علمی و پزشکیکسب و کار جدید

قهوه گانودرما موکا دکتر بیز

قهوه فوری موکا دکتر بیز، حاوی عصاره قارچ گانودرما و پودر شکلات، خوش طعم ترین نوع قهوه های گانودرما است. به ترکیب قهوه و شیر و کاکائو، موکا یا موکاچینو گفته می‌شود. تازه ترین تولیدات پودر قهوه فوری سوپریم دکتر بیز برای لاغری را با تخفیف ویژه و مستقیما از شرکت خریداری نمایید. درواقع موکا، قهوه لاته ایست که به آن کاکائو اضافه کرده ایم یا هات چاکلتی که به آن اسپرسو اضافه شده باشد. قهوه موکا گانودرما دکتر بیز تنها نوشیدنی حاوی گانودرماست که در آن کافئین و کاکائو به همراه گانودرما در کنار هم قرار میگیرند و را در کنار خواص گانودرما خواهیم داشت. این امر به طور چشمگیری باعث افزایش سطح هشیاری و بالا رفتن تمرکز می‌شود به همین دلیل مصرف این محصول برای فعالیتهایی که فکری بوده و نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند مانند حسابداری، یوگا و … بسیار مناسب می‌باشد.

همچنین خواص به‌وجود آمده در اثر کنار هم قرار گرفتن گانودرما، کاکائو و کافئین به بهبود سلامت پوست بسیار کمک کرده و تاثیر مثبتی بر آن میگذارد.

قیمت قهوه موکا دکتر بیز

قیمت قهوه موکا دکتر بیز به طور مستقیم از طرف شرکت بیز اعلان و اطلاع رسانی می‌شود و همواره مشخص بوده و در تمام کشور و به هر تعداد با همان قیمت ثابت عرضه می‌شود. علی رغم اینکه در برخی از سایت های بی نام و نشان، قیمت قهوه موکا گانودرما را در حدود ۳۰۰ هزار تومان اعلام می کنند

که البته تقلبی یا دستکاری شده می باشد و یا محصولات آسیب دیده ای هستند که با قیمت پایینتر خرید و فروش شده اند و در این محصولات، تشخیص اصالت و سالم بودن قهوه گانودرما موکا دکتر بیز عملا غیر ممکن است؛ ضمنا لازم به ذکر است که قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز به دلیل نوسانات عرضی می‌تواند تغییر کند و بعد از مدتی گران تر شود، لذا قیمت مصوب و اصلی این محصول را همواره از قسمت فروشگاه سایت گانودرما دات آی آر می‌توانید مشاهده کنید.

سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد و اصالت محصولات خود را تضمین می نماید. در این صفحه میتوانید درباره نحوه خرید و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را کسب نمایید: راهنمای جامع خرید

خرید قهوه موکا دکتر بیز

خواص کاکائو

با مصرف کافه موکا گانودرما از خواص کاکائو نیز در کنار خواص گانودرما بهره مند خواهید شد. از مهم ترین خواص کاکائو به موارد زیر میتوان اشاره کرد ():

  • حاوی پلی فنول
  • تنظیم فشار خون
  • کاهش خطر حمله قلبی و سکته
  • بهبود جریان خون و عملکرد مغز
  • موثر در کنترل وزن و دیابت نوع ۲ و آسم
  • محافظت در برابر سرطان

خواص قهوه فوری موکا دکتر بیز

از مهمترین خواص قهوه فوری موکا دکتر بیز علاوه بر حواص قارچ گانودرما، می توان به مواردی از جمله ایجاد حس آرامش، تسکین سردرد، بالابردن هشیاری ذهنی و تمرکز، کاهش خطرات بیماریهای قلبی و عروقی و رفع مشکلات پوستی اشاره کرد.

البته خواص قهوه موکا گانودرما دکتر بیز فقط محدود به موارد ذکر شده نمی‌شود بلکه تمام خواص قارچ گانودرما در این نوشیدنی نیز وجود دارد که مصرف آن می‌تواند به بهره مندی کامل از خواص این قارچ کمک کند. خواصی از جمله آداپتوژن، تنظیم جریان خون در بدن افزایش سیستم ایمنی و …

قهوه فوری موکا دکتر بیز برای لاغری

ایا قهوه فوری موکا دکتر بیز برای لاغری مناسب است؟ این سوالی است که خیلی‌ها می‌پرسند نکته ی مهمی که در رابطه با طعمهای قهوه های گانودرما از جمله قهوه فوری موکا دکتر بیز وجود دارد این است که در تمامی طعمهای قهوه های گانودرما قارچ گانودرما وجود دارد.

قارچ گانودرما به دلیل افزایش جریان خون در بدن می‌تواند باعث چربی سوزی طبیعی بدن و لاغری شود اما اگر قصد دارید که رژیم تخصصی لاغری بگیرید بهتر است از طعم تخصصی قهوه گانودرما برای لاغری یعنی قهوه سوپریم دکتر بیز استفاده کنید.

