مزوتراپی بهترین روش برای کم پشتی و ریزش مو

مزوتراپی مو یک روش درمانی است که با تزریق ویتامین ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه و ترکیبات مورد نیاز مو به پوست سر انجام می شود. این روش یکی از روش های موثر در درمان ریزش مو است، زیرا موهای نازک را ضخیم می کند، منجر به توقف ریزش مو شده و به درخشان تر شدن و تقویت موها کمک می کند.

شاید بتوان گفت که تعداد کمی از افراد علی الخصوص زنان از حجم موهای خود رضایت دارند. امروزه به دلایل مختلفی همچون آلودگی هوا، استرس و تنش بیش از حد، تغذیه و عدم رسیدگی کافی موهای سر دچار کم پشتی و ریزش می شوند. در این راستا اگر ریزش مو به دلایلی که ذکر شد اتفاق بیفتد یکی از بهترین روش های درمان آن، مزوتراپی مو است.

مزوتراپی مو چیست و چگونه اعمال می شود؟

مزوتراپی مو تزریق مستقیم ویتامین ها و مواد معدنی (کلسیم، ید، منگنز، مس، روی، سلنیوم، آهن، پتاسیم) به پوست سر می باشد. مزوتراپی برای پوست سر و موها بسیار موثر است. یکی از محبوب ترین کاربردهای آن برای مقابله با مشکلات مختلف مو محسوب می شود. شما می توانید در زیمنه های مختلفی از جمله تغذیه فولیکول های مو و از بین بردن شوره سر از این روش استفاده کنید.

مزوتراپی یک روش درمانی مو است که توسط پزشک با تجربه انجام می شود. ترکیب دارویی این روش بسته به مشکل شخص توسط پزشک انتخاب می شود. معمولا یک جلسه مزوتراپی بین 20-40 دقیقه طول می کشد که در اکثر موارد لازم است تا چنیدن جلسه تکرار شده و یا با سایر روش ها ترکیب گردد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود؛ به طور معمول نتایج قابل توجه و چشمگیر را می توان پس از 3 تا 4 جلسه مشاهده نمود.

کاربردهای مزوتراپی مو

از جمله مشکلاتی که می توان با استفاده از روش مزوتراپی مو درمان نمود عبارتند از:

مزایای مزوتراپی مو

مزو تراپی مو طرفداران زیادی دارد. مهمترین مزیت این روش کمک به فولیکول های مو با کمک تزریق مواد مختلف می باشد، چون هیچ شامپو، ماسک مو و دارویی نمی تواند این ترکیبات را مانند روش مزوتراپی به صورت مستقیم وارد لایه های زیرین پوست سر کند.

دیگر مزیت این روش صرفه جویی در زمان است؛ بسیاری از افراد مایلند که به جای تزریق مواد مغذی به صورت مستقیم در پوست سرريا، از داروها و مکمل های خوراکی استفاده کنند ولی باید این مسئله را در نظر گرفت که تاثیری که تزریق مستقیم مواد در مدت زمان کوتاه دارد، داروهای خوراکی نخواهد داشت.علاوه بر این، مزوتراپی به هیچ قسمت از بدن آسیب نمی رساند و شانس رسیدن به نتیجه مطلوب را افزایش می دهد. حتی پس از اولین جلسه مزوتراپی، نتایج حاصل از آن قابل مشاهده است، موها به تدریج احیا شده و ظاهری سالم به دست می آورند.

در ادامه به طور خلاصه مزایای استفاده از مزوتراپی مو عنوان گشته است:

موارد منع مصرف و عوارض مزوتراپی مو

تمام اقدامات پزشکی دارای موارد منع مصرف مختلف است و مزوتراپی مو از این قاعده مستثنی نیست. این روش درمانی برای ریزش مو در موارد زیر نباید تجویز گردد:

معایب مزوتراپی

مزوتراپی مو یک روش کم تهاجمی و ایمن است و ممکن است فرد تحت درمان، تنها عوارض بسیار خفیف و موقتی را مشاهده کند از جمله:

بهترین کلینیک کاشت مو در تهران مجهز به آخرین تکنولوژی و متد روز دنیا است و از بهترین جراحان و متخصصان پوست، زیبایی و چشم با مدیریت دکتر متخصص تشکیل شده است. کلینیک ما با بالاترین کیفیت در محیط لوکس و تمیز آماده ارائه انواع خدمات زیبایی به شما زیباجویان عزیز می‌باشد. کاشت مو سر در اتاق عمل vip توسط برترین تیم کاشت ایران با نظارت مستقیم متخصص پوست انجام می‌گیرد.

خروج از نسخه موبایل