نسخه‌نویسی الکترونیک، زمینه‌ساز افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها

گزارش شفاف دکتر بهرام عین اللهی بر پیشرفت دنیای فناوری اطلاعات و حوزه نرم افزارهای هوشمند در جهان تاکید کرد. در حالی که دنیا در یک انقلاب نرم افزاری به سر می برد و ابزارها و تکنیک های جدیدی در این زمینه در حال حاضر وارد بازار می شود، دانشگاه های ما باید از همه ظرفیت های فناورانه خود استفاده کرده و آنها را به روز کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود. ماشین‌ها و هوش مصنوعی امروز در دنیا پیشرفت‌های گسترده‌ای داشته‌اند و باید در این زمینه نوآور و نوآور باشیم تا خدمات نظام سلامت با حداکثر سرعت و با الگوی دسترسی عادلانه و هوشمند به مردم ارائه شود.

اطلاعات آنارشیسم ممنوع است

وی یکی از شاخص های ارزیابی روسای دانشگاه ها را «پیشرفت در فناوری اطلاعات» نام برد و تصریح کرد. حرکت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات باید یکپارچه و منفعت دوجانبه داشته باشند و همه به‌ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی با هماهنگی کامل وزارت بهداشت رویکرد واحدی اتخاذ کنند. به فرشتری به سمت کریت به سمت کریں یک نیسم آنتریں در کیشور; بنابراین باید به هرج و مرج اطلاعات پایان داده شود و هماهنگی و هماهنگی در حوزه فناوری اطلاعات حاکم شود.

عين اللهي به نكش تکليکي در کيک نظارت و ارزیابی را می توان به راحتی با نرم افزارهای پیشرفته هوشمند کرد.

نسخه های الکترونیکی، امکان افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را فراهم می کند

او گفت: نسخه نویسی الکترونیکی نشان داد که می توان هزینه ها را کاهش داد و بهره وری را افزایش داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر لزوم درمان هوشمند تاکید و بیان کرد. باید به بحث سیستم های هوشمند در بخش درمان توجه ویژه ای شود. زیرا هوش از بروز بسیاری از خطاهای پزشکی جلوگیری می کند.

وی به اهمیت یکپارچه سازی اطلاعات اشاره کرد. اولین شرط موفقیت یک تحقیق جامع بودن، صحت، صحت و به روز بودن اطلاعات و داده ها است و در دسترس بودن چنین اطلاعاتی باعث ارتقای کیفیت سیاست گذاری و تصمیم گیری در نظام سلامت می شود.

عین اللهی همچنین پیشنهاد کرد با توجه به گستردگی و حجم کاربرد فناوری اطلاعات در نظام سلامت، برای حمایت از طرح های خوب در این حوزه، جشنواره ای مانند جشنواره فارابی، خوارزمی و رازی سالانه برگزار و بهترین پژوهش ها، طرح ها و برنامه ها در این زمینه برگزار شود. حوزه فناوری اطلاعات، قدردانی به عمل اید.‌:

وزیر بهداشت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به سالگرد حمله جنایتکارانه به ناوگان هواپیماهای مسافربری آمریکایی در ایران بر فراز آب های خلیج فارس گفت. شاکیان حقوق بشر دروغین، بزرگترین جنایات تاریخی، نشان داده اند که بدون گناه به کودکان و زنان رحم نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد که حقوق بشر آمریکایی دروغی بیش نیست. ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان دو سال و چند ماه دست و پای خود را با ویروس کرونا نرم کرد و مدعیان حقوق بشر در این شرایط ملت ایران را از دارو و تجهیزات محروم کردند. آنها گفتند که مواد مخدر و تجهیزات ممنوع نیست. اما بانکی نبود که بتوانیم از طریق آن دارو و تجهیزات بخریم و از طریق آن پرداخت کنیم.

خروج از نسخه موبایل