بهترین زمان مصرف قهوه فوری موکا

بهترین زمان مصرف قهوه فوری موکا زمانی است که معده نه خیلی خالی و نه خیلی پر باشد. مانند سایر طعمهای قهوه های گانودرما بهتر است زمانس این نوشیدنی را مصرف کرد که دو اای ۳ ساعت از صرف غذا گذشته باشد.

با این حال خیلی‌ها قهوه موکا را به صورت ناشتا نیز مصرف می‌کنند. این موضوع بستگی به حساسیت معده افراد به کافئین دارد چرا که مصرف قهوه فوری موکا به دلیل دارا بودن قهوه و کافئین در آن می‌تواند برای بسیاری از افراد ایجاد حساسیت در معده و سیستم گوارشی کند‌.

عوارض قهوه فوری موکا دکتر بیز

عوارض قهوه فوری موکا دکتر بیز که برخی در باره ی آن مطالبی منتشر می‌کنند فقط محدود به ممنوعیت مصرف آن می‌شود. در واقع خود قهوه فوری موکا دکتر بیز به خودی خود هیچگونه عوارضی ندارد مگر آنکه فرد به مصرف کاکائو یا قهوه حساسیت داشته باشد.

در ادامه با منع مصرف قهوه موکا دکتر بیز آشنا می‌شویم تا متوجه شویم چه کسانی نمی‌توانند این محصول را استفاده کنند.

منع مصرف: بانوانی که در دوران بارداری یا شیردهی هستند، افرادی که در حال شیمی درمانی هستند تا حداقل ۶معرفی قهوه موکا گانودرما بیز

قهوه موکا گانودرما بیز یکی از محصولات می باشد. که حاوی موکا(ترکیب قهوه و شکلات) به همراه عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم می باشد.

قهوه به علت دارا بودن کافئین خاصیت انرژی زایی و ایجاد حس بی خوابی را دارا می باشد.

قارچ گانودرما لوسیدم نیز به علت دارا بودن آنتی اکسیدان دارای خواص فراوانی از جمله خاصیت ضد سرطانی، کنترل دیابت و … را دارا می باشد.

پودر شکلات داغ حاوی عصاره قارچ گانودرما برای چیست ؟ شکلات داغ و یا هات چاکلت، نوشیدنی ای که شاید عمر طولانی در هرم غذایی ما ایرانیان نداشته و با ارتباط با فرهنگ های خارجی بیشتر در دسترس همگان قرار گرفته است و امروزه کمتر کسی را می توانید بیابید که نداند شکلات داغ چیست. گذشته از فوایدی که این نوشیدنی گرم و غلیظ به تنهایی دارد، با ترکیبات اضافی که برای غنی تر شدن آن صورت پذیرفته است

شما به چه دلیل به قهوه موکا گانودرما بیز نیاز دارید ؟

مقایسه محتوای قهوه موکا گانودرما بیز

استخراج تری ترپن ها معمولاً با استفاده از متانول، اتانول، استون، کلروفرم، اتر یا مخلوطی از این حلال ها انجام می شود.
عصاره ها را می توان با روش های مختلف جداسازی، از جمله HPLC معمولی و فاز معکوس خالص سازی کرد (چن و همکاران 1999؛ سو و همکاران 2001).

در میان آنها، بیش از 50 مورد جدید و منحصر به فرد این قارچ یافت شد. اکثریت قریب به اتفاق اسیدهای گانودریک و لوسیدنیک هستند، اما سایر تری ترپن ها مانند گانودرال ها، گانودریول ها و اسیدهای گانودرمیک نیز شناسایی شده اند (نیشیتوبا و همکاران، 1984؛ ساتو و همکاران، 1986؛ بودواری، 1989؛ گونزالس و همکاران، گونزالز و همکاران، 1989).

2002؛ آکیهیسا و همکاران 2007؛ ژو و همکاران 2007؛ جیانگ و همکاران 2008؛ چن و همکاران 2010). نمونه هایی از تری ترپن ها در شکل 9.3 نشان داده شده است.

مقایسه محتوای تری ترپن و پلی ساکارید 11 محصول تجاری Lingzhi (G. lucidum) موجود در بازار

: Chang، S. T. و J. A. Buswell. 2008. ایمنی، کنترل کیفیت و جنبه های مقرراتی مربوط به مواد مغذی قارچ. Proc. بین المللی 6 Conf. بیولوژی قارچ و محصولات قارچی، 188-95. کرفلد، آلمان: GAMU Gmbh.

قهوه:
یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در دنیا. آماده کردن این قهوه طعم دار و لذیذ بسیار ساده است. شما می توانید این قهوه با بسته بندی عالی را همیشه همراه داشته باشید.

فیبر:
هر بسته کافه سوپریم حاوی 2gr فیبر است.
کافه سوپریم قهوه ای با ترکیب گانودرما و فیبر طبیعی است.

گانودرما لوسیدوم:
که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند، و طعم ملایم آن طعم پودر قهوه سوپریم دکتر بیز را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت تقویت می شود.
قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو ست. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا هستند.
گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیای مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.