مردم با مشارکت در انتخابات راه شهید جمهور را ادامه دهند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مصطفی حیدری صبح امروز در نطق پیش از دستور دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: مردم چهارمحال و بختیاری همواره نشان داده‌اند در همه مراسمات و مناسبت‌های ملی و مذهبی، پای کار نظام هستند؛ حضور و همراهی خود را از آرمان‌های نظام دریغ نمی‌ورزند؛ دو دوره سفر هیئت دولت آیت الله ابراهیم رئیسی به این خطه را با شکوهی وصف ناشدنی میزبانی کردند.

وی بیان داشت: شکوه حضور مردم شهید پرور و قدرشناس چهارمحال و بختیاری بویژه مردم شهرکرد در مراسمات بزرگداشت شهید جمهور، خادم الرضا شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت همراهی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

رئیس شورای شهر شهرکرد با اشاره به حضور بی سابقه مردم در مراسم تشییع شهید جمهور و شهدای خدمت که نشان دهنده قدردانی مردم از مسئولان با اخلاص خود بود، یادآور شد: مردم چهارمحال‌وبختیاری در تمامی نقاط استان به سوگ شهید جمهور و شهدای خدمت پرداختند؛ میلیون‌ها نفر نیز در مراسم تشییع این شهدای خدمت در کشور شرکت کردند که این امر نشان دهنده ارادت قلبی مردم به شهید خدمت رئیسی بوده است.

وی افزود: بدون تردید صحنه‌های فراموش نشدنی وداع شورانگیز با خادمان ملت، تکرار قدردانی‌های مکرر از آنهایی می‌باشد که ردای خدمت صادقانه و مخلصانه به تن کرده و قلب شأن برای تعالی، شکوه ایران اسلامی، آسایش مردمان مخلص و متدین این سرزمین می‌تپد.

حیدری با اشاره به هدف شهید جمهور آیت‌الله ابراهیم رئیسی خاطر نشان کرد: شهید رئیسی همواره به فکر کمک به حل مشکلات مردم و مردمی بودن بود، این شهید گرانقدر در طول خدمت به مردم و انقلاب تمام فکر و ذکرش کمک به مردم و حل مشکلات جامعه بوده است.

اگر می‌خواهیم سرزمینی آباد داشته باشیم باید منش شهیدان را پیش بگیریم

وی با بیان اینکه شهادت آیت الله رئیسی تکلیف را بر همه مدیران و مردم سنگین کرد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم سرزمینی آباد و ایرانی سرافراز داشته باشیم باید منش شهیدانی مانند بهشتی، رجایی، باهنر، سلیمانی، زاهدی و رئیسی را در پیش بگیریم.

حیدری با اشاره بر رقابت سالم، امنیت و مشارکت حداکثری انتخابات دولت چهاردهم تأکید کرد و گفت: تا مردم با احساس مسئولیت بیشتری در پای صندوق‌های رأی حضور یابند زیرا ادامه راه شهدای خدمت با حضور گسترده رقم می‌خورد.

وی افزود: هر اندازه که دشمنان برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی تبلیغ می‌کنند، مردم به همان اندازه بیشتر و پرشورتر پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند.

شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری مردم عمل به تکلیف و وظیفه است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد بیان داشت: مسأله انتخابات در این دوره با توجه به شهادت رئیس جمهور، توطئه‌های دشمن و رسانه‌های معاند برای عدم حضور مردم پای صندوق‌های رأی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مردم ایران به ویژه مردم چهارمحال و بختیاری با شرکت در انتخابات و مشارکت حداکثری به تکلیف و وظیفه خود عمل کرده و باعث ناامیدی دشمن می‌شوند.

خروج از نسخه موبایل