معرفی ۵ سایت معتبر برای اجاره جرثقیل در تهران{09126454165}

جرثقیل نوین

شرکت جرثقیل نوین با بیش از 30 سال تجربه درخشان، آماده ارائه خدمات به تمامی همشهریان عزیز می باشد 

مجهز به دستگاه های کم عرض سبک و سنگین از 3 تن تا 50 تن با کفی و دکل بلند تا ارتفاع 50 متر 

جابجایی اثاثیه منزل از پنجره مانند یخچال ، کاناپه، مبل، سنگ اسلب، میز بیلیارد و دستگاه چاپ به ارتفاعات بلند 

نصب جابه جایی شیشه و پنجره و در ارتفاع بالا بردن موتور آسانسور، تانکر آب ، پمپ کولر و چیلر به ارتفاعات 

حمل و نقل کانکس و کانتینر های سبک و سنگین ، جابجایی ژنراتور و تمامی دستگاه های صنعتی به تمامی نقاط تهران با جرثقیل کفی دار .

اجاره جرثقیل 7 تن برای جابجایی و نصب انواع بار های سنگین .

نصب انواع تابلوهای چلنیوم و تبلیغاتی و برج های نوری و مونتاژ آنها در ارتفاعات بلند با سبد .

تماس: 09126454165

جرثقیل نوین در تمامی مناطق تهران برای خدمات رسانی آماده خدمت است.

شرکت اجاره جرثقیل تهران 

مجموعه جرثقیل تهران با ارائه خدمات سریع و مطمئن در تمامی روزهای سال، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. با کرایه جرثقیل از این مجموعه، می‌توانید کلیه تجهیزات و وسایل از ۳ تا ۱۶۰ تن را به راحتی جابجا یا حمل کنید. قبل از اجاره جرثقیل، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا مناسب‌ترین نوع جرثقیل برای کار شما انتخاب شود. این مجموعه علاوه بر انواع جرثقیل‌ها با تناژهای مختلف، انواع لیفتراک، بالابر، بیل مکانیکی و دیگر ماشین‌آلات و ابزارهای خدماتی را به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مشتریان در تهران قرار می‌دهد.

پشتیبانی مجموعه جرثقیل تهران به‌صورت ۲۴ ساعته و به‌صورت آنلاین و تلفنی آماده پاسخگویی به مشتریان است. متقاضیان اجاره جرثقیل می‌توانند با ارسال عکس و بیان جزئیات پروژه، قبل از انجام کار، قیمت مصوب و مشخصی را از کارشناسان این مجموعه دریافت کنند تا از بروز مشکلات هزینه‌ای جلوگیری شود.

خدمات جرثقیل هابیل

شرکت اجاره جرثقیل هابیل که تازگیا فعالیت خود را آغاز کرده و با چند سال سابقه درخشان خدمات متنوعی را ارائه می‌دهد.

این شرکت مجهز به دستگاه‌های کم عرض سبک و سنگین از ۳ تن تا ۵۰ تن با کف دکل بلند تا ارتفاع ۵۰ متر است و خدمات زیر را ارائه می‌دهد:

– نصب اسکلت فلزی و چیلرهای مختلف در ارتفاع

– نصب و قرار دادن شیشه و پنجره، تخلیه میلگرد و آهن هم در گود و هم در ارتفاع

– جابجایی مینی بیل و بابکت داخل و خارج گود

– قرار دادن اثاثیه منزل مانند یخچال، مبل، و دستگاه‌های چاپ از پنجره

گروه ایران ترابری

گروه ایران ترابری با بیش از 5 سال تجربه در زمینه اجاره جرثقیل و بالابر در تهران و با کادری مجرب و ماشین‌آلات حرفه‌ای، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

ایران ترابری که در تهران تاسیس شده، فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل و اجاره جرثقیل، اجاره بالابر، و با بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص و مجرب با هدف جلب رضایت مشتریان آغاز کرده است.

این موسسه کلیه خدمات اجاره جرثقیل سبک و سنگین و بالابر را در تهران به صورت تمام وقت و با کادری مجرب و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. ساختار مدیریتی این مجموعه همواره تلاش کرده است تا به صورت پویا و نظام‌مند، با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود، در راستای تحقق اهدافی چون حمل و نقل و اجاره جرثقیل در همه ساعات شبانه‌روز در خدمت مشتریان گرامی باشد.

 شرکت تجاری جرثقیل سپهر

شرکت تجاری جرثقیل سپهر با بیش از نیم قرن تجربه و بهره‌گیری از پرسنلی مجرب و فنی، افتخار دارد که با ارائه خدمات اجاره جرثقیل در خدمت شما عزیزان باشد. این شرکت با داشتن گواهینامه‌های ایزو و استانداردهای لازم، و همچنین تجهیزاتی مدرن و به‌روز از جمله جرثقیل‌های برندهای معتبر جهانی مانند Grove، Kato، Liebherr، Tadano، و Terex، آماده است تا نیازهای شما را در زمینه حمل و نقل و جابجایی‌های سنگین برآورده کند.

 تخصص و تجربه

شرکت جرثقیل سپهر با پشتوانه نیم قرن فعالیت در صنعت اجاره جرثقیل، توانسته است با تکیه بر دانش و تجربه پرسنل خود، به یکی از پیشروان این عرصه تبدیل شود. تیم فنی و مهندسی ما با گذراندن دوره‌های تخصصی و کسب مهارت‌های لازم، قادر است تا خدماتی بی‌نقص و با کیفیت بالا ارائه دهد. 

نرخ اتحادیه جرثقیل داران ۱۴۰۳ + ۱۴۰۴

خروج از نسخه موبایل