استان ها

مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری است

اینترنشنال نیوز/کهگیلویه و بویراحمد نماینده سابق شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون گفت: مشارکت حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضروری است.

مهدی روشنفکر در مراسم افتتاح ستاد مرکزی مردمی محمد باقر قالیباف در یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به چرایی مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب «اصلح» افزود: شناخت مسیر درست و آگاهی از کلیدواژگان ترتیبی «مشارکت»، «انتخابات» و «انتخاب» است.

وی اظهار کرد: برنامه داشتن همراه با کارنامه درخشان نکته کلیدی است که همانا «به عمل کار برآید به سخن‌دانی نیست».

نماینده سابق مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تفاوت‌های «اصلح» و «صالح» در انتخابات پیشرو خاطرنشان کرد: اگرچه داوطلبان محترم همه صالح‌اند، اما آنچه اهمیت اساسی دارد اصلح بودن است. به ویژه در شرایط حساس کنونی کشور و موضوعاتی نظیر شهادت دکتر رئیسی، شدت تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، مسئله اشتغال و… می‌طلبد کسی که آزموده باشد به میدان آید و این کارزار جای آزمون‌ و خطا نیست.

روشنفکر با بیان اینکه در برنامه‌های راهبردی کشور نظیر تدوین برنامه هفتم، قالیباف نقش محوری داشت، تصریح کرد: آنچه «خدمت و پیشرفت» بیان می‌شود هم از نظر برنامه‌ای و هم به لحاظ کارنامه‌ای در تجارب و اندیشه دکتر قالیباف، ثابت شده و اجرایی خواهد بود.

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت تصمیم و تصمیم‌گیری ادامه داد: همه تصمیم می‌گیریم؛ اما تصمیمی درست است که بر اساس شناخت، آگاهی، نظارت و ارزیابی باشد.

نماینده سابق مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون عنوان کرد: پیشرفت و توسعه ایران نیازمند انسان‌های آزموده است و خیزش کنونی مردم ایران به‌پاس پایمردی و همراهی جهادی دکتر قالیباف با انقلاب و رهبری طی سال‌های متمادی است.
روشنفکر تاکید کرد: آقای قالیباف مبارزی است که تاریخ جمهوری اسلامی به زمان‌شناسی این مدیر مدبر گواهی می‌دهد؛ او نقطه عطف سیاسی ایران است و سیاستمداران بر توانایی اش اذعان دارند.

به گزارش اینترنشنال نیوز، وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را ضروری دانست و بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت حداکثری مردم باید قرارگاه جهاد تبیین را فعال کنیم.

انتهای پیام