اقتصادی

محصولات زنان کارآفرین در درگاه‌های مجازی به فروش‌ می‌رسد

برنامه ملی بازاریابی و فروش محصولات زنان کارآفرین ایرانی از طریق دسترسی به درگاه های فروش مجازی با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران راه اندازی شده است.

به گزارش اینترنشنال نیوز ، زنان کارآفرین بخش قابل توجهی از ظرفیت جامعه را برای توسعه پایدار در همه سطوح تسهیل و فعال می کنند. بنابراین نیاز به ارتباط مناسب بین زنان کارآفرین در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات است تا از این ابزار به روز شده برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار با ایجاد فرهنگ تقویت زنان و خانواده ها و تقویت نهاد خانواده بهره مند شویم. ابزارهای فنی ساخته می شود

طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات ، تفاهم نامه ای بین زنان و معاون رئیس جمهور در امور خانواده سازمان فناوری اطلاعات ایران رد و بدل شد که طی آن بهبود دانش و مهارت زنان کارآفرین فعالیت های هدفمند و آگاهانه فضای مجازی در زمینه فناوری اطلاعات با تمرکز بر بازار فروش مجازی ، اطلسی از وضعیت زنان در “طرح ملی بازاریابی فروش از طریق درگاه های فروش مجازی زنان کارآفرین ایرانی” را تهیه کرد. یکی از اهداف اصلی آن

معاون وزیر ارتباطات امیر ناظمی ، در مورد مشارکت 35 درصدی زنان در مناصب رهبری زنان در کشور ، گفت. “علی رغم تحریم های جهانی علیه ایران ، اکنون پوشش دهیاری ها از نظر دسترسی 3G و 4G به 94٪ رسیده است. به همین دلیل ، طی سه سال گذشته ، اتحادیه جهانی ارتباطات از راه دور ایران را یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان دانسته است. .

او ادامه داد. “اما از نظر فنی ، همراه با رشد ارتباطات ، لازم است توسعه اجتماعی نیز مورد توجه قرار گیرد.” به این ترتیب کاربر نه تنها به مصرف کننده فضای مجازی تبدیل می شود ، بلکه به بخشی از زنجیره تولید تبدیل می شود ، همچنین می تواند با راه اندازی محصولات خود در فضای مجازی ، ظرفیت اقتصادی ایجاد کند که این امر نیاز به همکاری بین دستگاهی برای رسیدن به هدف دارد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات همچنین مهمترین ویژگی اکوسیستم استارت آپ را مقایسه بودن آن دانست. “نامه در ایران دارای سه نسل مختلف تجربه است.” نسلی که در اصل ایمیل شهروندان را حمل می کرد ، با اثربخشی بیشتر ایمیل ها و پیام رسان ها ، اثر خود را از دست داد. سپس نسلی از مقامات که روابط دولت و شهروند را برقرار کردند ، دولت الکترونیکی دولت کارآمدتر شد و سرانجام نسل جدید که تعداد ایمیل ها را سه برابر کرد ، 25 تا 70 درصد از بار حمل و نقل آنلاین شبکه را به دست آورد. خريد كردن. گرفت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در مورد این تفاهم نامه گفت. “با توجه به برخی از مفاد این تفاهم نامه ، معرفی چهار سیستم عامل کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات که فرصت های شغلی زنان کارآفرین را برای ارزیابی های لازم برای بازخورد افزایش می دهد ، در دستور کار قرار گرفت.”

انتهای پیام: