عمومیکسب و کار جدید

نکات طلایی در خرید سرویس خواب ساده و شیک

سرویس خواب ساده تانیل چوب

ویژگی های یک سرویس خواب خوب یکی از مواردی است که همه ما در هنگام خرید به آن توجه می کنیم. یکی از مهم ترین لوازمی که در اتاق ضروری تلقی می شود سرویس خوب و مناسب است. برای دیدن مدل های بیشتر به سایت thewhitecompany مراجعه کنید.

سرویسی که استراحت و راحتی خوبی را برای شما به ارمغان می آورد. رنگ، جنس و سایر شرایط محصول خواب همگی نتیجه خوبی را به شما می دهد. هدف ما در راهنمای خرید، ارائه بهترین و ایده آل برای هر فضایی است. برای خرید سرویس خواب ساده میتوانید به تانیل چوب مراجعه کنید.

سرویس خواب شامل چه مواردی می شود؟

ابتدا بررسی کنیم که به چه اقلام و تجهیزاتی خدمات اتاق خواب می گویند؟ سرویس خواب شامل چه مواردی می شود؟ اینها سوالاتی است که ممکن است در ذهن شما ایجاد شود. در ایران برای بسیاری از وسایل مورد استفاده در یک اتاق خواب شیک از واژه سرویس خواب استفاده می شود. تا اینجا متوجه شدیم که سرویس خواب یک محصول یا فقط یک تخت نیست.

برای خرید سرویس خواب کامل باید به کیفیت و ریزه کاری چندین محصول چوبی یا ام دی اف توجه کرد. تعدادی از محصولاتی که معمولاً این دست‌ها را کامل می‌سازند عبارتند از:

بته

کاما

جعبه یا کنسول

توالت یا میز توالت

صندلی

کمد لباس

قاب آینه

ایبوسون باد شده

خرید همه این موارد الزامی نیست و به راحتی می توانید با خرید تخت خواب نیاز خود را برطرف کنید. در دسترس بودن منابع یکی از بزرگترین مزایای راه اندازی یک سرویس است. با تهیه دو میز پاتختی، آینه، میز آرایش، کمد، صندلی و در برخی موارد عثمانی می توانید جلوه بهتری به اتاق خواب خود ببخشید.

بر چه اساسی باید سایز تخت را انتخاب کنید؟

تخت خواب سوپر کینگ: این مدل ها با عرض 200 سانتی متر و طول 200 سانتی متر، راحت ترین و عریض ترین مدل هایی هستند که وزن زیادی دارند و البته هزینه زیادی هم دارند.

تخت خواب کینگ: عرض 180 سانتی متر و طول 200 سانتی متر، این مدل ها بسیار راحت و همچنین بزرگ هستند، اما قیمت آن ها نسبت به مدل های قبلی کمتر است.

تخت خواب کینگ: با عرض 160 سانتی متر و طول 200 سانتی متر، این تخت ها باریک تر از تخت های کینگ هستند، اما انتخاب بسیار خوبی برای زوج ها خواهند بود.

دوقلو: عرض 140 سانتی متر و طول 200 سانتی متر، این مدل ها نیز بسیار گران هستند، اما نه تنها برای زوج ها، بلکه برای کسانی که می خواهند راحت در یک تخت یک نفره بخوابند نیز استفاده می شود.

مجرد: عرض 90 سانتی متر و طول 200 سانتی متر، این مدل ها برای افراد مجرد با سایز محدود نیز مناسب هستند.

آیا توصیه ای برای خرید یک تخت خواب خوب دارید؟

برای خرید سرویس خواب به شما توصیه می کنیم به اجزای محصول توجه کنید. در این صورت به راحتی می توانید قیمت ها را برای کیفیت های مختلف مقایسه کنید. نکته بعدی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید گارانتی محصول است.

البته ممکن است در برخی موارد سرویس دارای گارانتی نباشد که نباید به عنوان سندی در مورد کیفیت کالا در نظر گرفته شود اما گارانتی داده شده بر روی هر کالا اطمینان بیشتری به خرید می دهد. مسئولیت سوم بر عهده شماست. با یک نگاه می توانید کیفیت کار را بررسی کنید. در هنگام بازدید از محصول، در صورت مشاهده افتادن لب، بریدگی نامنظم، درج بدون مقایسه، خراش های زیاد در کار و عدم انجام صحیح آن، از خرید آن محصول صرف نظر کنید و بهتر به دنبال محصول باشید.

