عمومیکسب و کار جدید

مه پاش خانگی ارزان

سیستم های مه پاش خانگی راه حل خوبی برای کنترل خنک کننده و رطوبت هستند و می توانند از نازل های مه پاش با اندازه های مختلف استفاده کنند. برای ایجاد مه‌پاشی موثر به مدت یک ساعت، تقریباً تنها 4 لیتر آب در هر نازل مه نیاز است.

یک دستگاه رطوبت گیر خانگی می تواند دمای هوای بیرون از خانه را به هوای خنک و مطبوع تبدیل کند. صاحبان خانه می توانند از این وسیله در باغ، پاسیو، استخر و باغچه خود استفاده کنند. در واقع می توان از این سیستم در هتل ها، مراکز تفریحی، انبارها، نمایشگاه ها و جشن ها نیز استفاده کرد.

سیستم‌های دود خانگی ارزان، فرآیند خنک‌سازی را با کمک فرآیند فیزیکی «تخلیه» انجام می‌دهند و دود عالی تولید می‌کنند که محیط را از استرس گرمایی رها می‌کند. هنگامی که قطرات آب در هوای گرم رها می شوند، گرمای موجود در هوا را جذب کرده و به صورت بخار آزاد می شوند. تغییر از مایع به گاز باعث ایجاد یک اثر خنک کننده به نام خنک کننده تبخیری می شود.

هنگام استفاده از سیستم مه پاش در فضای باز، دمای محیط را می توان گاهی تا 35 درجه کاهش داد. یک سیستم مه پاش به فشار حداقل 70 بار (1000 psi) برای تولید قطرات 3 تا 5 میکرون نیاز دارد. سیستم های مه پاش خانگی به عنوان وسیله ای کارآمد و مقرون به صرفه برای کنترل محیطی محبوبیت پیدا کرده اند. سیستم های مه پاش خانگی کاربردهای فراوانی دارند، مانند: ب- خنک سازی فضای باز، مرطوب سازی، کنترل گرد و غبار و بو، ایجاد جلوه های ویژه و دفع آفات.

شکی نیست که وقتی قطرات آب خنک به شما پاشیده شود طراوت و شادی زندگی را حس خواهید کرد و این حس را می توان به راحتی با مه پاش خانگی به دست آورد. خرید یک میستر خانه فقط خرید یک میستر یا یک وسیله خنک کننده نیست، بلکه راهی برای ایجاد دنیایی رویایی از قطرات مه و باران زیبا است.

انواع مه پاش خانگی ارزان و مقرون به صرفه

به طور کلی برای انتخاب بهترین مه پاش برای خانه باید به نحوه عملکرد، ظرفیت مخزن، فشار آب، نوع و اندازه نازل ها و قیمت توجه کرد. به طور کلی مه پاش های خانگی به دو دسته زیر تقسیم می شوند.

1. مه در خانه بدون پمپ

مه پاش های ارزان قیمت بدون پمپ معمولا برای آبیاری گیاهان استفاده می شوند. این نوع سمپاش پمپ ندارد و به سادگی سر شلنگ را به یک شیر آب شهری متصل می کند تا آب را به صورت قطرات درشت روی گیاهان شما بپاشد.

سیستم مه پاش بدون پمپ معمولا در مناطقی مانند بالکن، باغ و پاسیو استفاده می شود. آب از شیر آب شهر به سیستم مه پاش متصل می شود و از طریق نازل به صورت قطرات مه در هوا پخش می شود. این سیستم بدون پمپ کار می کند و اغلب با 5 یا 10 نازل بسته بندی می شود. قیمت مقرون به صرفه و نصب آسان این سیستم باعث افزایش فروش آن می شود.

2. نبولایزر خانگی با پمپ

سیستم مه پاش خانگی با پمپ برقی توانایی تولید مه ریز در فشار بالا را دارد که هزینه آن را افزایش می دهد، زیرا از تجهیزات مربوطه در برابر فشارهای تا 7 بار استفاده می شود. این نوع مه برای استفاده در روزهای گرم سال و مکان هایی مانند آب میوه گیری یا رستوران ها مناسب است و قطرات آب آن نیز از مزاحمت مشتریان جلوگیری می کند.

همچنین تایمر می تواند با کمک دستگاهی به نام تایمر زمان آبیاری خانه و آپارتمان را به صورت خودکار تنظیم کند. دستگاه را می توان بر روی ثانیه، دقیقه و ساعت تنظیم کرد.

