حوادث

مرگ نوزاد ۷ ماهه در سانحه جاده‌ای آدینه استان سمنان

آفتاب‌‌نیوز :

کارن یحیائی مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ۳ فروردین ماه با اعلام این خبر گفت: این حادثه حوالی شش و نیم صبح امروز در محور گرمسار به آرادان رخ داد که ۸مصدوم ناشی از آن با امداد هوایی و ۳دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان های کوثر و معتمدی منتقل شدند.

یحیائی گفت: متاسفانه نوزاد ۷ماهه دختر بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت شد و ارائه خدمات درمانی برای سایر مصدومان در حال انجام است.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه اضافه کرد: دو مصدوم خانم با امداد هوایی به بیمارستان کوثر منتقل و سایر مصدومان به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

۱۱مصدوم حاصل تصادف پراید با ۲ پژو پارس در محور سمنان به دامغان 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار کرد: در پی تصادف یک دستگاه پراید با دو خودروی پژو پارس ، ۱۱مصدوم به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند.

پژمان قرائیان صریح کرد: ساعت ١٢:٠٧ به دنبال تماس با مرکز ارتباطات،هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی علوم پزشکی استان سمنان مبنی بر اعلام حادثه تصادف یک دستگاه پراید با دو خودروی پژو پارس در محور سمنان به دامغان و در ۸کیلومتری دامغان محور کمربندی رخ داد بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی سیدالشهداء (ع) ، ولی عصر(عج)، شهیدچراغیان و صیدآباد به محل حادثه اعزام شدند. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان افزود: ۱۱ نفر مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ولایت دامغان منتقل شدند و ۶ نفر دیگر از مصدومین حادثه با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی که داشتند حاضر به انتقال نشده و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز به صورت سرپایی درمان شدند.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.