیت تعویض بند با بند اصلی اپل واچ
-دارای گواهینامه IP67 و مقاومت در برابر رطوبت جزئی دست شستن
-امکان رمزگذاری
-واچ فیس های متنوع و امکان آپلود تصویر زمینه دلخواه
-قابلیت مزاحم نشوید
-12 حالت ورزشی داخل و خارج از منزل
اقلام همراه -دفترچه راهنما
-کابل شارژر وایرلس
-بند سیلیکونی

ساعت هوشمند مدل HW22 Plus

ساعت هوشمندی را تصور کنید که جدای از ظاهر شیک و زیبای آن، کمتر کسی می تواند آن را از اپل واچ تشخیص دهد. ساعت هوشمند HW22 Plus که جدیدترین مدل از پرفروش ترین ساعت های HW22 و HW22 Pro می باشد، ساعتی با کیفیت و زیبا است که تمامی ویژگی های یک ساعت هوشمند مانند تماس، نمایشگر اعلان، سنسورهای سلامت، شماره گیری های مختلف و … را داراست. . نگران از دست دادن تماس ها و پیام های مهم خود با این ساعت نباشید.

HW22 Plus از نظر ظاهری بسیار شبیه به مدل های قبلی خود، HW22 و HW22 Pro است. این مدل یک ساعت هوشمند اضافه کرده است. ساعت هوشمند HW22Plus دارای صفحه نمایش 1.75 اینچی با ابعاد 44 در 38.4 در 11 میلی‌متر و وزن 50 گرم است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش مستطیلی است که مانند دیگر ساعت های طراح در اپل واچ دارای لبه پایینی بزرگ تری است اما نسبت به نسخه های قدیمی پیشرفت هایی دارد. صفحه نمایش 2.5 بعدی HW22 Plus دارای رزولوشن 320 در 385 است و از فناوری IPS پشتیبانی می کند که کیفیت و وضوح رنگ ها در آن بسیار برجسته است. با رفتن به تنظیمات ساعت می توانید نور صفحه و همچنین زمان روشن شدن را بین 3 تا 15 ثانیه تغییر دهید. همچنین می توانید با بالا بردن دست، قابلیت روشن شدن صفحه نمایش را فعال کنید

منبع : اروس دیجیتال

خروج از نسخه موبایل