اقتصادی

ممنوعیت ورود مسافران بدون ماسک به هواپیما

سخنگوی شرکت هواپیمایی اعلام کرد: طبق توصیه مقامات پزشکی ، کلیه شرکتهای هواپیمایی موظف هستند بسته های پزشکی از جمله ماسک را به مسافران ارائه دهند و کلیه مسافران موظف هستند در هنگام پرواز از آنها به عنوان هواپیما استفاده کنند.

در مصاحبه با اینترنشنال نیوز ، رضا جعفرزاده اظهار داشت: “براساس توصیه های مسئولان بهداشت و ضرورت انجام اقدامات احتیاطی جهت جلوگیری از شیوع تاج ویروس ، به کلیه شرکت های هواپیمایی ملی اطلاع داده ایم که ملزم به تهیه بسته های پزشکی از جمله ماسک به مسافران هستیم.” به محض رسیدن و در طول پرواز.

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا نظارت كافی در تهیه و توزیع این بسته های بهداشتی وجود دارد؟ وی افزود: بدون شک بسته های پزشکی ارائه شده به مسافران هواپیما به طور کامل توسط سازمان هواپیمایی کشوری و دستگاه های مسئول کنترل می شود و مردم از آنچه آنها از خدمه پرواز دریافت می کنند نمی ترسند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی هوانوردی در پاسخ به سؤال دیگری گفت: در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا تغییر در سوار شدن هواپیماها و خدمات ارائه شده به مسافران در هنگام پرواز به دلیل خطر احتمالی شیوع کروناویروس وجود داشته است؟ وی افزود: همه اینها و خطوط هوایی موظف هستند در طول پرواز خدمات ارائه دهند و نیازها و مسافرین را برطرف کنند و به بهانه شیوع بیماری نمی توان آنها را قطع کرد ، اما کلیه کالاها و خدمات ارائه شده به مسافران با دقت توسط دستگاههای مسئول کنترل می شوند. مواظبش باش

به گزارش اینترنشنال نیوز ، پروازهای داخلی به دلیل تداوم شرایط موجود در کشور با توجه به شیوع کروناویروس و ورود ماه رمضان به صورت حداقل و لازم انجام می شود.

انتهای پیام