مدیران باید مشاور دانش‌بنیان داشته باشند

اینترنشنال نیوز/ایلام استاندار ایلام با تأکید بر اینکه همه مدیران باید مشاور دانش‌بنیان داشته باشند، گفت: دستگاه‌های اجرایی اقدامات و برنامه‌های یک ساله حوزه دانش‌بنیان را به پارک علم و فناوری ارائه دهند.

حسن بهرام‌نیا امروز چهارشنبه ۳ آبان‌ماه در نشست توسعه اقتصاد دانش بنیان، با تاکید بر توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در استان، اظهار کرد: در راستای تسهیل‌گیری اقدامات حوزه دانش‌بنیان، ضرورت دارد همه مدیران مشاور دانش‌بنیان داشته باشد.

وی گفت: خروجی اقدامات دانش‌بنیان انجام شده دستگاه‌ها طبق زمانبندی انجام شده باید مشخص و احصا شود و تولید علم باید به محصول تبدیل شود.

استاندار ایلام با اشاره به اهمیت مسأله اقتصاد دانش بنیان در جهان امروز، تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان ایلام برنامه‌های خود را در راستای تقویت فعالیت‌های دانش بنیان ارائه کنند.

بهرام‌نیا تصریح کرد: اقتصاد دانش‌بنیان یکی از اولویت‌های اصلی در استان است و ضرورت دارد همه دستگاه‌ها اجرایی برنامه‌های دانش بنیان خود را ارائه کنند و  تعداد شرکت‌های دانش بنیان در استان افزایش یابد.

وی گفت : شاخص‌هایی برای ارزیابی بخش دانش‌بنیان در دستگاه‌های اجرایی تدوین شده و مدیران در یک بازه زمانی موظف به ارائه گزارش در خصوص برنامه های خود در زمینه دانش بنیان هستند.

فعالیت ۲۶ شرکت دانش‌بنیان در ایلام

دکتر ولیزاده،  رییس پارک علم و فناوری استان گفت:  ۲۶ شرکت دانش‌بنیان در استان ایلام فعالیت می‌کنند که برش و سند استانی دانش بنیان در استان در مراحل نهایی است و تاکنون بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان استان پرداخت شده است.

 در این نشست مقرر شد که هر یک از دستگاه‌های اجرایی استان برنامه های خود را در راستای تقویت فعالیت های دانش‌بنیان در استان ارائه کنند.

انتهای پیام 

خروج از نسخه موبایل