مصدومیت آتش‌نشان مشهدی هنگام نجات محبوسان در آتش 

ساختمان | مشهد

اینترنشنال نیوز/خراسان رضوی مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از مصدومیت یک آتش‌نشان مشهدی هنگام انجام عملیات نجات جان شش شهروند محبوس در آتش خبر داد.

وحید باخدا در گفت‌وگو با خبرنگار اینترنشنال نیوز، اظهار کرد: ساعت ۲:۴۸ بامداد امروز (جمعه، ۱۲ مرداد ماه) آتش‌سوزی در انبار یک خانه مسکونی در شهرک شیرین مشهد رخ داد و دودگرفتگی به طبقات بالا سرایت کرد.

وی ادامه داد: همکاران ما با توجه به اینکه حریق در طبقه همکف رخ داده و دودگرفتگی به طبقات بالا سرایت کرده بود، برای نجات محبوسان اعزام شدند و آنها را از منزل  خارج کردند و تیم دیگری برای مهار آتش حضور یافت.

باخدا بیان کرد: هنگام انجام این عملیات، یک آتش‌نشان دچار دودگرفتگی شد که به بیمارستان منتقل و تا قبل از ظهر امروز مرخص شد.

وی با بیان اینکه علت این آتش‌سوزی در دست بررسی است، درباره محبوسان داخل ساختمان، گفت: یک پسر هشت و یک دختر هفت ساله، دو مرد ۳۹ و ۴۰ ساله، دو زن ۳۷ و ۶۵ سال محبوسان در ساختمان بودند که نجات یافتند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی مشهد درباره آتش‌نشانانی که از ابتدای سال تا کنون در مأموریت‌ها دچار مصدومیت شده‌اند، افزود: علاوه بر مورد ذکرشده، هفته گذشته یک آتش‌نشان مصدوم در عملیات اطفای حریق انبار مبلمان داشتیم که مداوا و مرخص شد.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل