مدارس سما بر تفکر انتقادی و حل مسئله تمرکز کنند

معاون دانشگاه آزاد تأکید کرد؛

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: تسلط بر محتوای درسی، تفکر انتقادی و حل مسئله، مشارکت در فعالیت‌های گروهی، ارتباط مؤثر، یادگیری مستقل و ساختار ذهنی آکادمیک از مواردی است که به دانش‌آموزان در یادگیری مفهومی و عمیق کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار آنا، محمدعلی نادی خوراسگانی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از زیرساخت‌ها و فضای آموزشی مدارس سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با تأکید بر تسهیل و به‌کارگیری روش‌های نوین در فرآیند یادگیری دانش‌آموزان گفت: معلمان باید فهم اجتماعی، مهارت، توانایی یادگیری و کار گروهی را در دانش‌آموزان تقویت کنند.

وی، مهارت‌آموزی و یادگیری مفهومی را از دیگر موارد مهم در مدارس سما یاد کرد و افزود: تسلط بر محتوای درسی، تفکر انتقادی و حل مسئله، مشارکت در فعالیت‌های گروهی، ارتباط مؤثر، یادگیری مستقل و ساختار ذهنی آکادمیک از مواردی است که می‌تواند به دانش‌آموزان در یادگیری مفهومی و عمیق کمک کند.

معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام رضایتمندی و قدردانی از عملکرد مجموعه سمای استان هرمزگان بیان کرد: تعامل معاونت سما با دانشگاه آزاد اسلامی و بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص موجب شده تا با ایجاد شرایط لازم، مدارس سما خدمات آموزشی با کیفیتی به دانش‌آموزان ارائه کنند.

ارزیابی وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس سما و تبادل‌نظر درباره راهکار‌های بهبود کیفیت آموزش و مهارت‌آموزی از برنامه‌های معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی دراین بازدید بود.

در پایان این بازدید مرکز تربیت معلم و مربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با هدف توسعه و آموزش منابع انسانی با حضور معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به بهره‌برداری رسید.

خروج از نسخه موبایل