نساجی در نبرد با تیم گردن کلفت لیگ برتر تنبیه نشد!

ر | لیگ برتر

اینترنشنال نیوز/مازندران سرمربی تیم نساجی مازندران از عملکرد شاگردانش با وجود توقف در بازی خانگی مقابل ملوان صدرنشین تمجدید کرد وگفت: خوشحالم که تیم نساجی در نبرد با تیم گردن کلفت و پدیده امسال لیگ برتر تنبیه نشد.

ساکت الهامی پس از تساوی یک بریک تیمش نساجی مازندران برابرمیهمانش ملوان انزلی درنشست خبری افزود: اکنون افسوسم از این بابت است که برابر تیم ملوان یکی از با کیفیت‌ترین بازیهای لیگ را انجام دادیم، پیروز نشدیم!

وی، با بیان اینکه نساجی دراین مسابقه هم شروع خوبی داشت و با برنامه‌ای که داشتیم موفق به گلزنی در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی شدیم، افزود: پس از گلی که به ملوان زدیم و تیم برتر میدان بودیم، شرایط به گونه‌ای پیش رفت که حواشی روی سکوهای تیم میهمان، حداقل باعث توقف ۱۵ دقیقه‌ای بازی توسط  ناظر و داوران بازی و این مسئله باعث شد یک سکته‌ای به تیم خورد.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه می‌توانستیم بعد از گل اول، حتی گل دوم را به تیم ملوان بزنیم، تصریح کرد: موقعیت‌های خوبی روی دروازه تیم ملوان ایجاد کرده بودیم و اگر تک به تک ما تبدیل به گل می‌شد، شرایط به کلی و روند بازی تغییر می‌کرد.

 ملوان با تعویض‌هایش معجزه کرد

الهامی درادامه با اشاره به اینکه درنیمه دوم مسابقه تیم ملوان بعد از تعویض‌هایی که انجام داد به مدت حداقل ۱۵ دقیقه تیم را تحت فشار قرار داد و دراین زمان به گل نیز رسید، گفت: خوش شانس بودیم که پس از دریافت گل اول از ملوان، این تیم می‌توانست حتی یک گل دیگر هم به ما بزند، که خوشبختانه اتفاق ختم به خیر شد.

وی اضافه کرد: پس از گل ملوان وفشاری که برای کسب حداقل امتیاز تیم میهمان انجام داده بود، با تعویض‌هایی که انجام دادیم، حداقل در۱۰ دقیقه پایانی مسابقه می‌توانستیم حتی صاحب گل دوم و برتری شویم که متاسفانه در زدن ضربه‌های آخر ناموفق بودیم.

 با کسب نخستین پیروزی شرایط برای نساجی بهتر می‌شود

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: باید اعلام کنم که بازی خوب از جانب هر دو تیم بوده و به نظر من یکی از بازی‌های بسیار با کیفیت لیگ بود و ان شاالله در ادامه بازی‌های شرایط برای نساجی بهتر شود.

الهامی افزود: تیم ما تشنه پیروزی است و این وضعیت ذهن بازیکنان ما را درگیر کرده است و مطمئنم اگر به نخستین پیروزی فصل خودمان برسیم، قطعا شرایط برای تیم و بازیکنان بهتر واعتماد به نفس آنها نیز بالا خواهد رفت.

بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند

وی همچنین درخصوص عملکرد بازیکنان خارجی تیم نساجی نیز گفت: برخی بازیکنانی که امروز برابر ملوان بازی کرده بودند، نخستین تجربه آنها بوده و بازیکنان خارجی تیم‌ها نیاز به هماهنگی بیشتردارند.

تیم نساجی مازندران جمعه شب ودرچارچوب هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر میهمانش ملوان انزلی با تساوی یک بریک متوقف شد.

شاگردان ساکت الهامی با کسب این تساوی با ۴ امتیاز از چهار تساوی و بدون پیروزی و ثبت ۳ شکست به رده پانزدهم جدول رده‌بندی مسابقات سقوط کردند.

انتهای پیام