عمومیکسب و کار جدید

مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

بیشتر تماس هایی که دریافت می کنیم این است که کدام برند بهترین است …: برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که از نظر کیفیت پمپ های موجود در بازار یکی از بهترین ها این کارواش اینتر ایتالیا است. به دلیل کیفیت ساخت بالا و عمر طولانی – شرایط نگهداری پمپ (بدنه پمپ بزرگتر است و نگهداری پمپ راحت تر است).

در حال حاضر یکی از پرفروش ترین و کارآمدترین دستگاه ها در صنایع مختلف برای زدودن کثیفی و آلودگی از سطوح و اجسام در کارواش های صنعتی می باشد. پمپ کارواش برتولینی این دستگاه که در اندازه ها و مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است یکی از قوی ترین کارواش های صنعتی می باشد که با فشار بالای آب امکان حذف و تخریب کامل پساب ها را در نقاط مختلف فراهم می کند.

آلاینده ها و گرد و غبارهای مختلف موجود در محیط، نه تنها کارایی کارگران و عملکرد تجهیزات و ابزار را کاهش می دهد، بلکه عملکرد و ظاهر آنها را نیز کاهش می دهد. طبیعتاً این سیاست ها زمینه ای را برای محدودیت تولید و کاهش کیفیت کالا و خدمات فراهم می کند. بنابراین انجام کارهای عملی مربوط به نظافت به منظور حذف آلاینده های مختلف از محیط زیست و بهبود کیفیت زندگی امری مهم و اجتناب ناپذیر است. پمپ های کارواش صنعتی از طریق مزایای برنامه های تجهیزات صنعتی نقش مهمی در رفع این چالش ها ایفا می کنند. از طرفی عمر مفید ابزار و تجهیزات نیز افزایش می یابد. در این قسمت از مقاله قصد داریم تمامی اطلاعات مربوط به انواع کارواش های صنعتی و عملکرد آنها را در اختیار شما قرار دهیم. پس لطفا با ما همراه باشید.

کارواش صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی یا واتر جت ماشین لباسشویی قدرتمندی است که برای نظافت سطوح، تجهیزات و قطعات مختلف در محیط های صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی استفاده می شود. این دستگاه که از دو قسمت اصلی پمپ کارواش و پمپ برقی تشکیل شده است، عملیات شستشو و نظافت را بر اساس فشار آب به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. تجهیزات به کار رفته در طراحی و تولید این دستگاه همگی ساخت ایتالیا بوده و دارای بالاترین کیفیت می باشد.

به طور کلی کارواش های صنعتی در دسته بندی های مختلفی از نظر دبی آب پرفشار تولید می شوند تا نیاز مشتریان در صنایع مختلف را برطرف کنند. در واقع هدف اصلی از ساخت این دستگاه تامین نیازهای نظافتی صنایع مختلف برای رفع آلودگی بهینه، با کیفیت و مقرون به صرفه با پاشش آب زیاد است.

اساس کار کارواش صنعتی چیست؟

بر اساس کار کارواش های صنعتی باید گفت که اکثر مدل ها برای انجام عملیات نیاز به اتصال به شیر آب دارند. از آنجایی که پمپ فشار قوی قطعه اصلی و مهم این دستگاه است و وظیفه افزایش فشار آب را بر عهده دارد، برای نظافت و شستشوی سطوح مختلف باید آن را به منبع آب وصل کرد و پس از خروج آن را تحت فشار قرار داد. . در واقع میزان فشار آب ارائه شده توسط پمپ تعبیه شده در دستگاه افزایش یافته و از طریق دستگاه های دیگر مانند نیزه ها و نازل ها پاشیده می شود.

دو فاکتور بسیار مهمی که باید در کارواش ماشین یا جت آب صنعتی در نظر گرفت، جریان یا سرعت آب و فشار آب است. هر چه سرعت پاشش آب با پمپ دستگاه بیشتر باشد، دستگاه در انجام مراحل نظافت کارایی بیشتری دارد. هر چه فشار آب بیشتر باشد، قدرت دستگاه برای پاکسازی و شستشوی آلودگی ها و همچنین لایه های قدیمی و عمیق تر آلاینده ها بیشتر می شود.

مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

جت آب صنعتی

یکی از سوالاتی که اکثر خریداران در ذهن دارند این است که با توجه به مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی، چه مزیتی جز اسپری آب فشار قوی می توان در نظر گرفت؟ عموما زمانی از واتر جت صنعتی استفاده می شود که بخواهیم آب کمتری مصرف کنیم. به عبارت دیگر در مصرف آب صرفه جویی کنید. تردیدی وجود ندارد که در استفاده از چنین دستگاه مکانیزه ای نسبت به روش های تمیز کردن اسپری فشار قوی سنتی و قدیمی، آب بسیار کمتری برای حذف آلودگی ها مصرف می شود.

علاوه بر این با استفاده از کارواش های صنعتی می توان کار نظافت را به سرعت و در مدت زمان کوتاهی انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار به جا گذاشت. به بیان ساده، کاهش تعداد کارگران که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد، از مزایای این دستگاه است. از دیگر مزایای استفاده از مایع در تولید، این قطعه اصلی را می توان استفاده از ابزارهای پرفشار و قدرتمند با استفاده از روش های استاندارد مانند لنج، تمیز کردن تمام قسمت های باریک و غیرقابل دسترس بودن آن عنوان کرد. از طرفی کاهش مصرف مواد شوینده باعث می شود تا انواع شرکت های کارواش دوستدار محیط زیست باشند.

شامل یک نوع کارواش صنعتی

طراحان و سازندگان کارواش های صنعتی با توجه به کاربری های مختلف انواع مختلفی را تولید و با قیمت های مناسب به بازار عرضه می کنند. همه آنها از قطعاتی مانند موتور، پمپ تجهیزات، نازل و شیلنگ تشکیل شده اند که با استفاده از دستگاه هایی مانند نازل و لنز به منبع آب متصل می شوند. در زیر شما را با این نوع عرضه محصول آشنا می کنیم:

کارواش صنعتی برقی : همانطور که از نام آن پیداست این نوع کارواش از موتور الکتریکی برای عملیات نظافت استفاده می کند و برای مصارف نیمه صنعتی و خانگی بسیار مناسب و کاربردی است.

کارواش صنعتی بنزینی: این نوع کارواش صنعتی انرژی مورد نیاز برای انجام وظایف خود را از سوخت تامین می کند. این دستگاه در اندازه های مختلف تولید می شود و عمدتاً برای مصارف صنعتی و سنگین استفاده می شود.

واتر جت صنعتی بنزینی: در حین عملیات نظافت صدای زیادی تولید می کند، بنابراین بهتر است در داخل خانه از آن استفاده نکنید.

واشر آب سرد و گرم صنعتی: این مدل آب صنعتی مناسب برای نظافت انواع سطوح می باشد. در بسیاری از موارد به دلیل عمق آلودگی باید از آب گرم برای نظافت استفاده کرد. از آنجایی که افزایش دمای آب در جریان آب گرم صنعتی، بافت آلوده را با پاشش آب داغ با فشار بالا از سطح جدا می کند، عملیات تمیز کردن را می توان با سهولت بیشتری انجام داد.

برای اطلاع از قیمت کارواش صنعتی اینجا کلیک کنید.