مشکلات شهرک‌های صنعتی خوزستان پیگیری می‌شود

اینترنشنال نیوز/ خوزستان مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی خوزستان با اشاره به اینکه حل مشکلات شهرهای صنعتی منطقه باید در دستور کار قرار گیرد، گفت. چگونه به رشد و ایجاد تولید مشغول باشیم.

اخلاق محمدیان امروز (5 آبان) در چارچوب سفر استاندار خوزستان به شهرک های صنعتی شماره 3، 4 و 5 اهواز در جمع خبرنگاران گفت: اهواز 5 واحد صنعتی فعال در آن از شهرک ها بازدید کرد تا از نزدیک مشکلات و مسائل واحدهای تولیدی را بررسی کند.

به گزارش اینترنشنال نیوز، وی افزود. امروز با حضور استاندار خوزستان مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی با دستگاه های اجرایی و سایر نهادها مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا در این جلسه برای حل آن مشکلات برنامه ریزی و تصمیم گیری شود.

مدیرعامل شرکت «شهرهای صنعتی خوزستان» گفت. «امروز مسائل کمبود امکانات و زیرساخت ها در شهرک صنعتی شماره 5 اهواز بررسی شد. در این بازدید مسائل اسناد مالکیت شهرک صنعتی شماره 5 اهواز و همچنین راه ورودی شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

محمدیان با اشاره به اینکه حل مشکلات شهرهای صنعتی کشور باید در دستور کار قرار گیرد، گفت. به گفته استاندار خوزستان، مشکلات شهرهای صنعتی استان باید هر چه سریعتر در جلسات تخصصی پیگیری شود. پیدا شد تا آنها را حل کند.

او اضافه کرد. وی افزود: توسعه شهرهای صنعتی و حل مشکلات شهرهای منطقه می‌تواند زمینه را برای جذب سرمایه‌گذار در شهرستان‌ها و همچنین رشد تولید و اشتغال‌زایی فراهم کند، لذا تلاش می‌کنیم با استاندار همکاری کنیم. خوزستان و سایر دستگاه های اجرایی «تحقیق کنند.

به گزارش اینترنشنال نیوز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان امروز (5 آبان) از 3، 4، 5، 5 شهرستان اهواز، واحدهای صنعتی فعال در آن شهرها و همچنین دفتر درمانگاه بازرگانی استان خوزستان بازدید کرد. ، مسائل و مشکلات را از نزدیک بررسی کنند، واحدهای تولیدی این شهرک ها را بررسی کنند.

انتهای پیام:

خروج از نسخه موبایل