لازم به ذکر است مه پاش خانگی پارس صنعت قابلیت تنظیم آبیاری مادام العمر را دارد و نیاز به هماهنگی روزانه و هفتگی ندارد.

مزایای یک دستگاه مه شکن خانگی ارزان قیمت

مرد خانه در قسمت های بیرونی خانه مزایای زیادی دارد. در زیر برخی از مزایای استفاده از مه پاش خانگی آورده شده است:

کاهش دما

مه خانگی می تواند به طور موثر دمای محیط را کاهش دهد و محیط را خنک کند.

2. افزایش رطوبت

این دستگاه قابلیت افزایش رطوبت محیط و در نتیجه داشتن محیطی مرطوب و سالم تر را دارد. علاوه بر این، رطوبت قابل تنظیم است.

3. دور نگه داشتن حشرات

مه پاش داخل خانه می تواند حشرات را از محیط دور نگه دارد و تا حد امکان از آن جلوگیری کند.

4. کاهش هزینه ها

در مقایسه با کولرها و سیستم‌های تهویه مطبوع اضافی، مصرف انرژی و هزینه‌های مه‌پاشی خانه به میزان قابل توجهی کمتر است.

5. نصب آسان

مه پاش خانگی انعطاف پذیری بالایی در نصب دارد و به راحتی قابل نصب است.

6. تصفیه محیط زیست

مه پاش خانگی می تواند گرد و غبار را از اتاق بیرون کند و آن را تمیزتر کند.

7. از بین بردن بوی نامطبوع

با استفاده از سمپاش خانگی، بوهای نامطبوع را از محیط خارج کرده و به هوای تازه و مطبوع منتقل می کند.

8. قیمت مناسب

مه گیر کردن خانه یک راه ارزان و مقرون به صرفه برای ایجاد زیبایی و جذابیت در محیط شما است.

بنابراین نصب و استفاده از مه پاش خانگی در صرفه جویی در مصرف آب، حفاظت از گیاهان و بهبود کیفیت هوا بسیار موثر است.

لوازم جانبی ارزان قیمت برای مه پاش خانگی

انواع لوازم مه پاش خانگی شامل موارد زیر است:

1. دهان مه

نازل مه به شما امکان می دهد آب را به غبار تبدیل کنید. این نازل ها معمولا از فولاد و مس ساخته می شوند.

2. پایه نازل

از این پایه ها برای نصب آب مه به داخل دستگاه مه شکن استفاده می شود. آنها بین لوله های تحت فشار به عنوان اتصالات قرار می گیرند.

3. سیستم فیلتراسیون

برای جلوگیری از ورود ذرات جامد و آلودگی به داخل نازل از یک سیستم فیلتر در بخارساز استفاده شده است. استفاده از فیلتر باکیفیت می تواند عمر دستگاه شما را افزایش دهد.

4. لوله و اتصالات

لوله ها، اغلب از نوع ماکارونی یا 16 میلی متری، برای تامین آب از مخزن یا شیر آب به نازل استفاده می کنند.

در ادامه به استفاده از مه پاش خانگی در مکان های مختلف می پردازیم.

آموزش نصب ارزان آبپاش خانگی

نصب مه پاش خانگی به نوع تجهیزات و شرایط محیطی بستگی دارد. اما به طور کلی، همه مه پاش های خانگی باید در یک مکان ثابت نصب شوند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

برای نصب مه پاش خانگی، می توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1- اولین مرحله برای نصب مه پاش، نصب پایه یا ایستگاه پمپاژ می باشد. این قسمت بستگی به نوع مه پاش بدون پمپ یا با پمپ دارد.

2. سپس شلنگ مه پاش را به مخزن یا پمپ آب وصل کرده و مخزن را با آب پر کنید. در مه پاش خانگی کم فشار می توانید یک شلنگ یا کلاهک پلی اتیلن را به شیر آب شهری وصل کنید.

3. در نهایت اگر نیاز به تنظیم آبپاش منزل خود در جهت خاصی دارید، آن را با توجه به نیاز خود (آبیاری گیاهان، دفع حشرات و …) تنظیم کنید.

البته برای نصب آبپاش خانگی بسته به نوع کم فشار یا پمپ آن، روش نصب ممکن است متفاوت باشد. بنابراین بهتر است برای بهبود کارایی این سیستم از متخصصان مجرب کمک بگیرید.