عمومیکسب و کار جدید

نحوه عایق کاری دیوار ساختمان

عایق صوتی دیوار می تواند تا اندازه زیادی به شما برای خلاص شدن از سروصداهای مزاحم آن سوی دیوار کمک کند. برای خرید و اجرای انواع از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما در ارتباط باشید! یکی از مناسب ترین مجموعه های فروش انواع عایق الاستومریک بوده و در تلاش است با ارائه و فروش انواع محصولات عایق صدا با کیفیت عالی رضایت شما عزیزان را جلب کند!

استفاده از عایق های صوتی چه مزایایی برای ما دارد؟

بدون شک یکی از با اهمیت ترین مزایای عایق صدا این بوده که شما با می توانید از پژواک صدای خود درون اتاق جلوگیری نمایید. این عایق ها به سادگی امواج صوتی را جذب می کنند به این شکل دیگر صدای شما درون اتاق پژواک پیدا نمی کند. همچنین باید توجه کنید که این عایق ها از خروج صدا از اتاق هم جلوگیری می کنند.

این موضوع می تواند برای محیط های کاری و یا حتی اتاق هایی که در منزل دارید بسیار مفید باشد و باعث راحتی بیشتر شما شود. یک محیط آرام در منزل و یا محیط کار یکی از با اهمیت ترین خواسته های بسیاری از افراد بوده که هم اکنون با کمک عایق های صوتی این موضوع امکان پذیر است. در آخر به عنوان نکته پایانی می توان به کنترل سر و صدای بیرون و داخل ساختمان به عنوان مزیت دیگر این عایق ها اشاره کرد.

جهت خرید و آگاهی از آخرین قیمت های محصولات عایق کاری و نیز دریافت مشاوره خدمات می توانید با شماره تماس 09121454305 در ارتباط باشید.

عایق های ساختمانی به دو دسته عایق های پلیمری و معدنی تقسیم می شوند :

۱- عایق پلیمری

این گروه از عایق ها نظیر پلی استایرن (یونولیت) یا پلی یورتان می باشد. این عایق ها دارای ضریب مقاومت حرارتی بالاتری نسیت به عایق های معدنی هستند و برخلاف عایقهای معدنی در برابر رطوبت مقاوم هستند. با این وجود در برابر حرارت مقاومت چندانی ندارند.

محدوده حداکثر دمای کاری این مواد بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد می باشد و برای ایجاد مقاومت در برابر آتش سوزی، از مواد ضد آتش در آنها استفاده می شود. همچنین این گروه از عایق ها انعطاف پذیر نمی باشند و برای نصب آن بر روی دیوار نیازی به سازه نمی باشند، از اینرو عمدتا از این عایق در روش های عایقکاری بدون سازه استفاده می شود.

ساختمان | عایق

۲- عایق معدنی

این دسته از عایق ها نظیر پشم شیشه، پشم سنگ و پشم سرباره می باشد. این عایق ها تحمل دمایی بالاتری در برابر حرارت دارند و محدوده کارکرد آنها بین ۴۰۰ تا ۷۰۰ درجه سانتیگراد می باشد و در برابر آتش سوزی مقاوم است. از دیگر خصوصیات این عایق ها می توان به مقاوم نبودن در برابر رطوبت و انعطاف پذیری آن اشاره نمود. از اینرو از این دسته از عایق ها در روش های عایقکاری با سازه و با لایه محافظ رطوبت استفاده می شود.

یکی از مهم ترین مسائلی که می تواند آرامش را از ما بگیرد، سرو صدای مزاحم است، عایق های صوتی برای دیوار یکی از بهترین راه حل های رفع مشکلات سروصدا می باشند.

برای پیشگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از پنل های صداگیر یا جاذب صوت که به آن ها پنل عایق صدا و یا عایق صدا گفته می شود استفاده کرد. هزینه عایق صدا دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد. اگر قصد خرید عایق صدا را دارید ابتدا باید انواع آن ها را بشناسید.

سه راه ارزان برای عایق صوتی دیوار

راه های ارزان و کم هزینه ای برای عایق صوتی دیوار وجود دارد. فقط باید برخورد درست و مناسبی با این مساله داشته باشید. اول از همه پیدا کردن نقاط اصلی است که باعث انتقال صدا می شوند. اکثرا در و پنجره جزو این نقاط محسوب می شوند و با پوشانده درزها و شکاف ها تا حدی این مساله برطرف خواهد شد.

دوم اینکه باید منشا صدا و نوع آن مشخص شود. شدت صدا تا چه حدی است و آیا هوابرد است یا کوبشی؟ این ها متریال متفاوتی را می طلبند و با انجام عایق کاری نادرست هزینه ای که می کنید بی نهایت خواهد ماند. سوم پر کردن فضاهای خالی اتاق است. این امر باعث می شود که صدا در محیط اکو نشود. کسانی که به فضاهی خلوت علاقه دارند می توانند پنل های عایق صوتی استفاده کنند.

عایق صوتی دیوار مشترک آپارتمان

هم اکنون زندگی آپارتمان نشینی معایب خاص خودش را دارد. از بارزترین این معایب انتقال صدا بین واحدهای آپارتمانی و ایجاد مزاحمت و از طرفی از بین رفتن حریم شخصی است.

نحوه اجرای عایق بر روی دیوار مشترک

دیوار مشترک یکی از اولین قسمت هایی است که در فرآیند عایق صدا آپارتمان عایق سازی می شود.  دو روش برای عایق سازی وجود دارد که عبارت است از عایق صدا روکار و داخل کار.  شما می توانید از پنل های صداگیر دو طرف صاف به صورت روکار هم استفاده کنید.

به خاطر چسب دار بودن این عایق ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. این دسته از عایق ها نسوز بوده و حتی در برابر شعله مستقیم آتش هم شعله ور نمی شوند از این رو به عایق صدا حرارتی هم مشهور هستند.

روش دیگر استفاده از پنل های شانه تخم مرغی است. این دسته از عایق ها بر خلاف مدل قبلی فقط در حالت روکار یا Expose قابل نصب هستند و به خاطر چسب دار بودن به راحتی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت.

اطلاعات بیشتر در saint-gobain

از انواع پرفروش عایق صوتی دیوار و عایق های صوتی روکار، عایق دکوراتیو است. این محصولات که در رنگ های مختلف به صورت پنل های مربع شکل و مستطیلی تولید می شوند، علاوه بر عایق صدا، استفاده تزئینی هم دارند. با کنار هم چیدن این پنل ها، با اشکال دلخواه، می توانید طرحی مناسب با دکوراسیون منزل خود روی دیوار ایجاد کنید. این مدل عایق، تاثیر زیادی روی جذب اکو و نرم کردن صدا دارد.

عایق صوتی روکار خانه و محل کار خود را به ما بسپارید! ما بهترین و کامل ترین خدمات عایق صوتی دیوار  را به شما ارائه می دهیم، لازم به ذکر است برای دریافت مشاوره رایگان هم می توانید روی ما حساب کنید تا بهترین عایق صدا را خریداری و اجرا نمایید!