مواضعی را هدف می‌گیریم که تل‌آویو فکرش را هم نمی‌کند

حزب الله | رژیم صهیونیستی اسرائیل | لبنان

به گزارش اینترنشنال نیوز؛ «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنان امروز خود و در اشاره به عملیات گسترده و بزرگ حزب الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه یک شکست سنگین در برابر پایداری ملت فلسطین و نیروهای مقاومت که در نوار غزه باقی خواهند ماند، قرار دارد.

وی افزود: ارتش تل آویو بعد از حملات پی در پی و متحمل شدن ضربات مختلف دیگر هرگز نخواهد توانست در هیچ نبرد و درگیری پیروز شود. واکنش حزب الله به شهادت محمد نعمه از روز گذشته آغاز شد و ادامه دارد و این جبهه نبرد، شعله ور و قدرتمند باقی خواهد ماند.

به گزارش آنلاین به نقل از المیادین، صفی الدین تصریح کرد: نیروهای حزب الله در سلسله حملات خود مواضع جدیدی از دشمن صهیونیستی را هدف قرار می‌دهند که فکرش را هم نمی‌کند.

وی بیان کرد: این حملات تلفات و زخمی‌های زیادی در میان عناصر دشمن صهیونیستی باقی گذاشته است. این جبهه نبرد قوی‌تر خواهد شد و ما این درس را از نبرد طولانی خود با دشمن یاد گرفته‌ایم.

یک منبع وابسته به مقاومت لبنان در گفتگو با الجزیره از پرتاب دستکم ۲۵۰ فروند موشک به سوی مناطقی در شمال اراضی اشغالی در حملات انتقامی از روز گذشته تاکنون خبر داد.

310310

خروج از نسخه موبایل