مهاجری: شمس‌آذر اهداف بزرگی دارد/ برای لیگ سورپرایز خواهیم داشت

سورپرایز

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با اشاره به اینکه تیمش اهداف بزرگی دارد، گفت: دیدار مقابل پرسپولیس چالش سختی برای ما خواهد بود. فردا برای لیگ سورپرایز خواهیم داشت.

به گزارش اینترنشنال نیوز، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: درباره شرایط دیدار فردا مقابل پرسپولیس باید بگویم با توجه به اینکه فرصت تمرینی یک‌جلسه‌ای که داشتیم از نظر فنی بحثی نداریم و صرفا خوشحالم در یک دیار جدید دیگر که قدمت دارد، فعالیت می‌کنم و امیدوارم امانتدار خوبی برای مالکیت، مدیران و مردم خوب قزوین باشیم و با تلاش بازیکنان دلشان را شاد کنیم و به جایگاه شایسته‌ای برسیم.

او افزود: فوتبال تلخ و شیرین دارد و امیدواریم بتوانیم روزهای خوبی را تجربه کنیم. شمس‌آذر در چند سالی که به فوتبال ایران اضافه شده، نشان داده است که اهداف بزرگی دارد و در مسیری قرار داریم که باید شرایط خود را بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با بیان اینکه قطعا دیدار مقابل پرسپولیس چالش سختی است، عنوان کرد: حضور بازیکنان تیم به من دلگرمی می‌دهد؛ چرا که خیلی پرتوان، با انگیزه و با غیرت هستند و کمتر به آنها توجه شده و اگر به آنها بیشتر توجه شود، نشان خواهند داد که ظرفیت بالایی دارند.

مهاجری ادامه داد: چند تکه از پازل تیم ما خالی است که اگر کامل شود به شمس‌آذری تبدیل خواهیم شد که همه از ما انتظار دارند. قطعا به روزهای آینده امیدواریم و فیفادی فرصت بیشتری به تیم خواهد داد تا شرایط بهتری را تجربه کنیم. تیم ما پنج جای خالی دارد و هنوز در این زمینه صحبت نکرده‌ایم؛ چرا که وقت لازم را نداشته‌ایم. صحبت‌های کلی صورت گرفته است و قطعا این تیم باید تقویت شود. بازیکنان شایسته‌ای داریم اما تیم باید کامل شود.

او درباره حضورش در تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین و خداحافظی‌اش با تیم فوتبال خیبر گفت: خاصیت فوتبال این است که انسان از فردای خودش خبر ندارد. ما در تیم خیبر یک هدف داشتیم و از آن برنامه جدا شدیم. با تمام وجود کار کردم و از لحظه‌لحظه حضور در خرم‌آباد لذت بردم و جا دارد که از مردم این شهر تشکر کنم. خیبر یک باشگاه خوب است که برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. با همان انگیزه و اراده به باشگاه شمس‌آذر آمده‌ام و مسیر تفکری خود را ادامه خواهم داد.

مهاجری در پاسخ به اینکه آیا در حقش جفا شد یا خیر، تصریح کرد: تمام تمرکزم روی تیم فوتبال شمس‌آذر است. خیبر باشگاه خصوصی و مالک‌محور است و مالک تصمیم گرفت و من هم به تصمیمش احترام می‌گذارم. تا روزی که هستم با تمام توان کار می‌کنم و روزی هم که رفتم برای مجموعه آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین با بیان اینکه فلسفه فوتبالش مشخص است، گفت: هرگز ضد فوتبال بازی نکرده‌ام و شاید در برخی بازی‌ها نتیجه را هم واگذار کرده باشم که تاوان تصمیمم بوده است اما هرگز فوتبال را زیر سوال نبرده‌ام. قصد داریم با بضاعت خود فوتبالی بازی کنیم که از آن لذت ببریم و در کنارش نتیجه بگیریم. اگر زمین خوب باشد برای ما و پرسپولیس بهتر است. سعی می‌کنیم با تلاش بیشتر و اشتباه کمتر روزبه‌روز در شمس‌آذر شرایط بهتری را برای خودمان رقم بزنیم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و ما سعی می‌کنیم بهترین باشیم. پایان داستان باز است و تلاش می‌کنیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم.

او درباره شرایط پرسپولیس نیز عنوان کرد: پرسپولیس قطعا تیم خوبی است و در این روزها به هماهنگی خوبی رسیده است. سختی ما توان پرسپولیس است با این وجود تکلیف خود را می‌دانیم و از تمرین بازیکنان انرژی مثبت گرفته‌ایم. از نظر فنی اگر تمرکز و اشتباهات خود را کمتر کنیم قطعا می‌توانیم روز خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم. پرسپولیس تیم بزرگی است و شرایط متفاوتی دارد. قول می‌دهم فردا برای لیگ سورپرایز داشته باشیم. نتیجه یک موضوع دیگر است اما از نظر ارائه فوتبال و سطح توانمندی فردا برای لیگ سورپرایز خواهیم داشت.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل