مقایسه جک پارکینگ و کرکره برقی

مقایسه جک پارکینگ و کرکره برقی 

برخی از ساختمان های در حال ساخت که قصد دارند بازکردن و بستن درب پارکینگ منزلشان به صورت اتوماتیک انجام شود کنجکاو هستند بدانند که بهتری از جک پارکینگی استفاده کنند یا کرکره برقی که بدون وقفه به سوالشان پاسخ میدهیم.

جک پارکینگ | ساختمان

پاسخ این است: خیر، زیرا امنیتی که جک پارکینگ برای پارکینگ و ورودی منزل ایجاد میکند بسیار بیشتر از کرکره برقی است اما برخی از ساختمان های نوساز به دلیل اینکه قیمت نصب جک پارکینگ و درب های لولایی و ریلی زیاد است از کرکره برقی استفاده میکنند.

فروشگاه های معتبر جک پارکینگ

مهرنو کالا: یکی از فروشگاه هایی که خرید حضوری ان بیشتر از انلاین است و کم و بیش پیش میرود مهرنوکالا است که یرای انتخاب جک پارکینگ رتبه چندم است و میتواند گرینه مناسبی باشد.

فروشگاه تیک دور: اما فروشگاه تیک دور به محبوب ترین فروشگاه جک پارکینگ تبدیل شده است که توانسته بسیاز خوب در دل مشتریان خود جا باز کند و اعتماد انها را جلب کند. فروشگاه تیک دور رتبه اول از نظر دیدگاه مشتریان و مصرف کنندگان است. 

اویژه در: فروشگاه اویژه در نیز یکی دیگر از فروشگاه های جک برقی است که ان هم توانسته اعتماد برخی از مشتریان خود را جلب کند و گزینه نسبتا خوبی برای مشتریان باشد.

مقایسه جک پارکینگ و  کرکره برقی

در واقع جک پارکینگ و کرکره برقی تفاوت فاحشی با هم دارند که مهم ترین انها امنیت است که امنیت کرکره برقی بسیا پایین تر از جک پارکینگی است و کرکره برقی را میتواند با دست هم با فشار باز کرد اما درب را نمیتوان باز کرد چرا که بازو های جک پارکینگ قفل شونده هستند و هنگام بسته شدن قفل میشوند.

از تفاوت دیگر انها میتوان به قیمت انها اشاره کرد که قیمت کلی راه اندازی یک کرکره برقی در واقع نصب جک پارکینگی است چرا که کرکره ان یا همان تیغه ان یک ورق است ولی برای جک پارکینگ باید یک درب سفارشی ساخت. از روی دیگر خود قیمت جک پارکینگ بسیار بالاتر از کرکره برقی است. 

نکات دیگر درباره مقایسه جک پارکینگ و کرکره برقی

یکی از نکات مثبتی که جک پارکینگی نسبت به کرکره برقی دارد استفاده از سنسور تشخیص مانع است که کرکره برقی ان را ندارد یعنی هنگام بستن یا باز کردن درب پارکینگ افکان برخورد تیغه کرکره با خودرو و وسیله نقلیه وجود دارد اما در جک های پارکینگی وجود ندارد. 

از دیگر تفاوت های جک پارکینگ و کرکره برقی این است که در استفاده جک های پارکینگی اگر فراموش کنید درب پارکینگ را ببندید بعد از یک مدت درب پارکینگ بسته میشود اما در کرکره برقی همچین اتفاقی رخ نمیدهد.

محدودیت تردد یکی از ضعف های کرکره برقی است که مصرف کننندگان میتوانند به  صورت محدود رفت و امد داشته باشند زیرا در غیر این صورت موتور ان داغ میکتد و دیگر کار نمیکند. در جک های پارکینگی محدودیت ترددی وجود ندارد و با باز شدن و بسته شدن مکرر مشکلی برایش پیش نمیاید.

سخن نهایی

در صورتی که امنیت و خیال راحت برای سیستم ورود و خروج از منزل را میخواهید باید از جک پارکینگی استفاده کنید اما اگر دارای کمبود بودجه هستید کرکره برقی گزینه مناسبی است.