انواع خواب

منظور از انواع تخت در این قسمت، انواع مواد اولیه (مواد) چیده شده در کنار هم است و می خواهیم نوع ست مناسب اتاق خود را بررسی کنیم. اگر از بازار یافت آباد یا دلاوران دیدن کرده اید. با توجه به کار، فروشندگان تخت ام دی اف، تخت چوبی، تخت ملامینه و … را پیشنهاد می کنند. شاید متوجه شده باشید که از نام های مختلفی استفاده می کنند و برای هر کدام قیمت متفاوتی می دهند. حالا فرقشون چیه؟

اگر قصد خرید روتختی ملامینه را دارید، کمترین قیمت را پرداخت خواهید کرد. اما اگر قصد خرید تخت خواب با کیفیت از ام دی اف را دارید، توصیه می کنیم کمی استراحت کنید. در ضمن باید به این نکته نیز اشاره کنیم که اگر قصد خرید تخت ملامینه را دارید جای نگرانی نیست.

همانطور که در بالا ذکر شد، این نوع روتختی در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت یا رطوبت ممکن است آسیب ببیند و بر خلاف سایر وسایلی که در خانه استفاده می شود، ملافه هرگز به آب دسترسی ندارد. به همین دلیل با همین پول می توانید سرویس ملامینه را با قیمتی مقرون به صرفه خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

خدمات چوب یا ام دی اف؟

اگر برای خرید ملافه به بازار می روید; باید توجه داشته باشید که مبلمان چوبی از ام دی اف گرانتر است و به گفته برخی از فروشندگان از ام دی اف بهتر است. حالا چرا اینقدر در ذهن مردم جا افتاده که چوب های قوی تر موثرتر و بادوام ترند؟ (که در جاهای دیگر هم اتفاق می افتد).

در واقع چوب حس طبیعی و دلپذیرتری نسبت به ام دی اف به اتاق می دهد. با این حال، چوب در جایی که تغییرات دما مانند گرما و رطوبت وجود دارد نیز وجود دارد. مشخص شد که مقاومت کمتری نسبت به MDF دارد. ام دی اف در طول زمان نسبت به چوب معمولی در شرایط مشابه قوی تر است. موضوع این است که اگر ام دی اف کیفیت خوبی داشته باشد با چوب جامد برابری می کند. و این عملیات فشرده سازی به خوبی کار می کند.

خدمات چوب

ام دی اف از فشرده سازی و خلاء تراشه های چوب تولید می شود. اما از طرفی چوب به طور طبیعی دارای گره هایی است که به همین دلیل نقاش هنگام رنگ آمیزی دچار مشکل می شود و نمی تواند از آب رنگ یکدست و یکپارچه بگیرد.

همانطور که قبلاً گفتیم؛ یکی دیگر از مزیت های ام دی اف نسبت به چوب این است که برای خرید تخت چوبی باید قیمت بیشتری نسبت به تخت ام دی اف بپردازید.

سرویس خواب وکیوم

سرویس وکیوم به این معنی است که یک پوشش وکیوم روی محصول نهایی که از چوب یا ام دی اف ساخته شده است کشیده می شود. این پوشش تاثیر بسزایی در کیفیت و استحکام محصول ندارد. در مقابل، هدف این پوشش وکیوم افزایش زیبایی و ظاهر محصول است. روکش های وکیوم در رنگ ها و طرح های متنوع در بازار وجود دارد که می توانید در هنگام خرید سرویس خواب نیز به دنبال این گزینه باشید.

پوشش خلاء همانطور که روی محصول نهایی کشیده می شود. آنها معمولاً چوب را در برابر آسیب و ضربه محافظت می کنند. از جمله نام های دیگری که بر روی جلد این جاروبرقی درج شده است؛ غشا با پوشش خلاء. این نام اخیرا در بازار ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است.

مبلمان ملامینه

یک سوال متداول این است: “تخت ملامینه بهتر است یا تخت مدیاپن؟” به نظر شما کدام یک بهتر است؟ در ایران وقتی صحبت از سرویس خواب ملامینه یا مدیاپن می شود، یک ذهنیت غلط به وجود آمده است که مردم فکر می کنند این دو نوع سرویس خواب تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند.

اگر اصطلاح ملامین به نوعی از روکش چوبی اشاره دارد که روی تخته سه لا یا تخته سه لا امتداد دارد. اما وقتی می گویند: این سرویس خواب ام دی اف است. این بدان معنی است که تخته سه لا روی این سرویس خواب دارای روکش طبیعی یا ورق های چوبی نازک است. اگر ست تخت ملامینه از جذابیت بیشتری برخوردار است با مدیاپن یا نئوپان پوشانده می شود.

نکته مهمی که در خرید تخت های ملامینه یا ام دی اف باید به آن توجه کنید این است که چوب ام دی اف از نظر دوام و استحکام بهتر از چوب نئوپان است. متاسفانه برخی از همکاران ما نئوپان با ام دی اف یا ملامینه را به عنوان تخت ام دی اف می فروشند.

