مقایسه تلویزیون شیائومی 55 اینچ با تلویزیون 65 اینچ شیائومی 

تلویزیون 2020 شیائومی L43M5-5ASP یکی از تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی است و از کیفیت تصویر 4K HDR برخوردار می باشد. تلویزیون ال ای دی شیائومی L43M5-5ASP زاویه دید بسیار گسترده ای ارائه می دهد و شما می توانید از زاویه 178 درجه نیز به تماشای تلویزیون بپردازید.

صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 8 بیتی با توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ برخوردار است و باعث واقعی تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود. تلویزیون 4K شیائومی L43M5-5ASP دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت HDR10+ پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتوای HDR را دارد.

این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های اکشن و سریع را صاف و روان نمایش می دهد. رفرش ریت واقعی صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز می باشد. این تلویزیون دارای پردازشگر تصویر Mali-470 است و وظیفه پردازش کیفیت بسیار بالای محصولات و قیمت بسیار مناسب انها سبب شده است که محصولات شیاومی روز به روز در بازار طرفداران بسیار زیادی پیدا کند. تلویزیون 55M5-5ASP یکی از مدل های بسیار خوب این شرکت به شمار می رود که با امکانات بسیار متنوعی مجهز شده است.

شیائومی تلویزیون 55M5-5ASP را با کیفیت تصویر 4K و رزولوشن تصویر 2160×3840 تولید کرده است که این عامل سبب میشود تلویزیون از کیفیت تصویر بسیار خوبی برخوردار باشد. بهره گیری از سیستم عامل ANDROID در این تلویزیون یک محیط کاربری بسیار جذاب و با امکانات متنوع را برای شما مهیا خواهد کرد.

بررسی دیگر ویژگی ها تلویزیون شیائومی

تلویزیون 2020 شیائومی 4S L55M5-5ASP یکی از تلویزیون های ارزان قیمت بازار محسوب می شود. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی است و از کیفیت تصویر 4K HDR برخوردار می باشد. تلویزیون ال ای دی شیائومی L55M5-5ASP زاویه دید بسیار گسترده ای ارائه می دهد و شما می توانید از زاویه 178 درجه نیز به تماشای تلویزیون بپردازید.

صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 8 بیتی با توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ برخوردار است و باعث واقعی تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود. تلویزیون 4K شیائومی L55M5-5ASP دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت HDR10+ پشتیبانی می کند و توانایی نمایش محتوای HDR را دارد.

این تلویزیون دارای تکنولوژی MEMC است و صحنه های اکشن و سریع را صاف و روان نمایش می دهد. رفرش ریت واقعی صفحه نمایش این تلویزیون 60 هرتز می باشد. این تلویزیون دارای پردازشگر تصویر Mali-470 است و وظیفه پردازش تصاویر را به عهده دارد.

بررسی تلویزیون شیائومی 65 اینچ

تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP  یک سیستم کاملا هوشمند است که با پشتیبانی از سیستم عامل آندروید انجام کارها را راحتتر می کند. با دارا بودن حافظه داخلی 8 گیگ و همچنین گیرنده ی وای فای داخلی این امکان را فراهم می آورد تا بتوان برنامه های مخصوص را بر روی دستگاه نصب کرده و از امکانات آن بهره مند شد.

با امکان اتصال گوشی های هوشمند به این تلویزیون کاربران می توانند داده های خود را به صفحه نمایش آن انتقال داده و از تماشای محتویات داخل گوشی خود بر روی صفحه نمایش 65 اینچی لذت ببرند. ریموت کنترل این تلویزیون با دارا بودن دکمه های میانبر می تواند از طریق Google Assistant امکان جستجوی صوتی به زبانهای مختلف را فراهم کند و همچنین امکان کنترل لوازم خانگی مجهز به Smart Assistant از قبیل لامپ ها، دستگاه های تصفیه هوا، دوربین های امنیتی و موارد دیگر با صدای شما را فراهم می کند.

دکمه های اختصاصی برای دسترسی سریع به برنامه های Netflix و Video Prime Amazon در این ریموت تعبیه شده اند. تا سرگرمی کاربران را کامل کنند.

تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP بسیار زیبا و شیک طراحی شده است و این محصول می تواند خانه شما را دگرگون کند. صفحه نمایش این تلویزیون ۶۵ اینچ جذب و برای محیط و سالن های بزرگ مناسب است. قاب پشتی تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP از پورت ها و درگاه های ارتباطی مختلف پشتیبانی می کند.

این تلویزیون در مقابل امکانات و قابلیت های فراوانی که دارد از قیمت بسیار ارزانی برخوردار است. تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP گیرنده دیجیتال دارد و با وجود این گیرنده شما نیازی به خرید جداگانه آن ندارید.

تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP از نسخه ۵ وای فای پشتیبانی کرده و شما با استفاده از بلوتوث می توانید با تلویزیون ارتباط داشته و محتوای خودتان را برای این بر روی آن منتقل کنید. ریموت کنترل تلویزیون شیائومی L65M5-5ASP نیز امکانات و قابلیت های فراوانی را در اختیار شما قرار می دهد. این ریموت کنترل دارای دکمه های اختصاصی می باشد و شما تنها با فشردن آن دکمه ها به محتوای مورد علاقه خودتان دسترسی دارید. باید گفت که تلویزیون LED شیائومی L65M5-5ASP بسیار شیک و زیبا طراحی شده است.

منبع:   http://mimalls.ir

خروج از نسخه موبایل