علمی و پزشکیکسب و کار جدید

نحوه مصرف قرص مکس من

قرص Max Man Twin 12 یک محصول 100% طبیعی و قدرتمند با 6 قرص مشکی و 6 قرص نارنجی است که برای اختلالات نعوظ و انزال زودرس استفاده می شود. سریع و به طور طبیعی در تقویت جنسی مردان به لطف فرمول خاص خود موثر است و به طور موثر آلت تناسلی را بزرگ و ضخیم می کند. استفاده از قرص های سیاه برای بهبود انزال زودرس و تاخیر در انزال در مردان در نظر گرفته شده است، در حالی که قرص های نارنجی برای تقویت نعوظ و تقویت آلت تناسلی در نظر گرفته شده است. قرص مکس من به دلیل دارا بودن گیاهی عوارضی ندارد و می توان آن را بهترین قرص تاخیری و داروی ایده آل برای آقایان دانست.

بهترین قرص کلفت کننده دائمی فرمول های متمرکز و موثری برای سلامتی و رضایت جنسی مردان دارد. کپسول مکسمن محصولی طبیعی است که نه هورمونی دارد، نه عارضه ای دارد و نه آسیبی به بدن انسان وارد می کند.

با توجه به جذب و متابولیسم هر بدن، می تواند به طور موثر آلت تناسلی را طولانی و ضخیم کند. و به تاخیر انداختن زمان انزال و سفت شدن آلت مردان و افزایش میل جنسی کمک می کند.

تبلت مکس من ساخت کدام کشور است؟

کپسول مکس من اولین بار توسط گروهی از نخبگان آمریکایی که یک تیم تحقیقاتی در نیویورک تشکیل دادند، ساخته شد. این دارو محصولی آمریکایی بوده و توانسته گواهینامه معتبر GMP و گواهی کنترل کیفیت را از سازمان غذا و داروی آمریکا دریافت کند و با نام تجاری معروف Max Man تولید و تبلیغ می شود. برند مکس من محصولات جنسی زیادی تولید می کند، اما شناخته شده ترین محصول این برند قرص دوقلو مکس است که MAXMAN 2 نیز نامیده می شود. از دیگر محصولات برند مکس من کپسول مکس من و شناخته شده ترین ژل تاخیری مکس من است که به ژل 5 طرفه معروف است و بسیار پر طرفدار است.

مزایای تبلت Max Man

کپسول 100% طبیعی و ایمن.

نعوظ سخت آلت تناسلی

افزایش دائمی اندازه اندام

بهبود انزال زودرس

افزایش تعداد اسپرم

نشاط جوانان را افزایش دهید

شارژ سریعتر برای رابطه جنسی دوباره

جعبه فلزی لوکس برای 12 قرص (بزرگ کردن آلت تناسلی) + 12 قرص با اثر تاخیری

قرص آفرودیزیک مکس من

مردان در هر سنی می توانند مشکلات جنسی را تجربه کنند و این مشکلات جنسی بیشتر به دلیل کاهش جریان خون در اندام های تناسلی ایجاد می شود. قرص تقویت کننده دوگانه مکس من مشکل جنسی را حل می کند و گردش خون را در بدن تسریع می کند و با اثر خود خون بیشتری را به اندام جنسی می رساند. علاوه بر این، به دستیابی به نعوظ طولانی مدت کمک می کند و بیش از حد انتظار از رابطه جنسی طولانی مدت و کامل می دهد.

قرص های تقویت کننده نعوظ مکس من آلت تناسلی می دهد. همچنین انرژی مورد نیاز برای رابطه جنسی را تامین می کند و از طرفی باعث شل شدن ماهیچه ها و جلوگیری از مشکلاتی که در حین رابطه جنسی ایجاد می شود کمک می کند و با از بین بردن تنش و اضطراب اثربخشی رابطه جنسی را بهبود می بخشد. برای خرید اینترنتی دارو با ما در ارتباط باشید.

استفاده از این محصول برای مشکلات نعوظ و انزال زودرس که مردان در زندگی جنسی خود تجربه می کنند توصیه می شود و به مردانی که از رابطه جنسی اجتناب می کنند این امکان را می دهد تا در زندگی جنسی خود فعال تر شوند. این یک محصول ایده آل برای سلامت جنسی برای مردانی است که اختلال نعوظ یا مشکلات انزال زودرس را در روابط خود تجربه می کنند.

استفاده از کپسول Max

زمانی که معده پر یا خالی نباشد، کپسول بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

نوشیدن مقدار زیادی آب همراه با دارو توصیه می شود زیرا این کار باعث می شود دارو سریعتر عمل کند.

30 دقیقه تا یک ساعت قبل از رابطه جنسی از آن استفاده کنید تا نعوظ مورد نیاز را به شما بدهد.

به کسانی که هم اختلال نعوظ و هم انزال زودرس را تجربه می کنند، توصیه می شود 30 تا 60 دقیقه قبل از رابطه جنسی، قرص های سیاه و نارنجی را با آب فراوان مصرف کنند.

اثر دارو در یک بازه زمانی مشخص برای افراد مختلف ممکن است متفاوت باشد و برای برخی افراد ممکن است 1 ساعت اثر داشته باشد که مربوط به تفاوت فیزیولوژیکی افراد است که می تواند بر اساس تجربه زمان ایده آل را تعیین کند.

اگر فقط مشکل انزال زودرس دارید، می توانید فقط قرص سیاه بخورید.

هیچ محدودیتی برای مصرف یک یا دو قرص در یک زمان وجود ندارد.

جدول افکت Max Man

قرص های تقویت جنسی Max Man هیچ عارضه جانبی ندارند زیرا از گیاهان و مواد طبیعی ساخته شده اند. میزان مصرف این دارو نیز مهم است. با توجه به اینکه زمان متابولیسم این دارو به مدت 24 ساعت در بدن حفظ می شود، مصرف بیش از 1 قرص در روز توصیه نمی شود. لازم به ذکر است که مصرف بیش از دوز توصیه شده اثر آن را افزایش نمی دهد، اما ممکن است عوارض جانبی ناخواسته ای داشته باشد.

چه کسانی نباید از تبلت Max Man استفاده کنند؟

همه افراد بالای 18 سال می توانند با خیال راحت از این کپسول استفاده کنند، به جز کسانی که قلب، فشار خون و دیابت دارند.

البته با نظر متخصص قلب، فشار خون و دیابت می توانید قدرت جنسی خود را افزایش دهید.

توصیه می کنیم از آنها استفاده کنید.