شکم سرویس خواب

ABS نوعی پلاستیک است که فقط برای ساخت سرویس خواب استفاده نمی شود! در عوض سرویس پلیمری یا ABS ترکیبی از ام دی اف و پلیمر است.

به عنوان مثال، ممکن است متوجه شوید که تخت های کلاسیک تاج دارند! این بدان معنی است که سر تخت نسبتاً بسیار خوب حک شده است. آنها با استفاده از ABS طرح های زیبا و منحصر به فردی می سازند. بنابراین ما به خوبی می دانیم که در تمام قسمت های سری تخت از پلیمرها استفاده نمی شود.

تخت سرویس-چستر او

سرویس تخت خواب چستر نیز مانند مبلمان چستر به دلیل کار و کیفیت ساخت متفاوت از سایر مدل ها از نظر لمسی، ظاهر و ظاهر جذاب تری نسبت به سایر مدل های سرویس خواب دارد. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید؛ راستش را بخواهید، جلوه متفاوتی به فضای اتاق خواب شما می دهد. از طرفی وجود پارچه های زیاد در سری تخت های چستر حس لطافت و لطافت خاصی را منتقل می کند. انتخاب جنس پارچه و کیفیت مناسب در این مدل تخت بسیار مهم است.

زیرا سرویس چستر یکی از انواع خدمات خواب دارو محسوب می شود. اگر در خواب پرت کنید و بچرخانید (اگر مانند من زیاد در خواب پرت کنید و بچرخانید) هیچ شانسی وجود ندارد که سرتان به نقاط تیز و سخت تخت برخورد کند. این خطر به ویژه برای کودکان در خدمات ساخته شده از چوب یا ام دی اف وجود دارد.

چیزی که در خرید سرویس چستر باید به آن توجه کنید این است که لمس آن توسط مردم دوخته شده است! در بازار مخصوصاً در بازار مبل، تولیدکنندگان مبل یا تختخواب را با ماشین می سازند، زیرا کیفیت این نوع لمس با لمس گلدوزی انسان قابل مقایسه نیست. لمس انسان عمق بیشتری دارد. اگر لمس دستگاه بیش از حد به سمت بالا و بی کیفیت باشد.

بهترین نوع روتختی چیست؟

یکی از مهم ترین مسائلی که در هنگام خرید سرویس باید به آن توجه کرد، متریال سرویس است. در ساخت و سازهای خدماتی در ایران به طور کلی از چهار ماده اصلی استفاده می شود: چوب، ام دی اف، تخته ملامینه و فلز. محدوده قیمت این مواد اولیه تاثیر زیادی در تعیین قیمت نهایی دارد. اگر می خواهید با توجه به اولویت های خود قیمت گذاری کنید، قطعا چوب بسیار گرانتر از ام دی اف، ام دی اف بسیار گرانتر از ملامینه و ملامین بسیار گرانتر از فلز است.

کیفیت مواد اولیه بر دوام آن می افزاید. استفاده از چوب نراد، راش و گردو برای آماده سازی تخت خواب، خیال شما را از آلودگی و هجوم موریانه ست چوبی برای مدت طولانی راحت می کند. از طرفی ورق های ملامینه نسبت به ورق های ام دی اف دوام کمتری دارند. مقاومت ورق های ملامینه در برابر رطوبت و آب بسیار کمتر از ام دی اف است و در صورت قرار گرفتن در معرض کوچکترین رطوبت شکل این محصول تغییر می کند.

هنگام خرید تخت خواب، مواد با کیفیت را شناسایی کنید

مواد اولیه تخته های ملامینه و ام دی اف به دو دسته مرغوب و معمولی تقسیم می شوند. هایگلاس یک پوشش براق است که برای ایجاد جلوه موثرتری با انعکاس نور استفاده می شود. ورق های تولیدی در بازار گرانتر از ورق های معمولی به فروش می رسند. در هنگام خرید تشک نیز باید به نکاتی توجه کرد.

به عنوان مثال، یک محصول با ماشین دوخت ارزان تر از تخت دوخت دستی است. در نهایت هزینه تخت بستگی به چوب استفاده شده دارد. اگر از چوب کمتر استفاده شود، سرویس‌های تخت مقرون به صرفه‌تر هستند.

ورق های چه رنگی بخرم؟

انتخاب رنگ هر محصولی مهمترین بخش تصمیم گیری است. به خصوص اگر بخواهیم رنگ سرویس خواب (که شامل موارد زیادی است) را انتخاب کنیم. خدماتی مانند لوازم خانگی، شبانه روز برای اعضای خانواده بسیار قابل مشاهده است. بنابراین تصمیم گیری در مورد این مشکل نیز دشوار است.